• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Nachtelijke LSD ervaring

Komeetman

Belezen gebruiker
Waar: In mijn bed, voor de TV
Wat: 100 mics LSD, Shiva zegel
Stemming: Kom net terug van feestje, beetje dronken

Sinds januari had ik LSD liggen. Het lag goed verstopt, ver weg van warme temperaturen en zonlicht, dus het kon er nog wel even blijven liggen.
Ik zocht al een lange tijd een goede timing, maar ik zit nogal in een groot gezin, dus alleen thuis zijn zit er niet vaak in.

Ik had me al meer dan genoeg ingelezen omtrent LSD, dus ik voelde me er toch wel klaar voor. Het was een groot risico om het te doen, aangezien mijn ouders de kamer naast mij slapen. Toch had ik er een goed gevoel bij, dus was het tijd om mijn geest te verruimen.

Rond 1 uur 's nacht neem ik de helft van een Shiva. Na enkele uren voel ik er bitter weinig van, dus neem ik de andere helft ook in.
Ik begin er wat meer van te voelen. Wazigere beelden, kan nog moeilijk programma's volgen op televisie. Ik begin me ook wat raar te voelen, dus besluit ik om wat te sms'en met een vriend die nachtdienst heeft.

In het begin lukt sms'en nog aardig, maar het wordt steeds moeilijker en ik vergeet constant wat ik net verzonden/toegezonden heb/kreeg. Op een bepaald moment sluit ik mijn ogen, en ik zie opeens honderden pakjes sigaretten. Dit shockeert mij, en ik stuur dit naar mijn vriend (die een hevige roker is).

Hij stuurt terug: "Zag je dat ook in je dromen?". Door mijn wazigheid, begrijp ik niet wat hij bedoelt en ik word helemaal paranoia. Ik vreesde dat al mijn sms-verkeer een illusie was en deel was van de trip. Mijn ogen draaien weg en ik zink weg in een hevige badtrip. Dit startte om 4.47. Ik word als het ware weggezogen naar een vreemde dimensie, ik ervaar het als een "andere kamer". Ik word bekeken door duizenden vreemde mensen, voel mij enorm onzeker en baad in het zweet. Normale dingen begrijp ik niet meer, "waar woon ik?", "waar ben ik?".

In mijn andere "kamer" zie ik mezelf, ik lig te spartelen, ook al lig ik stokstijf in mijn bed. Zeer raar om dat te ervaren, een soort van depersonalisatie denk ik.
Naar mijn gevoel duurt dit uren en ik vrees constant dat ik mijn ouders wakker gemaakt heb en dat ze mij in bedwang houden, maar ik kan er niets aan doen. (dit was dus niet het geval)

Ik voel "verdriet" van hen, ontgoocheling dat ik dit soort dingen doe. Ik voel schaamte.
Maar ik kom erbovenop, mede omdat ik zeer veel LSD reports gelezen heb. De gedachte van "dit is een trip en blijft niet duren", helpt me weer naar een normaal niveau.
Ik kijk op mijn horloge: 4.51. Ik kan het maar niet geloven dat dit maar 4 minuten geduurd heeft.

Ik krijg opeens wiskunde symbolen te zien, majestueuze beelden, formules. Ik schrik er zelf van, aangezien ik niet echt een wiskunde genie ben. Het bezorgt me wel wat koppijn, want de vormen worden als het ware hard neergeploft op een muur in een driedimensionale ruimte. BOEM, BOEM. Het bonst zeer hard en na een tijd gaat het over naar vloeiende golfbewegingen met voornamelijk letters. Ik heb gezocht naar afbeeldingen die dit afbeelden, maar vond niets.

Dan gaat het over naar een trip die mij precies waarschuwt, maar toch ook motiveert. Volgend jaar moet ik naar de hogeschool en de LSD toont mij de weg door deze moeilijke jaren. Ik ben gewaarschuwd, dit wordt niet gemakkelijk, maar het moet lukken :).

Ik begin stilletjes aan wat minder hard te trippen, goed moment dus om eens mijn kamer te inspecteren. Proporties zijn totaal niet meer correct. Mijn kast van een meter breed lijkt wel 2 meter breed en schuin te staan. Waterfles lijkt wel een neusspray en mijn TV is precies een cinema. Ik ga ff op de rand van me bed zitten, starend naar de vloer.

Deze ziet er een beetje zo uit, maar dan wit:

De randen van mijn tegels dansen precies in de lucht, echt een spektakel om te zien. Ik blijf er maar naar staren :grin:.
Het geluid van de televisie wordt als robotachtig geïnterpreteerd en programma's lijken mij niet te boeien.

Ik besluit om op te staan en mij te douchen, want de badtrip zorgde nogal voor wat zweet :flushed:.
De shampoo met abrikozengeur doet mijn neus tintelen, de warme druppels op mijn huid voelen telkens als een deugddoende massage aan.

Ik moet nog mijn rijbewijs behalen dus moet ik nu en dan nog wat oefenen om met de auto te leren rijden. Mijn oudere broer vind het blijkbaar een fantastische dag om te gaan rijden, maar aangezien ik dit niet zo'n goed idee vind met een slapeloze LSD nacht, vind ik allerhande excuses uit om dat maar niet te moeten doen :)

Uiteindelijk gaan we dan wel nog de stad in om iets te gaan drinken ('s middags) en ik voel me enorm aangetrokken tot al het groen dat we onderweg tegenkomen. Het haar op mijn armen staat de hele tijd pijlrecht omhoog en ik voel mij precies een heel ander persoon, in een positieve zin.

