niet-feest settings voor xtc?

pawelonius

Belezen gebruiker
Hallo menschen

ik wil opzich wel een keer xtc proberen, maar ik hou niet echt van feesten en uitgaan. En om zoiets nou beter te maken doordat je drugs gebruikt vind ik rechtstreeks onzin (straight bullshit dus :grin: ) Ik gebruik veel liever op moment die opzich ook al leuk zijn. Thuis chillend, het bos verkennend, dat soort dingen.
Is xtc de moeite als je door 't bos gaat touren ofzo? ik weet ook niet precies wat ik aan effect kan verwachten. Euforie en veel energie zeggen opzich niet genoeg :tongueout: zien landschappen er bijvoorbeeld beter uit? is ruimtelijk inzicht anders, zoals bij bijv. wiet?

duss, om even kort te zijn, in welke settings kan :xtc: leuk zijn?

Cooper

Bewuste gebruiker
nou Pawel,

wat denk ik extreem leuk is onder X met je beste vrienden wat gaan dwalen door een gebied dat je niet kent, 's nachts.

of op oudjaar, komt er zo'n episch tintje aan het geheel.

Dubz

Bewuste gebruiker
Zowat elke setting wordt leuker en intensiever met MDMA op.

Juíst met vrienden ergens chillen is soms veel leuker als op een feestje. Zelf heb ik ook wel eens uren rondgelopen in de stad met vrienden, allemaal MDMA op, en dat was gewoon een perfecte avond. Lekker lopen en slap ouwehoeren over niks, terwijl iedereen die voorbij komt je vriend(in) is.

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
pawelonius zei:
.Is xtc de moeite als je door 't bos gaat touren ofzo? ik weet ook niet precies wat ik aan effect kan verwachten. Euforie en veel energie zeggen opzich niet genoeg :tongueout: zien landschappen er bijvoorbeeld beter uit? is ruimtelijk inzicht anders, zoals bij bijv. wiet?

duss, om even kort te zijn, in welke settings kan :xtc: leuk zijn?

Ik heb eens xtc gedaan op de Veluwe, en dat was wel een heel vette ervaring. Heb enorm veel gehallucineerd (maar daar moet je natuurlijk wel gevoelig voor zijn). Alles zag er enorm mysterieus uit in het donker :hearteyes:
Nadeel was dat het erg koud en vochtig was, en we waren ook nog eens kamperen.
Ik zou dus eerder een huisje huren ofzo, zodat je ook naar binnen kan gaan/lekker kan gaan douchen en hard muziek kan draaien.

Dopezilla

Badass junkie
Overal kan je in principe xtc gebruiken, met als enige voorwaarde dat er mensen in de buurt moeten zijn. Althans, je kan ook met bomen gaan praten, maar zelfs aan de xtc zal je gespreksstof snel op zijn dan.

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Ik gebruik xtc eigenlijk alleen maar thuis. Ik moet er niet aan denken dat ze me met zo'n kop op een feestje zien!

Dopezilla

Badass junkie
Ach, je trots/schaamte opzij zetten (wat op dat moment wel lukt), en er de volgende dag ook niet van wakker liggen. :grin:

Olle

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Heb het alleen nog maar thuis of buiten ergens met vrienden gedaan. Nooit op een feest, concert, festival etc.

Zijn er nou mensen die nou echt vinden dat je dat gewoon een keer MOET hebben gedaan op een feest? Het lijkt me echt dat ik me dan niet goed kan laten gaan en niet goed van het effect kan genieten.

Winehouse

Badass junkie
Op ene feest --> teveel impulsen
je word helemaal para daarvan
thuis op je gemak is veel beter :) vooral de eerst keer..

Dopezilla

Badass junkie
Paranoïde worden onder invloed van xtc? Is dat überhaupt mogelijk? Ik begin juist tegen iedereen aan te lullen met m'n wause kop. Alle sociale waarden, schaamte, common sense vliegt aan mij voorbij. Soms is het 'n beetje onhandig, though. Ik ben van mezelf al een flapuit, maar onder invloed van xtc moeten mensen echt van álles van mij aan horen. :grin:

Maar goed, ik leef dan ook op mensen, en onder invloed van xtc gaat dat allemaal net 'n stapje verder.

