peeters jan
Newbie
hallo iedereen
, ik ben al een geruime tijd razend beniewd en koorsachtig op zoek naar lsd. hoe meer ik erachter zocht hoe minder ik het vond, de intresse was ontstaan nadat ik al geruime tijd met paddo s aan het experimenteren was. daarom was er plots
de intresse gekomen om lsd eens te proberen , had er namelijk al zoveel over gehoord en gelezen dat ik het moest en zal uit proberen. maar helaas is het niet zo simpel te verkrijgen als ik d8
. heb wel een paar maten waar ik van wist dat ze wel eens acid gebruikt hadden maar tot nog toe heb ik er nog nooit kunnen
versieren
,tot vandaag! ik was bij een vriendin van me op bezoek en een vriend van haar wat daar toevallig op bezoek was
vertelde me dat hij er nog wel had en ik ze kon hebben
EINDELIJK d8 ik bij mezelf, maar helaas had hij er maar 2 die hij zelf van iemand had gekregen een hele tijd geleden.
hijzelf gebruikt geen lsd, hij kon me ook niet zeggen welke het zijn spijtig genoeg. ze zijn lichtbruin van kleur en er staan een paar groene lijntjes op met een rood streepje rondom. maar
het spijtige is dat ik er meer wil hebben die ik lekker kan bewaren zodat ik niet elke keer me gek moet zoeken achter
dit goedje. als je de juiste mensen kent kan ik me voorstellen
dat het niet zo moeilijk is er te vinden , maar ja ik ken precies niet de juiste mensen en daar wil ik graag iets aan veranderen aangezien er hier duidelijk genoeg mensen zijn die wel weten waar de honingpot staat. zelf ben ik afkomstig uit belgie(limburg) maar momenteel woon ik bij mijn vriendin en mijn zoontje in nederland (heerlen).niet dat ik over dit forum iets wil fixen maar jullie mogen me altijd mailen en de weg naar de honingpot wijzen, dat zou super zijn als ik via deze
weg meer over lsd te weten kan komen en ervaringen delen
met mensen die dezelfde intresse hebben als ik.
meschien dat dit een beetje wanhopig overkomt maar die wat in mijn schoenen stonden zullen wel begrijpen waarom
plzz show me the way???
grtzz 2 u all jan
, ik ben al een geruime tijd razend beniewd en koorsachtig op zoek naar lsd. hoe meer ik erachter zocht hoe minder ik het vond, de intresse was ontstaan nadat ik al geruime tijd met paddo s aan het experimenteren was. daarom was er plots de intresse gekomen om lsd eens te proberen , had er namelijk al zoveel over gehoord en gelezen dat ik het moest en zal uit proberen. maar helaas is het niet zo simpel te verkrijgen als ik d8
versieren
vertelde me dat hij er nog wel had en ik ze kon hebben
hijzelf gebruikt geen lsd, hij kon me ook niet zeggen welke het zijn spijtig genoeg. ze zijn lichtbruin van kleur en er staan een paar groene lijntjes op met een rood streepje rondom. maar
het spijtige is dat ik er meer wil hebben die ik lekker kan bewaren zodat ik niet elke keer me gek moet zoeken achter
dit goedje. als je de juiste mensen kent kan ik me voorstellen
dat het niet zo moeilijk is er te vinden , maar ja ik ken precies niet de juiste mensen en daar wil ik graag iets aan veranderen aangezien er hier duidelijk genoeg mensen zijn die wel weten waar de honingpot staat. zelf ben ik afkomstig uit belgie(limburg) maar momenteel woon ik bij mijn vriendin en mijn zoontje in nederland (heerlen).niet dat ik over dit forum iets wil fixen maar jullie mogen me altijd mailen en de weg naar de honingpot wijzen, dat zou super zijn als ik via deze
weg meer over lsd te weten kan komen en ervaringen delen
met mensen die dezelfde intresse hebben als ik.
meschien dat dit een beetje wanhopig overkomt maar die wat in mijn schoenen stonden zullen wel begrijpen waarom
plzz show me the way???
grtzz 2 u all jan