Newb vraag

peace frog

Experimenterende gebruiker
Ik wil binnekort gaan trippen, en heb paar keer gelezen dat je je LSD moet laten testen op hoeveelheid..

De vraag is waar kanik die laten testen ?
even vlug gegoogled en vond dit
http://www.drugs-test.nl/default10949.html
zijn er ook zon testcentrums in belgië ?

is dit dé manier?

of moet je ergens in smart/head shop testmateriaal kopen?

dankje :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
nope, want volgens de belgen keur je dan drugsgebruik goed als ik me niet vergis!

Maar het is wel slim om je acid te laten testen, zelf doe ik dit eerlijkgezegt nooit maar ik vertrouw mijn bronnen wel, en aangezien zegels van meer dan 200ug niet snel voorkomen zit je wel veilig als je gewoon een halve neemt en dan kijkt hoe het gaat.

Adreno

azgaza

Badass junkie
Kan inderdaad alleen in nederland. Nu is het wel zo dat er maar heel weinig stoffen op een blottervelletje passen, dus de kans is over de 99% dat je lsd hebt of gewoon papier. Verder zijn sterke zegels inderdaad heel zeldzaam dus van haast alles is met een halve beginnen wel veilig. Testen is trouwens anoniem, dus als je niet te ver van de grens woont zou je het alsnog kunnen testen.

takala

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Adrenochroom zei:
nope, want volgens de belgen keur je dan drugsgebruik goed als ik me niet vergis!

Tis zo erg omda de regering da hier écht denkt...:flushed: :cry:

laat ze maar doen. Het komt er voor ons op aan om ons low-profile te houden en LSD -en andere psychedelica (en andere drugs for that matter)- niet opnieuw in een slecht daglicht te doen stellen.
Bewuste denker en trippers for the win!! Survival of the fittest, survival of the thinkers (en do'ers als gevolg natuurlijk)

peace frog

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
Kan inderdaad alleen in nederland. Nu is het wel zo dat er maar heel weinig stoffen op een blottervelletje passen, dus de kans is over de 99% dat je lsd hebt of gewoon papier. Verder zijn sterke zegels inderdaad heel zeldzaam dus van haast alles is met een halve beginnen wel veilig. Testen is trouwens anoniem, dus als je niet te ver van de grens woont zou je het alsnog kunnen testen.

ik wil gewoon geen 150µg de eerste keer hebben :)
maar eerst de helft nemen is good enough

Bovenaan