Olle

Cooper

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Paranoïde worden onder invloed van xtc? Is dat überhaupt mogelijk? Ik begin juist tegen iedereen aan te lullen met m'n wause kop. Alle sociale waarden, schaamte, common sense vliegt aan mij voorbij. Soms is het 'n beetje onhandig, though. Ik ben van mezelf al een flapuit, maar onder invloed van xtc moeten mensen echt van álles van mij aan horen. :grin:

Maar goed, ik leef dan ook op mensen, en onder invloed van xtc gaat dat allemaal net 'n stapje verder.

Olle
nouja, wat ik wel heb gemerkt is dat irriterende of vervelende gedachten of gebeurtenissen
onder X ineens veel harder kunnen 'inslaan' zegmaar. dus in die zin...

para word ik er absoluut niet van (eerder anti-para), maar ik kan me er toch wat bij voorstellen hoor, als het in een club onder je eerste keertjes X eventjes te hard gaat en het idee hebt dat de mensen om je heen niet zo hard gaan :P

maar anyway, pick your parties. Op een kleinschalig minimal feestje, nou :hearteyes:

stomme eend

Bewuste gebruiker
die ene keer dat ik het in de natuur gebruikt heb, vond ik eigenlijk helemaal niks.
Ik had voorheen aardig wat op paddo's in de natuur getript. Toen ik op mdma door de natuur ging struinen, schrok ik van hoe chemisch het landschap eruit ging zien. Waar ik van de paddo's een mooi glooiend plaatje gewend was, was het nu allemaal heel blikkerig en nep. Ik heb het tien minuten de kans gegeven, maar ben toen maar naar huis gegaan.

Ik hou het dus maar bij feestjes met genoeg gelijkgestemden, zodat je je niet in hoeft te hoeven houden, en zodat je genoeg mensen hebt om tegen te zeggen dat ze je echt heeeeel leuk vindt, ook al ken je ze eigenlijk niet :hearteyes:

Astrix_7

Experimenterende gebruiker
Idd,

Paranoide worden; dan denk ik dat dit eerder ligt aan "de angst de jezelf creeërt en wordt versterkt door xtc" :confused: ?

Lijkt mij niet heel plausible met al die serotonine en dopamine die vrij komt :stoned:

Gewoon een (zelf gedraaide) joint erbij roken, voorgedraaiden heb je niet zelf gedosseerd.

Dopezilla

Badass junkie
Ja, dat dacht ik dus ook al. Ik heb het veel te druk met iedereen lief vinden om paranoïde te zijn onder invloed. :grin:

Olle

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Heb zelf nog NOOIT op een feest gebruikt.
Alleen in het bos, op straat of bij iemand thuis en geniet altijd met volle teugen! :hearteyes:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Zowat elke setting wordt leuker en intensiever met MDMA op.

Dito.

Zorg voor een gezellig huis, of een leuke omgeving waar je kan dwalen. Zorg dat je het niet te warm of te koud hebt. Lekker dekentje mee en sterretjes of waxinelichtjes. En leuk en gezellig gezelschap. Gaat helemaal goedkomen!

Beeeb

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gewoon lekker (bij iemand) thuis, met wat fijne mensen om je heen, lekker muziekje en sfeervolle verlichting kan heeeeeeeel erg fijn zijn met xtc op! :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Ollemann zei:
Paranoïde worden onder invloed van xtc? Is dat überhaupt mogelijk?

hehehe ja dat vraag ik me ook af...

Nou, als je extreem hard muziek zit te draaien in de auto, allebei met wause kop, midden in een bos en er komt een auto aanrijden die stopt: Jazeker. Of met 4 gram MDMA in de wagen zit terwijl er doodleuk 2 politieagenten met een hond naar jou toe komen lopen. :grin:

Doorgaans word ik er wel niet zo paranoide van als van de uitwerking van speed ofzo, maar toch.

Bovenaan