neveneffect van speed

psych-out

Bewuste gebruiker
halloo,
ik vroeg mij iets af,...
door speed heb ik vaak een hoge bloeddruk en als ik dan in de zetel zit te gamen (pak bv 2u).
je staat recht en alles voor je ogen word zwart, dat heeft iedereen wel al eens gehad, nu heb ik het de laatste tijd wel heel erg.
ik sta recht alles voor mijn ogen word zwart, mijn evenwicht is helemaal weg waardoor ik gewoon zonder dat ik er iets aan kan doen op de grond val. ik lig op de grond, en krijg gewoon kei harde schokke in mijn lichaam, niet in je hoofd maar heel je lichaam, van links naar rechts,... ik vind dit best kut want ik heb dat nu gelukkig alleen maar thuis aan de hand gehad, maar wat als je dat krijgt als je onder volk bent, vreemd volk.
nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.
gr

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Re: neveneffect van speed: lage bloeddruk

hoeveel speed neem je ...

hoe vaak ...

hoe vaak niet ?

Funky Monkey

Badass junkie

Van speed zelf krijg je juist een hoge bloeddruk. Drink je genoeg tijdens het speed gebruik? Gebruik je vaak speed? Zo ja, rust je ook wel genoeg uit tussen door en eet je genoeg?

psych-out

Bewuste gebruiker

lysergine25 zei:
hoeveel speed neem je ...

hoe vaak ...

hoe vaak niet ?

ja lage of hoge bloeddruk maakt nie uit.
ik gebruik het ganse weekend door (zo'n 3gr van goeie kwaliteit, soms meer soms minder),
ik eet wel, maar volgens mij niet voldoende.
door de week gebruik ik geen speed, anders begin ik weer zoals vroeger en toen ging het
de slechte kant op. nu heb ik mijn speedgebruik onder controle vind ik zelf. soms gebruik ik in het weekend geen speed, bv 2 weekends achter elkaar wel, 1weekend ''pauze'' geen speed.

psych-out

Bewuste gebruiker

Nick de Neger zei:
Van speed zelf krijg je juist een hoge bloeddruk. Drink je genoeg tijdens het speed gebruik? Gebruik je vaak speed? Zo ja, rust je ook wel genoeg uit tussen door en eet je genoeg?

kan ook zijn ik wist niet meteen of het nu hoge of lage bloeddruk was. mijn excuses hiervoor.
ik drink genoeg, rusten/slapen zit er soms wel in soms niet, meestal niet, daarom probeer ik eigelijk ook om de speed op te krijgen, zodat ik niks over heb want anders snuif ik dat toch op in de loop van de week, en dan heb ik te weinig slaap.

3970

Wijs gebruiker
Ik denk dat als je jezelf eens wat inleest op de diverse site's met informatie over drugs, dat je dan zelf wel ontdekt waardoor dat gebeurt. Het probleem met veel vraagstellers hier is dat ze wel drugs willen gebruiken, maar niet de moeite nemen om eens op te zoeken waar ze aan beginnen, en wat de risico's en gevolgen kunnen zijn. Heb je ooit van Google gehoord?

psych-out

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Ik denk dat als je jezelf eens wat inleest op de diverse site's met informatie over drugs, dat je dan zelf wel ontdekt waardoor dat gebeurt. Het probleem met veel vraagstellers hier is dat ze wel drugs willen gebruiken, maar niet de moeite nemen om eens op te zoeken waar ze aan beginnen, en wat de risico's en gevolgen kunnen zijn. Heb je ooit van Google gehoord?

jah toevallig weet ik wat google is.
maar als sommige eens beter willen lezen.
dan vroeg ik :
''nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.''

misschien kun je eens op google zoeken waar er nog avondscholen zijn die je wille leren lezen
of ken je google niet. Ik ben normaal niet iemand die op deze manier terug antwoord maar ik kan er niet tegen als mensen nog niet eens de moeite doen om alles te lezen en dan commentaar gaan geven.

3970

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
jah toevallig weet ik wat google is.
maar als sommige eens beter willen lezen.
dan vroeg ik :
''nu is mijn vraag,
wie van jullie heeft dit ook al zo gehad? en beschrijf even hoe dat ging, ik zou graag willen weten wat het bij mensen doet als dit nog erger is dan ik hierboven heb beschijven.''

misschien kun je eens op google zoeken waar er nog avondscholen zijn die je wille leren lezen
of ken je google niet. Ik ben normaal niet iemand die op deze manier terug antwoord maar ik kan er niet tegen als mensen nog niet eens de moeite doen om alles te lezen en dan commentaar gaan geven.

Ik had je hele post gelezen, en ik blijf bij datgene dat ik hierboven heb geschreven. Doe ermee wat je wilt, of niet. Succes ermee iig.

Pintho

Belezen gebruiker
komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken.

psych-out

Bewuste gebruiker
Hertz zei:
komt omdat jou spieren onnatuurlijk hard zijn aangespannen hierdoor gaan ze in normale situatie zonder drugs soms schokken dit gaat vanzelf weg als je stopt met gebruiken.

bedankt voor de info maar dat wist ik al.
mijn vraag is niet hoe dat het komt maar :
''nu is mijn vraag,

het staat zelfs in het rood.

