Na speed over op de coke

Henk jan

Newbie
Goedemorgen forumleden
Ik heb binnenkort een festival van 10 uur lang. De bedoeling is om speed te gaan gebruiken. 1 bom 100mg 70% ik denk dat dit zo ongeveer wel 6-8 mij bezig houd. Nou is de vraag is het verstandig om de laatste uurtjes door te gaan op coke?

Vieze asbak

Belezen gebruiker
Beide zijn een inslag op je hartslag en je bloedvaten, dus echt verstandig om dit te verlengen is het niet. Maar een keer op een festival kan wel. Gebruik het wanneer je merkt dat de speed is uitgewerkt, i.p.v. een “ontnuchtering”

_shikantaza

Badass junkie
Coke op een festival vond ik niks. Wilde de hele tijd bijnemen maar er zijn geen rustige plekjes om dat te doen. Beter neem je een paar extra bommetjes mee, dan kun je weer een paar uur vooruit.

Torchic

Badass junkie
Waarom wil je overgaan op coke? Is het geen optie om na een aantal uren nog wat speed bij te nemen?😊

CeeCee

Bewuste gebruiker
Goedemorgen forumleden
Ik heb binnenkort een festival van 10 uur lang. De bedoeling is om speed te gaan gebruiken. 1 bom 100mg 70% ik denk dat dit zo ongeveer wel 6-8 mij bezig houd. Nou is de vraag is het verstandig om de laatste uurtjes door te gaan op coke?
Mag ik vragen waarom je drugs wilt combineren? Stapelen met speed stelt de slaap al lang genoeg uit? Ik zou naast het bommetje een aantal lijntjes verkiezen boven coke. Ik weet natuurlijk niet of je ADHD of ADD hebt.

Zo niet, ben je gegarandeerd lang genoeg wakker.

Ik vraag me alleen af, als het 10 uur duurt.
Je valt na een bom niet ineens in slaap na 8 uur?

Mocht dit wel het geval zijn, zou ik toch een arts raadplegen zoals ik gedaan heb😅

Neo-Shulginist

Badass junkie
edemorgen forumleden

Combineren van stimulerende drugs verhoogt wel de kans op hartklachten, oververhitting of een psychotische episode (inclusief opwindingsdelier). Dusja, verstandig zou ik het niet per se noemen.

Maar als je het sowieso gaat combineren dan kan je imo inderdaad eerst beter de speed nemen. Coke heeft een kortere werkingsduur, waardoor je sneller kunt slapen als je stopt met gebruiken.
Als je eerst de coke neemt en dan pas de speed dan moet je na de laatste dosis speed nog 12+ uur lang wachten voordat je kunt slapen.

Henk jan

Newbie
Mag ik vragen waarom je drugs wilt combineren? Stapelen met speed stelt de slaap al lang genoeg uit? Ik zou naast het bommetje een aantal lijntjes verkiezen boven coke. Ik weet natuurlijk niet of je ADHD of ADD hebt.

Zo niet, ben je gegarandeerd lang genoeg wakker.

Ik vraag me alleen af, als het 10 uur duurt.
Je valt na een bom niet ineens in slaap na 8 uur?

Mocht dit wel het geval zijn, zou ik toch een arts raadplegen zoals ik gedaan heb😅
Nee gelukkig val ik niet gelijk in slaap. Maar wil wel tot de laatste momenten er lekker voor gaan. Lijkt mij inderdaad verstandiger om gewoon nog de sleutels er bij te pakken.

Lemmy

Badass junkie
Coke op een festival vond ik niks. Wilde de hele tijd bijnemen maar er zijn geen rustige plekjes om dat te doen. Beter neem je een paar extra bommetjes mee, dan kun je weer een paar uur vooruit.

Klopt. Coke moet je in een bepaalde setting doen met het juiste gezelschap, een festival is daar niet voor geschikt.

Bovenaan