Net aankoopje gedaan

Theroom

Experimenterende gebruiker
3 matties en ik willen deze lente wat gaan trippen, we hebben alle 4 ervaring met paddo's maar LSD is nieuw. Ik heb het initiatief genomen wat te regelen, maar heb wel wat vragen en opmerkingen:

1:) Het zijn twee hele kleine zegeltjes en mijn vraag is of dat genoeg is voor 4 personen? (tis de eerste keer, en ik hoef niet naar planeet Zog, zolang ik maar 'n chille trip heb)

2:) De zegeltjes zitten in 'n wietzakje, maar niet in folie o.i.d. Gewoon twee zegeltjes in 'n wietzakje, ik heb het net in m'n kast gedaan (daar is het rond de 20 graden). De verkoper zegt dat als ik het laat testen ik risico loop het kwijt te raken, hij heeft ze zelf al gebruikt en ze werken goed. Wat vinden jullie hiervan?

3:) Op vraag 2 verwacht ik 'n antwoord als 'toch laten testen'. Daarom vraag ik in deze vraag: waar? Ik kom dagelijks in Amsterdam, waar kan ik het dan laten testen.

peace :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
1:) Het zijn twee hele kleine zegeltjes en mijn vraag is of dat genoeg is voor 4 personen? (tis de eerste keer, en ik hoef niet naar planeet Zog, zolang ik maar 'n chille trip heb)
Dat weet je alleen als je het laat testen.

2:) De zegeltjes zitten in 'n wietzakje, maar niet in folie o.i.d. Gewoon twee zegeltjes in 'n wietzakje, ik heb het net in m'n kast gedaan (daar is het rond de 20 graden). De verkoper zegt dat als ik het laat testen ik risico loop het kwijt te raken, hij heeft ze zelf al gebruikt en ze werken goed. Wat vinden jullie hiervan?
Als je het wilt laten testen ben je er sowieso eentje kwijt en aangezien je er maar 2 hebt zou ik het zelf niet doen.

3:) Op vraag 2 verwacht ik 'n antwoord als 'toch laten testen'. Daarom vraag ik in deze vraag: waar? Ik kom dagelijks in Amsterdam, waar kan ik het dan laten testen.

Testservice Jellinek
Adres:
Jacob Obrechtstraat 92

Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 21.00 uur

Voor verdere informatie kun je bellen met:
020-4087808 of 4087775

Testservice Adviesburo Drugs
Adres:
Entrepotdok 32a

Openingstijden:
Elke dinsdag t/m vrijdag van 14.00 tot 17.00 uur (donderdag tot 19.30 uur)

Voor verdere informatie kun je bellen met:
020-6237943

Theroom

thanks voor je snelle reactie. Eigelijk word ik niet erg blij van je antwoorden :(
Maar komt het veel voor dat er bijv 'n giftige stof op zit? Die snuiter zei me dat ie het zelf ook al gehad heeft en het goed is.
Verder neem ik LSD omdat ik bewustzijn wil creeren, niet per se voor de kick dus ik ben echt wel zoet met 'n kleine dosis denk ik :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Theroom zei:
thanks voor je snelle reactie. Eigelijk word ik niet erg blij van je antwoorden :(
Begrijpelijk wel. Als je het op safe wilt spelen zul je het echt moeten laten testen. Je kunt ook gewoon ieder een halve zegel nemen, de kans dat je trip te hard wordt is echt minimaal.

Theroom zei:
Maar komt het veel voor dat er bijv 'n giftige stof op zit?
Er zijn maar weinig stoffen die in zo'n kleine hoeveelheid werkzaam zijn, dus ik durf met 99,99% zekerheid te zeggen dat er behalve LSD niets anders op je zegel zal zitten. De kans dat er niets op zit bestaat natuurlijk wel.

Theroom zei:
Die snuiter zei me dat ie het zelf ook al gehad heeft en het goed is.
Dat zeggen ze allemaal (:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik vind het een beetje een slecht advies van mijzelf maar toch, wat IK zou doen ik jouw geval:

gewoon elk een halfje nemen, LSD is niet echt een drug waar veel mee geknoeid wordt.
Ik denk dat de kwaliteit van trips tegenwoordig niet echt hoog is, gemiddeld 80µg (gok gok gok) waardoor je een lichte trip zal beleven, maar beter een saaie kennismaking met lsd dan een te zware waardoor je je intresse naar meer verliest.

Dit is mijn mening, ExceptionalInsight heeft de 'juiste' antwoorden gegeven

Theroom

thanks homies (dat was 'n geintje :wave: )

We gaan ieder 'n halfje nemen, gewoon rustig.

En ik ken de forumgeest hier nog niet zo goed, dus is het begrijpelijk dat jullie afwijzend staan tegenover bepaalde schrijfstijlen of woordjes zoals 'matties'. (al ben ik al langer lid van dit forum dan menig moderator :wink: )

Zelf gebruik ik het woord matties bijna nooit, maar als ik schrijf schrijf ik gewoon op wat in m'n hoofd opkomt. De kans is net zo groot dat ik 'vrienden' had gebruikt. :)

bedankt voor de antwoorden mededrugsgebruikers :beer:

salvation

Belezen gebruiker
Ik zou het in ieder geval nog in aluminiumfolie stoppen tot je het gebruikt!
De zegels in het folie leggen, folie opvouwen en zoveel mogelijk lucht eruit persen, dat stukje folie in een ander stukje folie vouwen en weer zoveel mogelijk lucht eruit persen, en dat in het wietzakje stoppen met wederom zoveel mogelijk lucht eruit geperst.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
salvation zei:
Ik zou het in ieder geval nog in aluminiumfolie stoppen tot je het gebruikt!
De zegels in het folie leggen, folie opvouwen en zoveel mogelijk lucht eruit persen, dat stukje folie in een ander stukje folie vouwen en weer zoveel mogelijk lucht eruit persen, en dat in het wietzakje stoppen met wederom zoveel mogelijk lucht eruit geperst.

steek het daarna ng in een dik boek.. ben je zeker dat de zuurstof weg is en word het zeker niet bloodgesteld aan licht !

Theroom

thanks mensen,

wel...het zit nu in 'n wietzakje dat volledig luchtdicht is...de gozer zei me dat het prima werkt dan. Ik heb het in m'n red alert 2 doosje gedaan :tearsofjoy: lekker koud

Tussen nu en 2 maanden ongeveer zullen we het gaan nemen, is folie echt noodzakelijk? Ik wil namelijk voorkomen dat ik van de voren met m'n vette vingers al LSD eraf dep als ik die zegeltjes aanraak.

Theroom

toch maar jullie adviezen opgevolgd :)

heb de zegeltjes zo uit m'n zakje op het folie laten vallen, vervolgens volie eromheen platgedrukt en in het doosje gestopt :stoned:

man kan niet wachten dat zich 'n chille dag aandient om 'ns flink te gaan knallen :rockband:

vanavond iig wietcapuccino dus alvast wat voorpret :P

Bovenaan