• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Net 30 hoestcapsules DXM ingenomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb om 19:33 dertig (!) hoestcapules van het merk DARO waar DXM (dextromethorfan) inzit ingenomen.
Het duurt ongeveer zo'n twee uur voordat je het goed begint te merken dus rond die tijd zal ik hier ook gaan posten hoe de trip verloopt. Nog even ter informatie: Ik ben een meisje van 19 jaar en ik heb het al veel vaker geprobeerd, ik weet dus wat het doet. Het enige is dat ik er meestal altijd twintig neem en nu dus dertig heb genomen. Dat is wel even een verschil en een beetje spannend. Nu kan ik dus een veel sterkere trip verwachten.

Nouja, tot over ongeveer 1.5/2 uurtjes!

Blijf me wel volgen hé! Zou ik leuk vinden. Het gaat crazy worden.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijwerkingen gekoppeld aan gematigd recreatief gebruik van dextromethorfan zijn onder andere winderigheid, vertraagd reactievermogen, misselijkheid, versnelde hartslag en verminderde seksuele activiteit. Bij hogere doses kunnen paniekaanvallen optreden. Overdosis kan leiden tot ernstige hersenbeschadigingen, coma en de dood. Bij het gebruik van deze stof als hallucinogene drug kan een bad trip voorkomen, met alle gevolgen van dien.

Doe alsjeblieft normaal, hier zijn deze capsules niet voor bedoeld. Kots ze uit en ga gewone drugs halen en neem die met mate.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Of beter nog, ga naar het ziekenhuis en laat je maag leegpompen.

Tufnut

Badass junkie
DXM is wel recreatief te gebruiken, maar het vergt wel wat kennis. Het eerste en tweede plateau zijn nog wel te doen. Het derde wordt al behoorlijk heftig. Ik hoop dat je de dosis niet te hard hebt opgevoerd.

Dat je niet goed door hebt wat het effect kan zijn is al duidelijk doordat je denkt hier te kunnen posten terwijl je de dosis erg fors verhoogt ten opzichte van eerdere ervaring. met een beetje pech snap je niet eens meer wat een computer is, laat staan dat je hem kan gebruiken.

Maar goed laat je ervaringen maar weten, desnoods achteraf (als het bericht zowiso serieus was)

Meer info: viewtopic.php?f=25&t=31781

Nathaniel

Wijs gebruiker
Sjongejonge zeg Svali, aansteller...

Drientje(drugsforum.info) zei:
DXM kan niet gecombineerd worden met MAOI remmers, kalmeringsmiddelen (zoals Prozac), MDMA of litium Al deze combinaties kunnen dodelijk zijn!

Als je voor het eerst dit middel gebruikt is het heel erg aan te raden om te testen of je er überhaupt wel tegen kunt. Het zou zomaar kunnen dat je een afwijkend lever enzym hebt (deficiëntie CYP2D6), waardoor je de stof niet af kan breken. Dit kan resulteren in een ongewenste overdosis met een eventuele dood tot gevolg.
Je test jezelf of je dit enzym hebt door de allereerste keer dat je tript niet meer dan 150mg te nemen. Dit staat gelijk aan 5 capsules.

Dit zijn de voornaamste risico's van DXM. Gezien ze haar eerdere trips heeft overleefd denk ik dat dat wel goed zit
De bijwerkingen die jij noemt zijn op zoveel drugs van toepassing. Ik heb zelf ook niks met DXM, maar als dit haar ding is laat 'r dan lekker..

Fijne reis LunaSterre :) Ben benieuwd of je nog iets weten te posten, tzal een flinke trip worden.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nathaniel zei:
Sjongejonge zeg Svali, aansteller...

Drientje(drugsforum.info) zei:
DXM kan niet gecombineerd worden met MAOI remmers, kalmeringsmiddelen (zoals Prozac), MDMA of litium Al deze combinaties kunnen dodelijk zijn!

Als je voor het eerst dit middel gebruikt is het heel erg aan te raden om te testen of je er überhaupt wel tegen kunt. Het zou zomaar kunnen dat je een afwijkend lever enzym hebt (deficiëntie CYP2D6), waardoor je de stof niet af kan breken. Dit kan resulteren in een ongewenste overdosis met een eventuele dood tot gevolg.
Je test jezelf of je dit enzym hebt door de allereerste keer dat je tript niet meer dan 150mg te nemen. Dit staat gelijk aan 5 capsules.

