NIET vies

Zijn paddo's NIET smakelijk?

• JA

Stemmen: 0 0,0%
  • NEE

• Ik vind ze WEL smakelijk!

• Ik weet het niet, ik heb ze nooit gegeten

• Ik vind net als de bedenker van deze poll alleen Philosopher stones vies

• Philosopher stones? Wat zijn dat?

• Totaal aantal stemmers
    0

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Ik vind verse mexicaanse en hawaïaanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens. Wel vind ik philosopher stones niet te eten. Iedereen roept altijd maar dat paddo's vies zijn, maar ik vind dus van niet. Ik lust ook wel rauwe champignons. :sunglasses: [/i]

Bal0n

Badass junkie
Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi :)

Mac...

Badass junkie
Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. :mrgreen:

Lode78Zer

Experimenterende gebruiker
Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi

Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P

Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.

Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip :)

De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen... :wink:

Bal0n

Badass junkie
Snoedelpaardje zei:
Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi

Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P

Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin.

Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip :)

De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen... :wink:

Hehe, je begrijpt wel wat ik bedoel :).

Bal0n

Badass junkie
Als je met dit weer wilt trippen dan raad ik je ten zeerste een warm huis aan :P. Als je ongestoord, een veilige omgeving kan vinden dan moet dat prima zijn.

Je kan ookwel naar buiten gaan, maar een warm huis is naar mijn ervaring toch wel nodig op zo'n avond/nacht. :)

Mac...

Badass junkie
Ik zou je anders aanraden om te wachten tot het weer wat beter is, het kan wel eens zo zijn dat je tijdens je trip ineens niet meer zo lekker zit in je omgeving. Op dat soort momenten is het verstandig dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om het huis te ontvluchten. Sowieso raad ik je aan om in het bos te gaan trippen. Liefst overdag, dit heeft te maken met de visuals die bij licht veel leuker zijn om naar te kijken. Waarom het bos??? Kun je lekker op verkenning gaan in je eigen trip, hartstikke leuk :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Ik vind verse mexicaanse en hawaïaanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens.
Ik heb laatst verse mexicaanse paddestoelen gehad en ik vond ze inderdaad ook heel prima te eten. Het smaakt inderdaad net als champignons en die schimmel die erop zit moet je gewoon even wegdenken :P

spacekonijn

Badass junkie
bahh paddos zijn vies(champignons ook) maar stones vallen wel mee en hardstikke het geld waar vind ik die stones gister halve portie genomen( 5 euro) en ben naar een tent in de stad geweest hardstikke vet echt een avontuur kende wel veel mensen daar gelukkig dat geeft dan wel een veiligheids gevoel

ik dacht dat een halve portie me niet zoveel zou doen( heb truffels vaak gedaan) maar als je dan ipv thuis ofzo in het uitgaansleven bent met mooie lichten enzo en (vooral) vriendelijke mensen is het toch wel erg tof!

Mac...

Badass junkie
ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.

ts

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn.

Volledig mee eens, van die natte zwammen ga je bijna over je nek... Alleen al hoe die dingen in dat pakje naar je liggen te grijnzen. Gedroogde zijn goed te doen, evt. in de vla of thee'tje van trekken en daarna natuurlijk wel thee-ei leegvreten

platypus

Belezen gebruiker
die dingen zijn idd echt niet te eten, maar ja als ik denk aan waarom ik het doe kan ik er wel mee leven :openmouth:

zommes

Badass junkie
Ik vind ook alleen die truffeltjes ontzettend goor. De rest is nog wel sappig en weg te krijgen. Gedroogde zijn inderdaad gewoon makkelijk te vreten... en de thee is natuurlijk gewoon 'divine'

zommes

Badass junkie
Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.

Mac...

Badass junkie
Ja, maar dan smaken ze naar thee en ja je kunt er wel een thee van zetten. Heb het zelf ook gedaan, dus zeg niet dat het niet kan...

Bal0n

Badass junkie
zommes zei:
Thee TREKKEN van vochtige paddo's is dus echt niet mogelijk he jongens... Dan moet je die shit alsnog opkauwen.

Hoe kom je daar nou weer bij? Tuurlijk is dat wel mogelijk. :confused:

Marcel

Belezen gebruiker
Natuurlijk is thee prima te maken van verse paddo's. Verse wat klein snijden, in kokend water en een minuut of 20 laten trekken (deksel erop en zacht door laten koken). Het is dan niet eens nodig om de prut op te eten.

Ik vind droge prima om te eten, de aparte smaak hoort er nu eenmaal bij.

En stones heb ik wel eens op een boterham met chocoladepasta gedaan. Heerlijk!

fokker

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. :mrgreen:

Mac, weet niet waar u woont ofzo, maar met u wil ik wel ne keer trippen! ik herken dit zinnetje zoooo erg! :mrgreen: Maar op de grens is wel kut als je de verkeerde mensen erbij hebt die je er niet even uit proberen te slepen.

Mac...

Badass junkie
Woon in Z-limb (NL) jammer dat de pm'etjes uitstaan op het moment. Ben ook op zoek naar mensen om gewoon eens een avondje mee te trippen, maar zeg ajb gewoon je tegen me.

Als je serieus bent valt er nog wel eens over te praten

fokker

Belezen gebruiker
Cool ik woon ook in Z-Limburg, omgeving maastricht! :smoke:

Idd jammer van de PB's, maar begrijpelijk, dealen op t forum moet je tegen gaan anders wordt eerdaags de zooi gesloten en dat zou jammer en zonde zijn.

Ik ben er zeker serieus over, wil ook voluit gaan, maar t is voor mij n geruststelling als ik weet dat er ook iemand bij is die hier meer ervaring mee heeft :)

@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye! :wave:

ts

Bewuste gebruiker
fokker zei:
@Marcel: Als je thee ervan maakt, laat t niet koken, dan gaat veel van de werkende stof verloren, nét niet koken is de kunst eigenlijk... eerst aan de kook brengen, dan klein zetten zodat ie heet blijft maar niet kookt, dan paddo's erin, laten trekken, idd deksel erop, en dan nammen maar! Cansas is going bye bye! :wave:

Klopt als een spreekwoordelijke bus

over die pm'tjes dat heb ik ook in de pm topic gezegd, voor dealen moet het niet gebruikt worden (kun je dat niet monitoren ofzo?) maar voor persoonlijke info en avontuurlijke romances (excuses voor de dames hier, zo blijf ik dus onbereikbaar) mag het natuurlijk wel gebruikt worden...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ranzige dingen echt ranzig, was een kameraad die vond ze eerst wel te eten, maar toen had ie eindelijk een goede :P en hij ging bijna over zijn nek. Meteen verder thee gezet :mrgreen:

fokker

Belezen gebruiker
Weet je nog dat de juten mee kijken op dit forum... spreek je hier een plek af, ben je dr n half uur staat t vol met wouten en drugshonden... thnx but no thnx!

ts

Bewuste gebruiker
plunderen we alleen de smartshop, daar zullen ze toch niet zo heel moeilijk over doen...

Misschien kunnen die wouten beter zichzelf ff registreren, gezellig mee discussieren. Van praten zijn er nog weinig slechter geworden!

Bovenaan