Naakte man 'verbouwt' eigen woning

Solidius

Badass junkie
Haelen - De politie heeft zaterdagmiddag omstreeks 17.00 uur een 32-jarige man uit Haelen in zijn woning aangehouden omdat hij met een schep diverse vernielingen in en aan zijn woning aanbracht.

De politie kreeg van buurtbewoners diverse meldingen dat een spiernaakte man, vermoedelijk onder invloed van drugs, ramen aan het ingooien was en de inboedel kort en klein sloeg. De politie ging polshoogte nemen en trof in de woning de verdachte man aan. Hij was door het dolle heen en reageerde nergens op. De man nam een zeer dreigende houding aan tegenover de agenten waardoor zij peperspray moesten gebruiken om hem onder controle te krijgen. Hij werd vervolgens aangehouden.

De man werd overgebracht naar het politiebureau maar gedurende deze rit werd hij onwel. Tevens zagen de agenten dat de man een bloedende snijwond in zijn voet had. Hierop werd hij naar de Eerste Hulp gebracht. Hier is hij voor een nacht gebleven.
Bron

PsychedelicTeacher

Experimenterende gebruiker
de echte doe het zelver KAN niet zonder de gamma.
dat zeg ik. gamma.

ontopic: helemaal waus ben je dan als je je eigen woning op die manier onder handen gaat nemen.

caatje

Badass junkie
Weet je wat het erge is...als hij weer naar huis mag en de buren hebben je toen gezien. Die weten hoe je eruit ziet. :flushed:

Flameon

Badass junkie
Woei dat is dicht in de buurt. Ken een aantal clienten uit dat dorp, het zal toch niet ....... zijn :wink:

Mindgamer

Badass junkie
caatje zei:
Weet je wat het erge is...als hij weer naar huis mag en de buren hebben je toen gezien. Die weten hoe je eruit ziet. :flushed:
Daar zou ik alleen maar blij om zijn :grin:

OT>Vreemde actie, dat dan weer wel.
Maar ik zie mezelf dit ook nog wel doen :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Waarom wordt er trouwens altijd met dat vingertje gewezen? Er staat dat hij vermoedelijk onder invloed was.. misschien had de beste man gewoon zin in een lekker potje huiselijk geweld. Ook staat er dat hij 'zijn' huis aan het verbouwen was.. zijn huis, van hem, why the fuck not?
En
Angramar Temenos zei:
ExceptionalInsight zei:
Vast paddo's.
Ja, daar ga je van moorden en van daken springen, dus waarom dit niet? :beer:
Ik hoop dat je sarcastisch was...
Nee ik denk serieus dat het de paddo's waren.

Debris

Bewuste gebruiker
Hans zei:
Ik snap 'm met heel wat minder :)

Ik zet mn geld in op LSD, PCP of manische depressie.
LSD...Ja! Daarvan werd ik ook zó agressief!

Nee, ik ga voor PCP of alcohol.
(en een heel klein beetje voor meth).

Mindgamer

Badass junkie
Respect voor Jenkem!
Dat ga ik samen met Angramar doen :grin:

O/t>Ik ben we leen beetje benieuwd, hoe die mongool er nu tegen aan kijkt :beer:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Hahaha wat voor vreemde dinges staan er tog altijd in het nieuws?
Nja naakt rondlope kan opzich geen kwaad, als die man zo gelukkig is :grin:
Mss issem allergisch voor kleding fzo xD

:wave:

Mindgamer

Badass junkie
^Je mag niet discrimineren!! :grin:

Iets wat ik me zo snel mogelijk moet afleren, want ik zit nu in de klas met meer dan 25 vrouwen en die kunnen dat meestal niet zo waarderen :beer:
Sommige wel en dat vind ik dan toch weer strak :sunglasses:

Mindgamer

Badass junkie
Voordat ik ga slapen: volgens mij was het deze gast die danste in huis:

http://hermanberghuis.hyves.nl/

cropp

Badass junkie
caatje zei:

oww neej stel je toch voor!!!

je buren hebben je plasser gezien!!!

je hebt een gat in je voet maar de buren hebben je plasser gezien!!!

er is niks meer over van je huis maar de buren hebben je plasser gezien!!!

het is erg dat je niet eens je huis af mag breken in je blote reet als je dat fijn vind
waar zou die gast nou eigelijk voor aangekaagt zijn??? :grin: :P :grin:

Bovenaan