Dit zijn de voornaamste risico's van DXM. Gezien ze haar eerdere trips heeft overleefd denk ik dat dat wel goed zit
De bijwerkingen die jij noemt zijn op zoveel drugs van toepassing. Ik heb zelf ook niks met DXM, maar als dit haar ding is laat 'r dan lekker..

Fijne reis LunaSterre :) Ben benieuwd of je nog iets weten te posten, tzal een flinke trip worden.

Okay, misschien wat overdreven van mij, ja.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nou dame hoop dat alles goed gaat. Jammer dat je niks meer hebt laten horen, maar dat was wel een beetje te verwachten met zo'n dosis..

Lees het morgen wel, tijd voor bier en vrienden :rock:

:wave:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord!

Laat je niet afschrikken door Svali :wink:

Beeeb zei:
Luna, hoe was het? We zijn een dag verder en we hebben niks meer van je gehoord!

Het was alsof ik doodging, ik ging naar t ziekenhuis. ik ben nog steeds niet helder.

Telpeva

Belezen gebruiker
Gheghe, als je (nog / weer) een beetje in staat bent om de zaak met humor te bekijken -->

Damn, er zijn weinig mensen die zo'n ludieke 1e en 2e post hebben op DF :grin: , respect!
Ik geloof eigenlijk niet dat ik eerder een "trip report" heb gezien / gelezen waarbij iemand in het ziekenhuis belandde :openmouth: ....

Maar uh, zonder grappen, nasty zeg! Ik kom met Keta altijd moeilijk uit m'n woorden, dus het is nu vast lastig om de hele zaak te beschrijven of te begrijpen... Ik hoop dat je in goed / begrijpend gezelschap bent, en nog een beetje in staat bent om te gaan slapen; zo'n nachtje rust kan wonderen verrichten :) ... En dan horen we (over)morgen allemaal graag wat je allemaal hebt meegemaakt (en geleerd :P?) afgelopen nacht.~

Sterkte!
ps, mocht je trouwens wél behoefte hebben om erover te chatten moet je me maar een PM sturen, ik ben nog wel een uurtje wakker ofzo :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
LunaSterre zei:
Beeeb zei:

Het was alsof ik doodging, ik ging naar t ziekenhuis. ik ben nog steeds niet helder.

Serieus? Ik voelde me best wel kut door die overdreven posts van mij, ik hoop niet dat ik je die angst heb aangepraat. Alsnog sorry en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

:flushed:

Oke. Sorry dat ik niet eerder reageerde. ik ben nog steeds een beetje wazig maar ik probeer het te typen. Ik had ze dus ingenomen.. in een keer sloegen ze keihard in. ik begon me te gedragen als een epelept. Ik had totaal geeen controle meer over mijn spieren en dat was heel beangstigend. ik kreeg ook geen lucht meer. ik zat met mijn oma op de bank maar toen het echt erg insloeg kwamen mijn moeder en stiefvader thuis. ik ging dood, ik was ervan overtuigd.
mijn stiefvader nam mij mee in de auto en op een gegeven moment was ik in het ziekenhuis. Infuus+spoeling. tot zover even. want dit kost mij moeite. sorry,.

Tufnut

Badass junkie
Ben zeker benieuwd naar de rest, maar alles op z'n tijd. Zorg eerst maar dat je weer helemaal bij de mensen komt.

Stylus

Belezen gebruiker
Ik heb er zelf ook wel eens 30 genomen maar ik ben een jongen, neem aan dat het als meisje dan een stuk heftiger is. Moet toegeven dat ik dit ook wel als erg heftig heb ervaren! Sterkte.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
Telpeva zei:
:( Komt je trip report nog of zie je er liever van af? Als al dan snappen wij dat wel hoor :wink:

Ze heeft best wel negathiefe berichten gehad, dus ik snap wel dat ze het trip report niet afmaakt, alhoewel we daar zekker benieuwt naar zijn:grin:

en alle Kretiek hier boven is niet kwaad bedoelt maar alleen maar bezorgt ... denk ik,, teminste van mij kant wel

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
geloof dat report toch niet! Ik denk dat het als grap bedoeld is.
wie gaat zoiets doen bij haar oma en wanneer je ouders gaan thuiskomen?? Er klopt iets niet aan dit verhaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan