Naar de smartshop

Siemen230

Newbie
Dag iedereen,
Na het 2 keer proberen van paddos zonder resultaat ben ik van plan om naar een smartschop te gaan. Nu is er een probleem ik ben nog maar 17 en woon in belgie, weet iemand mss een goede smartshop dicht bij de belgische grens? En zoja zouk ik dan mensen op straat vragen om er voor mij te kopen?

ice-cube

Experimenterende gebruiker
Ik heb geen idee waar in je belgië woont, en zelf woon ik ook niet in zuid-nederland, dus ik heb geen idee welke smartshops daar zitten.

Bijna elke grote stad in Nederland heeft minimaal 1 smartshop, soms kan je via google ook vinden waar die shops zitten (stadsnaam + smartshop intypen op google)

Zelf ben ik ook nog maar 17, en ben in superveel verschillende smartshop geweest, zelfs op mn 15e al, en letterlijk nog NOOIT om een ID-kaart gevraagd. Dus dat zit wel snor.

Dus dan moet je zelf maar even uitzoeken waar de dichtsbijzijnde smartshop zit voor jou.
En wat wil je eigenlijk kopen daar? (gewoon nieuwsgierig) :wink:

Siemen230

Newbie
Bedankt voor de informatie :) Je moet toch nederlander zijn om iets te kopen in een smartshop he?en ik heb eingelijk nog geen idee :tongueout: Is er een paddsoort of truffelsoort die je aanraad voor de eerste keer?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Er is een smartshop in Sluis, een 20tal minuten rijden vanuit Brugge.
Ik zou geen mensen aanspreken op straat, neem gewoon een meerderjarige vriend mee ..

Greets,
Herbalisme

Jovanovic

Belezen gebruiker
Koop online. Azarius is de bekendste. En als je wilt trippen koop lsa of salvia. Niet voor iedereen weggelegd dus zoek info op op het net. :) :)

Siemen230

Newbie
Bedankt, ik las een paar sites en paddos mogen niet meer verkocht worden denk ik. Weten jullie mss een goede truffel voor de eerste keer?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Siemen230 zei:
Bedankt, ik las een paar sites en paddos mogen niet meer verkocht worden denk ik. Weten jullie mss een goede truffel voor de eerste keer?
Direct gaan voor Dragon's Dynamite of Hollandia, trippen op mooi niveau (:
Als je er mentaal klaar voor bent en je hebt alles goed geregeld dan maakt het niet uit welke soort je neemt.
Wil je niet direct hard trippen dan raad ik Flesh of Gods of Fruits of Ethopia, maar persoonlijk zou ik gaan voor de sterkere soorten, want je eerste trip blijft altijd 1 van de beste ervaringen.
Zelf ben ik begonnen met een Heavy portie Dragon's Dynamite en heb hierdoor een geweldige inleiding gehad in de psychedelica.

Greets,
Herbalisme

Jovanovic

Belezen gebruiker
, eet ze rond een uur of 14h op een lege maag en je trip eindigt in de late avond wanneer pas dan alles in een sprookje veranderd. Als je dan nog ene jwein zou oproken komt alles terug en ga je weer loco haha....iig zo deed ik het, met gedroogde hawaiiaanse weliswaar.

en btw truffels gaan nooit paddo's vervangen, als je echt lekker wil gaan koop je een growbox. Dit vraagt veel geduld maar its so worth it. Je ziet maar.gr

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Siemen230 zei:
Ok bedankt ik ga een sterke soort zoeken :tongueout: Zou gij het snachts doen of overdag?

Ik heb de beste ervaringen wanneer ik ze 's nachts nam, neem ze dan wel wanneer je goed uitgerust bent.
Heb maar 1 goeie ervaring overdag en dat was in combinatie met lsd in het bos.
's Nachts is echt dolle pret :)
& Over het cannabis roken op truffels, persoonlijk vind ik dat cannabis niet veel effect heeft op je tripsterkte, het verlengt wel de duur een beetje.
Eet smakelijk!

Greets,
Herbalisme

Siemen230

Newbie
Ja s'avonds lijkt mij het leukste :) Wat is eigenlijk het veiligst en kleine portie sterke of een grote portie mildere? Hoeveel nemen jullie ongeveer?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Siemen230 zei:
Ja s'avonds lijkt mij het leukste :) Wat is eigenlijk het veiligst en kleine portie sterke of een grote portie mildere? Hoeveel nemen jullie ongeveer?
Alhoewel ik niet veel truffels meer neem ( Heb liever Acid ) nam ik op m'n laatste truffeltrips 45g Dragon's Dynamite of 35g Hollandia, ben begonnen met 15g Dragon's Dynamite.
Volgens mij lijkt een grote portie mildere het 'veiligst' maar ik zou toch gaan voor de zwaardere soorten.

Greets,
Herbalisme

Siemen230

Newbie
Ja ik dacht al aan een 15 gram, nu alleen nog hopen dat ik snel een dag vrij heb want ik kan ze niet in de koelkast leggen dus zal ze snel moeten consumeren :tongueout:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Siemen230 zei:
Ja ik dacht al aan een 15 gram, nu alleen nog hopen dat ik snel een dag vrij heb want ik kan ze niet in de koelkast leggen dus zal ze snel moeten consumeren :tongueout:
Inderdaad en zeker met de aankomende temperaturen, truffels blijven niet zo lang vers, na 3 dagen begint de binnenkant al zacht te komen en smaken ze ook best vies :tongueout:
Het beste is ze nog de dag zelf te consumeren ofwel ze in een koelkast te bewaren ( als die er ter beschikking zou zijn )

Greets

Bovenaan