Naspacen?

jacksenss

Newbie
yo..

Eergister had ik over heel de nacht (rond 9 uur tot.. 4 ofzo?) 5 pilletjes op.
Nou was het allemaal natuurlijk kicken.. spacen,hallicuneren ook altijd wel lachen..
Nou volgende dag natuurlijk goed gaar..
Maar mijn vraag is.. als je veel MDMA hebt opgebouwd d.m.v veel pilletjes gegeten, en je rookt de dag erna 2 goeie dikke Haze toeters.. kan het effect dan gedeeltelijk terugkomen? Ze zeggen ook dat smoken het effect weer ophaald/versterkt..
Ik had gister af en toe het gevoel dat er toch wat streepjes op de muur ofzo flipte (je weet wel, je kijkt wazig uit je doppen, en ziet dan ineens dat ene streepje net een backflip maken ofzo..)

Sorry mocht het een nogal stomme vraag zijn!

Mvg :)

jacksenss

Newbie
Goh, ik dacht gister draai 2 dikke Haze kanonnen, nou ik heb het geweten, het was gewoon alsof ze weer eventjes om de 10 minuten terugklapten.. dat is inderdaad fijn om te weten :smoke: ..

Goanaut

Bewuste gebruiker
jacksenss zei:
Ik had gister af en toe het gevoel dat er toch wat streepjes op de muur ofzo flipte (je weet wel, je kijkt wazig uit je doppen, en ziet dan ineens dat ene streepje net een backflip maken ofzo..)

Grappig, hoe verschillend mensen effecten beschrijven, gebaseerd op eigen ervaringen!

westside

Experimenterende gebruiker
kan ook nadelig uitpakken je krijgt angst van joints en als dat terugkomt kun je een angst aanval krijgen en dat is niet zo prettig

-spaceman-

Badass junkie
westside zei:
kan ook nadelig uitpakken je krijgt angst van joints en als dat terugkomt kun je een angst aanval krijgen en dat is niet zo prettig

dat kan gebeuren als je niet helemaal 100 bent...

Little Monk

Voor sommige mensen is een jointje de dag er na niet eens nodig (maar wel lekker), ik loop een tot twee dagen na een pilletje brak, maar met roze bril en euforisch als de tering door te chillen...

Ken ook wel vrienden die juist behoorlijk kapot zijn na zo'n dag, tot depressief aan toe:confused:...

BMS

Newbie
HAHAHHAHAHA

Mwuhhahaha ..k heb ut nu ..heb zaterdag voor ut eerst XTC gehad ..zaterdagnacht 2en een halve ..en afgelope nacht ook ..nu heb k net een jointje op ..en t gaat dr best op moet ik zegge .. :mrgreen:

Bail

als het effect al uitgewerkt is als je wakker wordt zorgt wiet er niet voor dat je het effect weer meemaakt. (ander gedeelte van de hersenen)

maar omdat je lichaam fysiek uitgeput is slaat een joint heel erg hard in.

een beetje te vergelijken met 2 nachten wakkerblijven op pep en dan in 1x een gram naarbinnenwerken. krijg je hallicunaties e.d

je lichaam heeft op zo'n moment een bar lage weerstand

Freezing

Bewuste gebruiker
heb ook wel eens gehad toen ik de hele nacht wakker was gebleven van de pillen dat ik de dag erna me de hele dag redelijk euforisch voelde, en hele tijd zwaar ademen haha

Wacky

Badass junkie
Het werkt weldegelijk nog door na een dag en is niet alleen een ander deel van de hersenen en uitputting ofzo.

Ik ben een keer op mijn fiets gestapt ongeveer 30 uur na een pilletje. Die xtc kwam helemaal terug, nooit in mijn leven heb ik zo gefietst als toen, anderhalf uur lang. Achteraf had ik wel het idee dat dat wel eens gevaarlijk geweest kon zijn, vooral door hoe ik me voelde na die fietstocht.

Bovenaan