neus

prutsegem

Newbie
Hoi mensen had een vraagje of iemand dit al heeft mee gemaakt

als ik in me neus kijk dan zie ik gewoon bot lijk het wel maar kom dat door te veel snuiven tegelijik heb mess in totaal 3 a 4 gram op maar dat is wel verdeelt over 3weken ongeveer en weet niet of dat sos mijn neus kapot maak daar vraag ik help me met mijn vraag

bvd Greetz Kabouter_Poeder :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
prutsegem zei:
Hoi mensen had een vraagje of iemand dit al heeft mee gemaakt

als ik in me neus kijk dan zie ik gewoon bot lijk het wel maar kom dat door te veel snuiven tegelijik heb mess in totaal 3 a 4 gram op maar dat is wel verdeelt over 3weken ongeveer en weet niet of dat sos mijn neus kapot maak daar vraag ik help me met mijn vraag

bvd Greetz Kabouter_Poeder :wave:
dus als ik u goed begrijp vraag je nu aan ons of je neus na 3 of 4 gram in je heel leven al kapot is?
als da waar zou zijn dan had ik nu al geen neus meer.
:wink: :wink:
het kan je neus mss een beetje geirriteerd hebben
maar daar blijft het dan ook wel bij
het is uiteraard wel niet goed voor je neus
maar da is toch niks wa ge gepakt hebt
als ge nu zij 3 a 400 gram ja dan kon het al wa beter zijn :mrgreen: :openmouth:

melissa

Wijs gebruiker
whahaha van 4 gram is jou neusje echt nog wel zoals hij hoort te zijn hoor.....
absoluut geen zorgen maken dus..... :wink:

caatje

Badass junkie
mss niet zoveel in je neus peuteren? :wink: grapje he! Ik kan mn neusbotje ook zien als ik mn neus scheeftrek voor de spiegel en ik snuif nooit.

flash kieke

Wijs gebruiker
melissa zei:
whahaha van 4 gram is jou neusje echt nog wel zoals hij hoort te zijn hoor.....
absoluut geen zorgen maken dus..... :wink:

Als het pep was zou je er toch iet van zien,maar sos voel je echt niet branden,en volgens mij moet je toch wat grammen met je neus poederen voor dat je iets ziet.

:)

Lana

Wijs gebruiker
Dat velleke over je neustussenschot is hartstikke dun, kun je gewoon doorheen kijken als je de boel scheef trekt. waha. :grin:

prutsegem

Newbie
ghehe ja mn viendje was beetje para geworden ik keek in de spiegel en hij dacht dat mijn neus weg was .dus wou hij dat perse hier vragen :grin:..lol hij had gewoon een wondje in zijn neus vant peuteren wss :grin: :grin:

Bovenaan