Neusslijmvlies weg? Symptomen daarvan

Snelle peppie

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik ben vrij kort een lezer en gebruiker van drugsforum.
Daarom zal ik me even voorstellen: Snelle peppie 18 jaar en een experimenteerder/gebruiker van partydrugs zoals xtc en speed.

Mijn vraag is, hoe merk je dat je neusslijmvlies is opgelost/verdwenen is door snuiven van speed?

Ik merk dat als ik mijn neusholtes bepoedert heb met speed en het koud is (en het waait) dat mijn neus in vlagen pijn doet, net of er een steek is schiet. Kan het snuiven van speed de oorzaak zijn van die pijn? Is dit een symptoom van neusslijmvlies dat weg is?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee, dat is geen symptoom van een verdwenen neusslijmvlies.

En ja, de pijn kan wel degelijk veroorzaakt worden door een geïrriteerd neusslijmvlies van het snuiven. Als je daar gevoelig voor bent is bommetjes nemen misschien een betere optie. Of minder speed gebruiken. :wink:

Snelle peppie

En ja, de pijn kan wel degelijk veroorzaakt worden door een geïrriteerd neusslijmvlies van het snuiven. Als je daar gevoelig voor bent is bommetjes nemen misschien een betere optie. Of minder speed gebruiken. :wink:

Dan ga ik denk ik toch voor het laatste...
Bommetjes daar zegt mn maag u tegen:astonished::grin:

Snelle peppie

We zijn 16 maanden verder, inmiddels heb ik heel veel ervaring opgedaan met ketamine.
En ik heb het idee dat katamine nog 20x schadelijker is dan pep/speed voor je neus. Als je niet je neus schoonmaakt en gwn lekker gaat slapen dan vreet het je neus op, bij wijze van spreken. Je wordt wakker en je neus is droog en korsterig.

Wat zijn de symptomen van iemands neus die tegen het verdwijnen van het neusslijmvlies aanzit?

Ik vraag het maar hier aangezien het niet efficiënt is om een nieuw topic te openen hierover bij ketamine.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Je vertoont in ieder geval gedrag van een hypochonder.

Als je veel en vaak snuift dan krijg je inderdaad een geirriteerde neus, dat lijkt me toch duidelijk? En bij regelmatig gebruik van keta gaat ook je blaas er aan.

Bovenaan