Neus vol?

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Hmmm, coke is een naar goedje...
Ik word er in ieder geval een heel ander mens van. Dat heb ik met speed helemaal niet.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Hij wist dat ik vroeger veel gebruikt heb. Ik wist van hem dat hij wel eens speed gebruikte. Op een avond kwam hij thuis met een grammetje, puur om te kijken wat mijn reactie zou zijn. Nou, mijn ogen begonnen gelijk te glimmen...

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Hahaaa!! Goeie...
Nou, daar hebben wij geen pep voor nodig, jeetjemineetje!!
Maar een nachtje sex op de pep is wel super hoor!!

candy

Bewuste gebruiker
Pommetje H. zei:
Slecht, je bent op den duur alleen maar met jezelf bezig, echt heel erg. Tenminste zo was het bij mij.
Dat kan,heb ik zelf gelukkig nog niet gehad,en wil het ook niet meemaken,daarom heb ik alles terug geschroeft.ik heb al meer dan een week 3gram coke in huis maar blijf er toch vanaf.Ik zal nog wel pakken,maar 1maal per maand vindt ik nu meer dan voldoende.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
candy zei:
Pommetje H. zei:
Slecht, je bent op den duur alleen maar met jezelf bezig, echt heel erg. Tenminste zo was het bij mij.
Dat kan,heb ik zelf gelukkig nog niet gehad,en wil het ook niet meemaken,daarom heb ik alles terug geschroeft.ik heb al meer dan een week 3gram coke in huis maar blijf er toch vanaf.Ik zal nog wel pakken,maar 1maal per maand vindt ik nu meer dan voldoende.

Zo moet het ook! Heel goed.. Ik werd zonet wakker en bedacht mij, na het snuiten van mijn neus, dat ik vandaag maar even peploos blijf.
Hopelijk lukt het....

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Goh, heb je haar weer....
Ja, ik moet zometeen weer werken, dus ik ga maar niet meer slapen...
Oh ja, snowseal maak ik nu alvast klaar voor straks, dan vergeet ik hem niet...
Shoot..., nou ja, ben wel de hele dag online, aangezien er niets te doen is op de vestiging waar ik vandaag zit. Plus, ik ben de hele dag alleen. Dus, ik spreek jullie wel. Nu eerst een lijntje......

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Maar inderdaad, het is wel handig om nu alvast actie te ondernemen, heb al genoeg alcohol gehad en er is niemand hier die een kopje koffie voor me zet. Dus: KOFFIE!!!! EN oh ja, nog twee lijntjes, OP Z'N MINST!!!
Werkze, schoolze, ziekze en slaapze straks, ik weet waar ik ben......

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Bedankt!! Jeetje, kan ook wel wat steun gebruiken geloof ik....
Nog steeds wazig...koffie, koffie, koffie..... Ah U2 op de radio, helpt ook wel... :sunglasses:

Bovenaan