neus zit blok vast

pitbullspikey

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen als een 8 jaar dagelijks gebruiker van pep heb ik even het volgende vraagje.Ik ben er mij van bewust dat je na verloop van tijd bij het veel snuiven het probleem kan krijgen van je sinussen die ontstoken geraken wat dan wel een snotterige bedoening heeft.Wat mij echter verbaasd dat ik dat probleem soms heb en dan ook weer niet maar de ommekeer is te dicht bij elkaar om van ontstoken sinussen te spreken.Mijn vraag hierom zijn er nog mensen die dit probleem krijgen bij enkel bepaalde soorten pep en dan bij een andere soort dan weer niet??

Funky Monkey

Badass junkie
Er is maar een soort amfetamine tot zover ik weet... dex, amfetamine of meth zou niet uit maken daarbij... door de speed wordden je slijmvliesen gewoon aangetast daar kan je niks aan doen verder... ja of minder snuiven :beer:

pitbullspikey

Nick de Neger zei:
Er is maar een soort amfetamine tot zover ik weet... dex, amfetamine of meth zou niet uit maken daarbij... door de speed wordden je slijmvliesen gewoon aangetast daar kan je niks aan doen verder... ja of minder snuiven :beer:

Nuja dat weet ik ook zoals eerder vermeld maar dat bedoel ik niet stel je hebt twee soorten pep van verschillende afkomst pep A en pep B bv.Bij het snuiven van pep A heb je geen last ervan.Bij het snuiven van pep B echter zit je neus plots blok vast met snotterige troep.Snap je?

Funky Monkey

Badass junkie
Dat maakt niks uit... tenzei het bij de ene versneden is met iets wat niet zo goed is voor je neus :P ik heb het met dezelfde pep gehad... dan weer wel, dan weer niet verstopt en dat was allemaal van dezelfde pep dus... Zal wel te maken hebben met het weer ofzo :confused:

Funky Monkey

Badass junkie
omg, muur voor je kop :confused:

Ik zei dus: Ik had 2,5 gram van dezelfde pep (onversneden vers van de pers, niet dat het uitmaakt maar versneidings middelen kan het niet aan liggen...), soms snoof ik en raakte me neus verstopt, snoof ik daarna nog een keer was die weer open. Soms raakte die nooit verstopt soms wel! Anyhow ja op 1nen dag ja :beer:

Carlitos

Badass junkie
Ik had eerst ook wel is verstopte neus.
Maar hoe fijner ik ze maak de lijn hoe minder me neus verstopt is.

Laatst keren nooit meer last van gehad.
Maar kan ook toeval wezen.

Wie zal het zeggen

FairLighT

Japi-10 zei:
Ik had eerst ook wel is verstopte neus.
Maar hoe fijner ik ze maak de lijn hoe minder me neus verstopt is.

Laatst keren nooit meer last van gehad.
Maar kan ook toeval wezen.

Wie zal het zeggen

Nou, dat denk ik niet. Ik had ook dit probleem met lijnen die ik niet goed fijn had gemaakt.

Bovenaan