niets voelen van xtc

Beste,

weet er iemand waarom ik zo goed als niets meer voel van xtc? ik deed het tussen mijn 14 en 19jaar heel vaak en dan heb ik het praktisch niet meer gedaan tot mijn 27,
nu heb ik er enkele besteld om het nog eens te doen en hier voel ik dus totaal niet hetzelfde met hetgeen wat ik mij ervan herinner, knuffelbaar, liefdevol... etc
het kleine beetje dat ik voel is dat ik heel kort warm krijg. ik heb in het leger iets ontworpen in mijn hoofd waardoor mijn brein altijd alert is (heel raar) hier neem ik medicatie voor,
momenteel namelijk Bisoprolol (doktervoorschrift) en Happybrain ( iets wat ik online tegenkwam) zou het hieraan kunnen liggen? de pillen zijn 200mg geadverteerd.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Lijkt mij niet dat je die medicatie moet gaan mixen met een upper.
En dat terzijde als je het vroeger te veel of misbruikt had dan is er een grote kans dat je de magie kwijt bent.

Laatst bewerkt:

Proxima

Badass junkie
Laten testen inderdaad, en zijn de aangegeven medicijnen echt alles wat je neemt?

Of heb je in een kort verleden nog andere medicijnen gehad?

OtherShore

Badass junkie
ik heb in het leger iets ontworpen in mijn hoofd waardoor mijn brein altijd alert is (heel raar) hier neem ik medicatie voor
Je brein kan de effecten van een drug in hoge stress situaties soms bijna volledig onderdrukken — denk aan mensen die ineens niet meer dronken zijn als ze iets naars meemaken — en misschien denkt jouw brein al snel dat je in een hoge stress situatie zit door wat er in het leger gebeurd is.

De combinatie van bisopropol en MDMA wordt trouwens afgeraden, omdat oververhitting dan een probleem kan worden (voor meer informatie zie hier).

Cera

Belezen gebruiker
Beste,

weet er iemand waarom ik zo goed als niets meer voel van xtc? ik deed het tussen mijn 14 en 19jaar heel vaak en dan heb ik het praktisch niet meer gedaan tot mijn 27,
nu heb ik er enkele besteld om het nog eens te doen en hier voel ik dus totaal niet hetzelfde met hetgeen wat ik mij ervan herinner, knuffelbaar, liefdevol... etc
het kleine beetje dat ik voel is dat ik heel kort warm krijg. ik heb in het leger iets ontworpen in mijn hoofd waardoor mijn brein altijd alert is (heel raar) hier neem ik medicatie voor,
momenteel namelijk Bisoprolol (doktervoorschrift) en Happybrain ( iets wat ik online tegenkwam) zou het hieraan kunnen liggen? de pillen zijn 200mg geadverteerd.
Wat voel je als je het wel neemt? Geen pil maar pure Mdma in kristalvorm? Zweten, hoofdpijn, slap gevoel en misselijkheid?
De adrenaline neemt het meer over dan de dopamine en serotonine misschien? (Kan haast niet) maar toch…

Bovenaan