new user

Yoo allemaal ,

had paar ket vraagjes.

mag je het gebruike in combo met astma medicatie(seretide)?
is 25euro vr 1.2gram veel? (ziet er zeer weinig uit, iemand een id hoe je kan inschatten wat een g is?:tongueout:

en vanaf hoeveel begin je te trippe? heb nu 2 mespuntjes binnen , voel me toch al behoorlijk lam :mrgreen:

tis héél poeierachtig wit (bijna stof) zonder brokken fzo.. hoort dit?

thx

MIA-1985

Wijs gebruiker
Eigenlijk vind ik dat je je eerst hoort in te lezen, en dan pas iets moet proberen.
Jij doet het volgens mij net andersom, maargoed.

Is mij niet bekend dat astma en kethamine niet samen zouden gaan, als je het hebt zou ik er toch wat voorzichtig mee zijn.
Zolang je geen alcohol gebruikt en psychisch gewoon lekker in je vel zit zal het wel meevallen, mist je niet teveel gebruikt. Dan kan het erg gevaarlijk zijn.

Het hoord inderdaad een soort poeder te zijn, of natuurlijk vloeibaar uit een flesje.

Prijzen weet ik niet precies, maar ik meen zo tussen de 22,50 en 50,00 euro voor de poeder en rond de 40 - 50 voor het flesje.

Hoop dat je er iets aan hebt :)

En of twee mespuntjes genoeg is? Hmmm je tript toch al een beetje?

toch geen visuals , vooral een "stoned" gevoel.. maar heb echt maar een beetje gesnoven.

en ik hoorde ooit is dat astmamedicatie niet met md/bolle gebruikt mag worde.. dermee dak ik dacht dat het wel een risico zou zijn.

en psychisch zit het wel snor peisk , toch al aantal keer lsd & shrooms gedaan.

maar dus niet drinken op keta? of is dat ok

Oom Klaas

Badass junkie
Jezus, lees je eerst eens in voordat je zomaar wat gaat snuiven.
2 mespuntjes geven je ook geen visuals, het is ook een hele andere "trip" dan paddo's of lsd.

lees dit eerst eens

en stel daarna pas weer vragen.

nja hadik al gelezen ze , ma wou vooral weten over combo met astma medicatie. maar doet precies toch niks.

maar hoe weet je of het echte keta is? verdooft het je neus en keel ofzo zoals coke?

Aalpoepert

Badass junkie
ganjabenja zei:
Wat?
ganjabenja zei:
Wat?
ganjabenja zei:
maar hoe weet je of het echte keta is? verdooft het je neus en keel ofzo zoals coke?
Ik heb het één keer gehad, dat ik keta op een festival kocht waar mijn neus van verdoofd raakte. Ik had het die gast gevraagd van hoe kan dat, misschien het verkeerde zakje meegegeven, maar zijn naam was haas.. Oftewel gewoon versneden (lidocaïne?)

Er is inderdaad maar één goede manier om achter te komen, laat het testen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Het hoord inderdaad een soort poeder te zijn, of natuurlijk vloeibaar uit een flesje.

Nee, het horen kristallen te zijn. Ofwel blokjes (S-ketamine), ofwel staafjes (R-ketamine), ofwel een mix van beide (racemische ketamine).

@ TS: Lees je eerst maar eens fatsoenlijk in en kom dan over een paar maandjes nog maar eens terug.

Tips: Google is your friend en hier op DF bestaat er ook zoiets als een zoekmachine... Al de antwoorden op je vragen staan al minstens een keer gegeven op het forum, sommige zelf eindeloos vaak.

Oom Klaas

Badass junkie
Als het poeder is is het hoogstwaarschijnlijk versneden.
In zuivere vorm is vrijwel altijd geen poeder.

Of in een ampul natuurlijk.

Oom Klaas

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Maar alsnog zegt het allemaal niets zolang je het niet laat testen.
Als ik mijn kristallen crush, wordt het ook poeder.

Uiteraard, maar waarom zou je de moeite nemen om het te crushen en dan pas te verkopen als je weet dat je kristallen veel makkelijker wegkrijgt?

Chris Pontius

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Chris Pontius zei:
Maar alsnog zegt het allemaal niets zolang je het niet laat testen.
Als ik mijn kristallen crush, wordt het ook poeder.

Uiteraard, maar waarom zou je de moeite nemen om het te crushen en dan pas te verkopen als je weet dat je kristallen veel makkelijker wegkrijgt?

Ik kan nooit stilzitten; beetje neurotisch kristallen crushen zou ik zo doen. :sunglasses:

Bovenaan