LSD is echt prachtig naar mijn gevoel, nog veel beter dan 2 C-B. Over enkele maanden probeer ik het nog eens, overdag en zonder alcohol in me bloed :beer:

Bedankt om mijn trip report te lezen, reacties worden geapprecieerd :wink:

L

Lid 6909

Gast
was dat bad gaan niet een soort `egodeath`?

klinkt wel als uber trip

Komeetman

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
was dat bad gaan niet een soort `egodeath`?

klinkt wel als uber trip

@PsychedelicTeacher: Zeker weten dat ik het nog eens doe, maar sowieso een tijdje wachten :)
@Gnuxx: misschien was het wel een soort egodeath, maar ik durfde die term nog niet gebruiken aangezien het in realiteit maar zo'n korte tijd was (4 min), ook al duurde het naar mijn gevoel echt massaal langer.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Volgens mij was het ook geen egodeath hoor als ik het zo lees. Een goeie mindfuck waarin je helemaal meegesleurt word in een negatieve spiraal. Goed dat je jezelf vertelde dat het de lsd was die je zo liet denken. Mooie ervaring, minder mooie setting :wink: NIET MET JE OUDERS IN HUIS!! Maar dat snap je nu ook wel denk ik :wink:
Goed geschreven btw, happy trippin' :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
Nee dat was ik ook even vergeten, dat de 'bad-side' van de trip :tongueout: maar 4 minuten duurde! Wel vervelend dat het een eeuwigheid leek, het kon natuurlijk beter kort aanvoelen :grin:

Komeetman

Belezen gebruiker
Henkfloyd zei:
Volgens mij was het ook geen egodeath hoor als ik het zo lees. Een goeie mindfuck waarin je helemaal meegesleurt word in een negatieve spiraal. Goed dat je jezelf vertelde dat het de lsd was die je zo liet denken. Mooie ervaring, minder mooie setting :wink: NIET MET JE OUDERS IN HUIS!! Maar dat snap je nu ook wel denk ik :wink:
Goed geschreven btw, happy trippin' :hearteyes:

Idd, is zeker geen goed idee om dat opnieuw te doen.
Maarja, nieuwsgierigheid wint soms de bovenhand he :wink:

tomz0r

Badass junkie
Erg mooi report, heel goed je emoties beschreven. Veel is ook herkenbaar. Inderdaad die mindfuck, maar ik had ook hetzelfde met mijn ouders. Tijdens mijn eerste trip (weliswaar niet thuis met mijn ouders een kamer naast me :P ) vond ik het ook erg lullig tegenover mijn ouders dat ik zonder hun medeweten liep te trippen terwijl zij zo erg hun best hebben gedaan om me goed op te voeden. Heb ze daarna ook verteld dat ik LSD heb gebruikt.
Ik kan me ook erg goed inleven in alle gevoelens en gedachten die je tijdens je trip hebt gehad. En ook wel in de nieuwsgierigheid. Ik kon ook niet langer wachten om te trippen deed mijn eerste keer ook ergens buiten in een parkje. Ging gelukkig goed maar kon me makkelijk voorstellen dat het me te veel zo worden.

Super inleefbaar allemaal, en zo te lezen plan je alles de volgende keer wat beter. Dat is mooi want dan krijg je de volgende keer een wat rustigere, minder stressvolle trip :)

Komeetman

Belezen gebruiker
tomz0r zei:
Erg mooi report, heel goed je emoties beschreven. Veel is ook herkenbaar. Inderdaad die mindfuck, maar ik had ook hetzelfde met mijn ouders. Tijdens mijn eerste trip (weliswaar niet thuis met mijn ouders een kamer naast me :P ) vond ik het ook erg lullig tegenover mijn ouders dat ik zonder hun medeweten liep te trippen terwijl zij zo erg hun best hebben gedaan om me goed op te voeden. Heb ze daarna ook verteld dat ik LSD heb gebruikt.
Ik kan me ook erg goed inleven in alle gevoelens en gedachten die je tijdens je trip hebt gehad. En ook wel in de nieuwsgierigheid. Ik kon ook niet langer wachten om te trippen deed mijn eerste keer ook ergens buiten in een parkje. Ging gelukkig goed maar kon me makkelijk voorstellen dat het me te veel zo worden.

Super inleefbaar allemaal, en zo te lezen plan je alles de volgende keer wat beter. Dat is mooi want dan krijg je de volgende keer een wat rustigere, minder stressvolle trip :)

Inderdaad, zo'n schuldgevoel omdat mijn ouders eigenlijk redelijk tegen drugs zijn en het voelde echt aan alsof ik opeens onhandelbaar aan het spartelen was in me bed (eigenlijk lag ik stil) en dat ze me met een man of 4-5 in bedwang moesten houden zonder dat ik het besefte.
Zeer raar gevoel.
Ik had al eens een tripreport gelezen van iemand die na een zeer zware badtrip (hij voelde zich bezeten door demonen) in bedwang moest gehouden worden door 6 politieagenten, en dat ze nog moeite hadden.
Wel ik kan het geloven dat iemand met LSD op en badtrip heeft, een buitengewone kracht heeft.

Bovenaan