• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Nep: kort reportje

geflipt

Wijs gebruiker
Beste mensen. Het is lang geleden dat ik hier actief was, maar ik heb net momenteel een heel aangename ervaring met deze cathinone.

Het is een rustig avondje, met wat 2-mmc (geplugged/geboofed), in het aangename gezelschap van @Snuffelaar . Na enkele dosissen beslissen we om af te sluiten met wat nep (eveneens geplugged/geboofed). Ik ben zeer sceptisch, gezien mijn eerdere ervaringen met deze drug.

Jaren geleden (tijdens mijn a-pihp verslaving) heb ik meerdere grammen hiervan verorbert. Een voor een slechte ervaringen. Wat toen verkrijgbaar was, waren harde shards, die vrij moeilijk te crushen vielen. Het stonk ook verschrikkelijk! Daarenboven ervaarde ik (mijn roa was toen hotrailen) weinig tot niets van de verhoopte effecten. Na enkele keren geprobeerd te hebben (zelfs lijnen van 100mg en meer), heb ik het opgegeven, en geklasseerd als 'onbewame rotzooi'. Tot vandaag...

@Snuffelaar haalde een zakje boven met wat kan omschreven worden als 'vlokken'. Hij was er na wat opzoekwerk (ja, psychonauten zijn obsessieve onderzoekers, in tegenstelling tot wat men van ons zou denken...) achter gekomen dat het een batch betrof die zeer waarschijnlijk van China kwam. Niet die Europese rommel van vroeger. Blijkbaar vrij potent...

Ik trok mijn eerste spuitje op, met 60mg gecrushte nep, en een klein beetje water aangelengd. Wanneer ik bijvoorbeeld 2-mmc boof/plug, dan voel ik de effecten opkomen terwijl ik mijn broek optrek. Instant dus! Dat leek bij die nep niet geheel zo. We besloten het een 15-20 minuten te geven. @Snuffelaar voelde (zoals bijna altijd! 😂) quasi meteen de eerste effecten. Nu, ik voelde ook niet niets, maar het leken niet de effecten van een cathinoon van deze categorie. Rustig, warm, als een zacht dekentje ofzo... Maar alles heel subtiel.

Na 20 minuten besloten we om mij nog een redose van 20mg te geven. Deze kleine dosissen leken mij op het eerste zicht belachelijk laag, maar ik wou bewust niet te hoog te doseren en vooral de raad van @Snuffelaar te volgen.

Hoppaaa, daar kwam hij dan eindelijk! Het zachte en warme gevoel werd vergezeld door een ietwat dwingende stimulatie, lichtjes verhoogde hartslag, en vreemd genoeg ook trillende handen (deze bijwerking is nieuw voor mij. Wel niet in die mate dat het storend is, maar ik merk dat dit trip report schrijven wat moeilijker is...)

Ik heb adhd, dus het zou best kunnen dat ik daardoor een quasi totaal andere ervaring heb dan de vele die ik hier al heb gelezen... Het enige dat wat als lastig ervaren wordt, is een lichte druk op mijn borst. Als dit blijft overweeg ik een halve benzo, maar al bij al ben ik zeer blij met deze ervaring. Heb ook totaal geen drang om bij te nemen. Maar wie weet... 🥳

Conclusie van deze bescheiden boof/plugsessie is dat deze batch wel degelijk erg potent is. Laag doseren is dus de boodschap! En, zoals bij onder andere 2-mmc of ketamine, blijf ik boofen/pluggen als de beste roa verkiezen. Het werkt altijd zo goed als instant, je hebt vaak minder nodig, en de effecten zijn vaak aangenamer dan die van andere roa 's...

De nep werkt momenteel nog stevig, ik kan dus nog niets zeggen over de comedown. Maar na een avondje stimulanten eindigt de avond/nacht toch vaak met een broma. Komt helemaal goed!

Bedankt voor het lezen, feel free om vragen te stellen, of commentaar te geven...

Groetjes,
@geflipt

geflipt

Wijs gebruiker
Update: 3 uur na inname en ik ga nog best lekker. Ik schrik van mezelf. Een kleine twee jaar geleden was ik nog een mega junkie/polygebruiker! Nu ga ik uren lekker op een mespunt nep! Bijnemen is hier totaal niet aan de orde. Gewoon genieten en op een degelijk uur onder de wol!

OtherShore

Badass junkie
Ik vind 80 mg NEP eigenlijk wel een hoge dosis. PsychonautWiki geeft voor nasaal (en dus rectaal) gebruik 60 mg als heavy dose. In mijn ervaring klopt dat ook. Daar zat je dus nog 20 mg boven. Wellicht dat je toch nog wat kruistolerantie ervaarde van de 2-mmc, waardoor je de NEP iets hoger moest doseren.

Brakka Mang

Badass junkie
Schaam me dood.

Vind methamphetamine roken minder erg dan NEP op dit vlak.

En base is ook beter te handelen dan NEP.

Een paar uur na base kan ik gewoon slapen.