CHIASME

Belezen gebruiker
LSDmathXtc zei:
Hertz zei:

''nu is mijn vraag,

dat rode maakt het voor mij niet leesbaarder hoor:P leest fockin irritant :confused:

psych-out

Bewuste gebruiker
CHIASME zei:
LSDmathXtc zei:
Hertz zei:

''nu is mijn vraag,

dat rode maakt het voor mij niet leesbaarder hoor:P leest fockin irritant :confused:

jah kan zijn, maar er zijn mense die hier niet te goei kunnen lezen, en mij antwoorde geve op iets wat ik niet gevraagd heb,

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kennelijk hebben wij dat dus niet !!

DUS MOET JIJ NODIG KAPPEN MET DE DRUGS ??

of is dit een egoistische opmerking ?

Funky Monkey

Badass junkie
Laat ik het zo zeggen... ik heb het dan wel in iets minder erge vorm gehad, maar ehhh dat kwam omdat ik toen ongeveer 3 maanden lang elke dag snoof en gemiddeld 3 uur doordeweeks sliep en in het weekend tussen het stappen door. :flushed: Ik ad nog wel vrij gezond omdat de speed me honger niet meer onderdrukte :beer: Ik heb wel een keer liggen stuiptrekken heeft een vriend me verteld (ik weet het zelf niet meer) toen ik een oververhitting / uitdroging te pakken had :beer: (wat inprinciepe wel vrij hetzelfde klinkt nu ik er over na denk, maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn :mrgreen:)

Als ik jou was zou ik maar is beginnen met gezond te eten (groenten, koolhydraten en shit) veel uit te rust, slapen en kappen met drugs. En misschien maar is een afspraak met de huisarts maken voor een kleine controle, en dan natuurlijk wel eerlijk alles op biegten anders kan de huisarts er alsnog niks mee :wink:

3970

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
jah kan zijn, maar er zijn mense die hier niet te goei kunnen lezen, en mij antwoorde geve op iets wat ik niet gevraagd heb,

Misschien moet je je vraag zelf eens goed terug lezen, dan snap je misschien de reacties? :wink:

psych-out

Bewuste gebruiker
3970 zei:
LSDmathXtc zei:

Misschien moet je je vraag zelf eens goed terug lezen, dan snap je misschien de reacties? :wink:

hoe bedoel je? ik heb eerst een omschrijving gemaakt met hoe ik dat meemaakte
en vroeg mij af wie dat nog allemaal gehad heeft, degene die dat gehad hebbe vraag ik om te omschrijven hoe dat was, omdat ik wou weten hoe het bij mense is als het erger is dan ik had beschrijven. dat was mijn vraag.
er staat nergens een vraag in van hoe komt het dat ik dat heb want dat weet ik zelf ook.
dus wat bedoel je nu?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
probeer is een maand niks ....... dan kun je zelf aanvoelen hoe vuistdiep de pep je in de greep heeft.

:hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Neervallen op de grond en daarbij stuiptrekkingen vertonen, klinkt als iets waar je even mee naar de huisarts moet vind ik. Deze heeft een beroepsgeheim, dus je hoeft niet te vrezen dat hij/zij iets doorverteld aan anderen over je drugsgebruik.

Peterblaat

Experimenterende gebruiker
Ik ken het wel ongeveer... Niet zo ernstig bij mij ofzo, maar ik heb wel dat als ik rustig zit dat ik soms een "schok" ervaar door een schouder of door een been. Het is dan net of het schrikt of even "ontlaad" ofzo. Ik denk dat dat inderdaad is omdat het gewoon strak staat en als het ware ineens denkt "goh, laat ik is even ontspannen...":P
Ik krijg vaak ook wel erg last van lage bloeddruk (ik ben ooit gediagnostiseerd op ADD) in m'n bovenkamer. Dit is minder erg als ik veel drink en me af en toe wat afkoel door m'n gezicht / armen / hals af en toe nat te maken met kraanwater, en ik heb het voornamelijk als ik lang moet staan of als ik opsta. Wanneer ik blijf bewegen is er weinig aan de hand over het algemeen.
Maar die bloeddruk is wel erg vervelend. Voel vaak heel snel al het bloed uit m'n gezicht wegtrekken, moet ik echt even ergens gaan zitten / op leunen, voel ik koude en warme golven door mn lichaam gaan, breekt het zweet me keihard uit en als ik niet snel iets doe wordt het zwart voor m'n ogen. Ik weet eigenlijk niet of de combinatie met alcohol het nog erger maakt; ik heb namelijk het idee van wel.

Een tip die ik ooit hoorde voor mensen die vaak last hebben van flauwvallen (in nuchtere situatie) is, als je voelt aankomen dat je gaat flauwvallen, je benen kruisen en hard je been- en buikspieren aanspannen. Dan pers je al het bloed omhoog je bovenkamer in. Alleen zullen weinig mensen last hebben van lage bloeddruk bij pep*-) net als dat weinig mensen heeeeerlijk kunnen slapen met een heel klein lijntje*-) (stomme ADD :angry: )

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok ik word ook wel is duizelig als ik te snel op sta ...
ok ik heb ook wel is een teen die naar recht wil en een andere teen die ernaast zit die naar links wil, en ik heb wel is last van die rare benen die je ook hebt als je 12 uur moet vliegen.

Das allemaal normaal, hoe meer pep ik neem hoe vaker het gebeurt.
Het gebeurt ook als ik geen drugs neem of toen ik nooit drugs nam.

Maar als ik iedere dag 1 van de 3 dingen zou hebben zou ik me zorgen maken.

Doei doei

:wave:

Bovenaan