niet het gewenste effect met xtc

bttm

Newbie
helphelphelp, wie kan mij helpen of verklaren waarom de xtc pillen die mijn vrouw slikt niet aanslaan zoals bij mij.

ik, man 48jaar 180/90kg ben na het slikken van een halve pil, gisteren een halve gele farrari, al na 15 minuten in de mood en ga van de ene trip naar de andere voor max 5 uur.
mijn vrouw, 50jaar 170/77kg, bij mijn vrouw gebeurt zelfs na twee en halve pil, pil ca140mg, niet wat ik er van hoop, lekker relaxt geil en in de mood, het enig wat ze krijgt is een beetje zweverig en rustig maar verder niks.

gister waren we op een wapdate met een even oud stel, we hadden goed gegeten, spagetti, daarna douche en na ongeveer een uur heeft ze een hele pil genomen, niet de ferrari, maar weer niks de hele avond ,gelukkig kreeg ze ook na een tijd ghb dus die heeft wel iets bij der gedaan maar toch niet wat er van verwacht mag worden, alles was op die date goed lekker setting aardig stel mijn vrouw was op haar gemak niet echt nerveus.

de eerste keer dat we hebben geslikt was 3 weken geleden hebben we het thuis gedaan, de kids waren weg, we waren samen dus dan mag je toch ook zeggen dat het in orde is, maar nee hoor het wil niet inslaan bij mijn vrouw.
wat doe we fout, komt het omdat we er met onze leeftijd aan beginnen, moet het inwendige systeem van mijn vrouw nog omschakelen, wie kan mij helpen met tips zodat het bij mijn vrouw ook inslaat.

met grt Sier

misslinda

Bewuste gebruiker
iedereen reageert anders op xtc.

mijn vriendin reageert ook al heel snel op een kleine hoeveelheid en ik kan na 3 pillen nog normaal over straat zal maar zegge

tegen mijn zegge ze altijd dat ik te veel nadenk en mezelf niet laat gaan, dat ik een rem er op heb zitten ik weet niet misschien heeft jou vrouw dat ook wel.
maar ik denk niet dat jullie iets verkeerds doen, wat bij mijn wel weer heel erg aanslaat en bij me vriendin dan weer totaal niet is 2cb maar dan in lage hoeveelheid dus niet dat je hallucinaties krijg maar alleen een heel erg lekker gevoel in je benen en ik word er ook wel erg opgewonden van.

ow en ze zegge dat je een aantal dagen van te voren pure chocolade moet eten echt zo puur mogelijk ik heb het geprobeerd en ik voelde er wel meer van maar dat kan ook in je hoofd zitten natuurlijk maar opzich is het het proberen wel waard

misslinda

Bewuste gebruiker
of het anaal in brengen dan werkt de xtc pil ook stuk beter zegge ze
maar daar heb ik geen ervaring mee dus durf dat niet te zegge

bttm

Newbie
misslinda bedankt voor de reactie,,dat de rem eropzit klopt wel een beetje het is allemaal nieuw voor haar en ik heb al vaker gebruikt,
ja van anaal inbrengen heb ik gehoord maar dat ga eerst zelf proberen, die 2cb bedoel je daar ghb mee of is het wat anders, moet eerst ghb zien te verkrijgen ga ik ze dat alleen geven zonder xtc eens zien hoe dat gaat, maar vind het jammer als ze niet hetzelfde meemaakt als ik met xtc
grt

typical.us

Experimenterende gebruiker
Heb hier soms het zelfde probleem gehad alleen dan andersom. Mijn vriendin begint al verandering te ondervinden na 30 min en ik na 1 uur nog steeds weinig.

Voor mij bracht de 'oplossing' om het in te nemen met een vrijwel lege maag. Weinig tot zeer licht eten paar uur voor gebruik.

misslinda

Bewuste gebruiker
nee ik bedoel gewoon 2CB weet niet of deze link hier mag maar hier is wat informatie er over

http://www.unity.nl/2cb

bij een lage dosering lijkt het een beetje op xtc dus wel het lekker gevoel in je benen en dat je op gewonden word, alleen werkt het wel minder lang en moet je niet te veel nemen want dan word het een trip middel en dat is denk ik niet de bedoeling.

voor mijn is het de ideale drugs voor sex :flushed:

bttm

Newbie
oke van die 2cb wist ik nog niet zal ik eens proberen om dat te gaan kopen en die andere tips van typical.us ga ik ook proberen.
zal eens zien wat ik in huis kan halen dan moet iets, xtc ghb 2cb, toch wel aan slaan dank ik ,hoop ik, anders ben ik de enige die lol heeft :grin:

ik laat het hier nog wel weten hoe het gaat, thanks
ciao

bttm

Newbie
afgelopen weekend osn eigen wapfeestje gehad en deze keer sloegen de pillen beter aan bij de voruw, we hadden niet veel gegeten mijn vrouw heeft geen alcohol of koffie op ,uurtje later halfje van de ferrari en na 2 uurtje weer een halve, en deze deden hun werk wel beter, het is er nog niet helemaal maar het begint te komen.
Bij mij werkte ze overigens deze keer minder dan de eerste keer, gek h'e, maar ze duurde wel langer, zaterdag om 18:30 halfje en om 20:30 andere halve en zondag de gehele dag had ik een euforisch geval en van tijd tot tijd grote pupillen.

zo zie je maar bij de een werkt het toch anders dan bij de ander, ik had deze keer gezogrt voor gekleurde verlichting in de slaapkamer, led verlichting bij de aldi gehaald, pikantje filmpje en de laptop erbij voor chatt, en ik denk dat dit wel gewerkt heeft, dus volgende keer maar weer doen.

nog bedankt voor de tips,
ciao

Bovenaan