Bij NEP zijn daar benzo's voor nodig.
Ik snap wat je bedoeld. Maar ja, ben jij dat die die handelingen verricht? Nee toch. Dat is wat drugs doet.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
N-ethylpentedrone lijkt erg op N-ethylhexedrone.

Na een paar keer doseren krijg je niet meer hetzelfde effect. Bingen is nogal zinloos.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik blijf sceptisch over NEP.. Wat ik steeds lees (ook in dit report weer) zijn best wel serieuze bijwerkingen voor een roes die wel ok is, maar al snel uitmondt in cravings. En als je daar aan toegeeft dan is de kater enorm. Ik denk niet dat ik het ooit ga gebruiken.
Het is heel zwaar voor het lichaam, voornamelijk het hart. Naar mijn gevoel wat op het level van alpha-PHP.

Casrus

DF-koning
Ik kan als reactie op deze discussie enkel maar zeggen dat ik nep voortaan links laat liggen. We hebben met drie afgelopen weekend nep geplugged en alle drie last gehad van hartkloppingen op relatief lage dosis. Beter afblijven van die troep!

Jouw beslissing, ik vind de prijs voor het nemen van NEP hoger dan die voor andere RC's.

Als ik het heb moet ik het vroeg of laat nemen.
Vroeg.

Casrus

DF-koning
Dan blijf je er verder - ver - weg van ! (Buitenste BuitenBos of zo)

Denk dat het gevaar tamelijk groot is. Heb nu verdriet (come down van NEP gisteren) en had het een paar dagen niet gedaan.

MDPHP Freebase is gedaan en is ook bijna huilend weggegooid.

Die hartkloppingen blijven inderdaad lang na het gebruik.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan als reactie op deze discussie enkel maar zeggen dat ik nep voortaan links laat liggen. We hebben met drie afgelopen weekend nep geplugged en alle drie last gehad van hartkloppingen op relatief lage dosis. Beter afblijven van die troep!
Om eerlijk te zijn waren de dosissen niet zo relatief laag. Maar je voelt wel wat voor stevige impact het op je hart heeft.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Oh wauw, late to the party, maar die film en vooral dat (mooie) nummer brengt me toch even vlaag van nostalgie teweeg hiero. 🥲🥺

OT: Nice report, @geflipt! Ik geloof echter toch dat ik liever van NEP en consorten weg ga blijven. Die groep stimulanten heeft me nooit fijn of leuk in de oren geklonken, teveel bijwerkingen, teveel crash, te scary.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Oh wauw, late to the party, maar die film en vooral dat (mooie) nummer brengt me toch even vlaag van nostalgie teweeg hiero. 🥲🥺

OT: Nice report, @geflipt! Ik geloof echter toch dat ik liever van NEP en consorten weg ga blijven. Die groep stimulanten heeft me nooit fijn of leuk in de oren geklonken, teveel bijwerkingen, teveel crash, te scary.
Throwback naar wanneer de alpha-PHP tolerantie zo door het dak was dat NEP lekker mellow aanvoelde. Kut periode was dat.

Volgens mij is NEP momenteel nog de sterkste stim die verkrijgbaar is na het verdwijnen van A-pihp & MDPHP.

OtherShore

Badass junkie
Throwback naar wanneer de alpha-PHP tolerantie zo door het dak was dat NEP lekker mellow aanvoelde. Kut periode was dat.
Ik was verslaafd een A-PHP toen het in 2021 verboden werd en nadat ik het echt niet meer kon krijgen op de zwarte markt ben ik overgestapt op NEP (A-PiHP heeft mij nooit gelegen en de kwaliteit van MDPHP liet altijd te wensen over).

NEP is duidelijk een wat milder middel dan A-PHP (en dat milde is ergens ook wel fijn, denk coke niet speed) en NEP heeft een iets langere werkingsduur, maar voor mijn gevoel lijken ze best wel op elkaar. Allebei zeer sterke kortwerkende stimulantia, met een sterke rush en euforie die snel weer uitwerkt en daarna zorgt voor een nare crash/comedown waar het verlangen om bij te nemen groot is. Zelfs als je dat verlangen kan weerstaan zit je nog met een ellenlange nastimulatie. Gevaarlijk spul.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik was verslaafd een A-PHP toen het in 2021 verboden werd en nadat ik het echt niet meer kon krijgen op de zwarte markt ben ik overgestapt op NEP (A-PiHP heeft mij nooit gelegen en de kwaliteit van MDPHP liet altijd te wensen over).

NEP is duidelijk een wat milder middel dan A-PHP (en dat milde is ergens ook wel fijn, denk coke niet speed) en NEP heeft een iets langere werkingsduur, maar voor mijn gevoel lijken ze best wel op elkaar. Allebei zeer sterke kortwerkende stimulantia, met een sterke rush en euforie die snel weer uitwerkt en daarna zorgt voor een nare crash/comedown waar het verlangen om bij te nemen groot is. Zelfs als je dat verlangen kan weerstaan zit je nog met een ellenlange nastimulatie. Gevaarlijk spul.

Akkoord maar eerder een mix tussen A-php en mdphp, nee?

IMG_4066.jpeg

Bovenaan