Nepal

toooz

Belezen gebruiker
Hallo geliefde forumleden, na een lange tijd ben ik weer terug. Ik wil aan de geinteresseerde mensen melden dat ik binnekort weer in Nepal zal zijn. Als je er over wilt praten of interesse hebt in info stuur me dan een berichtje. Ik ga er veel naartoe en vindt het een ongeloofelijk land. Natuurlijk de lekkere hash maar ook de rustgevende omgevingen enz.

Wie is er al in Nepal geweest hier? De hash daar is ongeloofelijk lekker.

toooz

Belezen gebruiker
De natuur is daar ongeloofelijk mooi, buiten de hoofdstad is de lucht heel erg proper.
Hash is daar heel gemakkelijk te vinden, net zoals in NL bijvoorbeeld. Het wordt ook gerookt door veele monnikken want er is ook een Ganja God. Ik ben daar 2 weken lang geweest eind 2009 en heb het daar erg naar mijn zin gehad. Ik ga weer terug en ben van plan ben deze keer een heel half jaar door te brengen, bij de monnikken. De hash is ongeloofelijk lekker, de weed is ongeloofelijk slecht en de skuff is vrij goed! Ik had toen voor ik weer vertrok naar europa wat hash door gestuurd zodat ik thuis nog verder kon genieten maar dat is jammer genoeg snel tot zijn eind gekomen. Stuur me een berichtje hier via het forum voor meer info als je bvb zelf ook is wilt proeven of travel informatie wilt over diverse Ganja destinaties in de wereld. Groet!

Bovenaan