Naltrexon

Wie kan mij advies geven over het middel Naltrexon een zuchtremmer voor alcohol en opiaten.
Ik ben ten einde raad aan mijn verslaving van alcohol en benzo's en heb alles geprobeert om te stoppen met drinken maar dat gaat max een week goed met veel ontwennings-verschijnselen maar daarna grijp ik toch weer naar de drank en slik daarbij ontzettend veel zware benzo,s erbij. Ik durf er niet over te praten met een arts en weet dat het wel verstandig is maar het lukt me gewoon niet :( Ik ben aan het surfen gegaan op het web en kwam Naltrexon tegen.
Ik heb een doosje van 30 stuks 50 mg via het web gekocht (echte geen neppers) en wil het proberen maar durf eerlijk gezegd niet omdat ik niet weet wat het middel doet :confused: en hoe ik het moet doseren maar helaas heb ik weinig keus want eerdaags vinden ze me dood in huis door de vele alcohol en dat dan ook nog ik combinatie met zware benzo,s.
Wie kent Naltrexon en kan mij vertellen hoe te gebruiken, alle steun hulp en advies is welkom want echt ik houdt dit niet meer vol, de tranen rollen momenteel over mijn wangen :cry: :cry: :cry:

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
search.php

toets in naltrexon et voila :)

ga alsjeblieft met een huisarts of verslavingsarts praten, want van wat ik in je berichtje lees, gaat het echt niet lukken zo, ben ik bang :)

sterkte ik hoop dat het je lukt.
:wave:

Sarori

Bewuste gebruiker
Een van mijn beste vrienden zit al jaren aan de Naltrexon. Het "grappige" van het middel is dat als hij toch alcohol neemt hij er vrijwel ogenblikkelijk van moet overgeven en hij het dus wel uit zijn hoofd zet om naar de fles te grijpen....hoewel hij toch af en toe weer probeert of het toch kan...nee dus :)

Hij dronk altijd zoveel dat hij uiteindelijk grote zwarte gaten in zijn geheugen kreeg, dus daags na een slemppartij kon hij zich niets meer herinneren. Zo is hij bij de Jellinek terechtgekomen en die hebben hem de Naltrexon voorgeschreven. Kon hij meteen ook iedere week zijn urine inleveren omdat hij ook nog eens veel te veel blowde.. :)

Over doseringen weet ik niets en ik heb het hem ook nooit gevraagd.

Ik zou je gewoon over je angst heenzetten en naar een verslavingsarts of huisarts gaan. Die zitten er tenslotte niet om je te veroordelen, maar om je te helpen. Dat is hun vak. Je gezondheid vaart er ook nog eens wel bij, want je schrijft zelf al dat je dit niet gaat overleven. Het is nooit te laat, voordat het echt te laat is...

De appel is zuur, maar er toch in bijten levert je waarschijnlijk veel op!

Ik wens je heel veel sterkte en succes! Kop op! :wave:

Bovenaan