Neus vol?

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Wat moet je doen als je neus zo vol zit dat je niet meer kan snuiven? Slikken is geen optie en snuiten helpt niet..

buzzy

Badass junkie

:smoke:

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Een beetje minderen zou niet onverstandig zijn denk ik. Maar even kijken hoe het gaat. Zal moelijk worden, ik heb nog een paar gram liggen... :rolleyes:

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Nee, heb ik op dit moment echt nog geen zin in. Eigenlijk vind ik het nog veel te lekker...
Maar door de week op mijn werk moet het maar niet.

candy

Bewuste gebruiker
Begrijp ik wel,ik hoop alleen dat je dit zo ook blijf ervaren.ik ben ook te ver gegaan en heb alles nu terug geschroeft,is veel beter.geniet,maar met mate,anders moet je zo of zo de prijs betalen.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ja, je hebt gelijk. Kalm aan genieten. En ik moet natuurlijk ook niet teveel riskeren in verband met mijn werk. Stel je voor zeg.....

candy

Bewuste gebruiker
Natuurlijk je werk,maar op de eerste plaats jij zelf!!!Veel belangrijker,dat heb ik gemerk en nog niet lang geleden.ander werk vindt je wel,al is het heel moeilijk,een ander leven echter niet.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Klopt, tuurlijk! Ikzelf eerst. Daarom is het prettig dat ik samen met mijn vent kan gebruiken en dat we op die manier ook op elkaar kunnen letten. En wat ook goed is, dat je elkaar af een toe een spiegel voior kan houden. Op die manier word je soms echt even met jezelf geconfronteerd.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ja in principe alleen speed. In eerste instantie ook wel coke, maar daar word je alleen maar raar van. En heel af en toe een keer een pilletje voor de fun.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Nou een gram of 5 per week met z'n tweetjes. Als we nachten doorgaan iets meer denk ik. En nu niet zoveel, ben alleen de komende zes weken, dus ik denk dat ik wel wel red met een gram of twee in de week. Het rotte is alleen dat je steeds meer nodig hebt..

candy

Bewuste gebruiker
Veel meer!!!Geloof me maar!!Daar ben ik mee begonnen,en ja na enkele maanden hooguuit 2, aan 5 gram speed,8 gram coke,in 1 week tijd.Man ,echt ik heb mijn eigen voor schut gezet.Denk na.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Don't worry, mijn leven is mij heilig...
Ben altijd al destructief geweest. Eerder was het alcohol, een fles whisky per dag was niets. Daar ben ik inmiddels overheen. Speed is niet iets wat heerst, ik zal het ook zeker niet toelaten. Een jaar of 5 geleden ben ik gekapt met coke van de een op de andere dag, na 1,5 jaar lang elke dag gebruikt te hebben. Weet wel ongeveer waar ik mee bezig ben...

candy

Bewuste gebruiker
Jij bent iemand die het leven dus kent?je heb genoeg gezien.Oke,dit was even off topic,sorry, nu verder voor de rest.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Yep, vallen en opstaan. Maar speed bevalt het beste. Goedkoop!! Geen enorme dip achteraf, plus dat ik er niet reuze druk van word, heel relaxed, geen rare trekjes met je gezicht en dat soort ongein. En heel grappig, naar de wc gaan heeft een extra dimensie gekregen...

Imke

Badass junkie
Pommetje H. zei:
Yep, vallen en opstaan. Maar speed bevalt het beste. Goedkoop!! Geen enorme dip achteraf, plus dat ik er niet reuze druk van word, heel relaxed, geen rare trekjes met je gezicht en dat soort ongein. En heel grappig, naar de wc gaan heeft een extra dimensie gekregen...

Welke speed gebruik jij dan wel als ik vragen mag?

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Nou, met speed krijg ik altijd van die rillingen over mijn hoofd, net of iemand anders je haren tegen de draad in strijkt zeg maar. Die sensatie is drie keer zo heftig als ik moet plassen. Echt een heel lekker gevoel...

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Pommetje H. zei:

Welke speed gebruik jij dan wel als ik vragen mag?

Moet ik je eerlijk zeggen...ik heb geen flauw idee, het is niet elke keer hetzelfde. De speed die ik nu heb is een beetje roze en heel erg pijnlijk in mijn neus.

Imke

Badass junkie
Je wordt er niet druk van, nooit geen dipjes, geen rare trekjes enz... ik begin er aan te twijfelen als het wel echt speed is wat je neemt :confused: Welke effecten heb je dan wel?

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Ik word niet moe, mijn kaken worden wel strak, dat ik echt mijn kiezen op elkaar zet. Ik hoor veel beter, meer energie, meer zin in dingen, sex is super, noem maar op. HEERLIJK!!

candy

Bewuste gebruiker
Klop,eerste gevoel,Ik kan alles, weet alles HELDER!!Tweede,ik voel mij goed,Ten derde ,ik weet heel goed wat ik doe.Vierde,niemand,begrijp mij.En vijfde wat heb ik gedaan??????????????????

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Af en toe wel een beetje schuldgevoel als het uitgewerkt is. "Ik ben niet goed bezig" Maar vooralsnog genieten geblazen!
:grin:

Imke

Badass junkie
Dat je nu geen dipjes hebt, het feit alleen al dat je denkt dat alles aan pep lekker en heerlijk is..

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Was het maar waar. Heb het ook wel anders meegemaakt. Op dit moment voel ik het zo, maar ik weet dat het over een paar dagen ook heel anders kan zijn..
Ik laat mijn geluk niet van de drugs afhangen en ken de schaduwzijde.

candy

Bewuste gebruiker
Wat zij zeg is waar.Op een dag Vraag je?waarom??Het effect van speed blijf niet.het word met iedere keer gebruik meer.Men wil meer en meer gebruik.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Klopt als een bus!!
Ik waak ervoor, maar vind het af en toe wel eng hoor. Daarom is het fijn dat ik niet alleen gebruik. Nou ja, op de komende zes weken na dan..

Bovenaan