na lang zoeken eindelijk gevonden!!

hallo iedereen :wave: , ik ben al een geruime tijd razend beniewd en koorsachtig op zoek naar lsd. hoe meer ik erachter zocht hoe minder ik het vond, de intresse was ontstaan nadat ik al geruime tijd met paddo s aan het experimenteren was. daarom was er plots
de intresse gekomen om lsd eens te proberen , had er namelijk al zoveel over gehoord en gelezen dat ik het moest en zal uit proberen. maar helaas is het niet zo simpel te verkrijgen als ik d8 :confused: . heb wel een paar maten waar ik van wist dat ze wel eens acid gebruikt hadden maar tot nog toe heb ik er nog nooit kunnen
versieren :cry: ,tot vandaag! ik was bij een vriendin van me op bezoek en een vriend van haar wat daar toevallig op bezoek was
vertelde me dat hij er nog wel had en ik ze kon hebben
:grin: EINDELIJK d8 ik bij mezelf, maar helaas had hij er maar 2 die hij zelf van iemand had gekregen een hele tijd geleden.
hijzelf gebruikt geen lsd, hij kon me ook niet zeggen welke het zijn spijtig genoeg. ze zijn lichtbruin van kleur en er staan een paar groene lijntjes op met een rood streepje rondom. maar
het spijtige is dat ik er meer wil hebben die ik lekker kan bewaren zodat ik niet elke keer me gek moet zoeken achter
dit goedje. als je de juiste mensen kent kan ik me voorstellen
dat het niet zo moeilijk is er te vinden , maar ja ik ken precies niet de juiste mensen en daar wil ik graag iets aan veranderen aangezien er hier duidelijk genoeg mensen zijn die wel weten waar de honingpot staat. zelf ben ik afkomstig uit belgie(limburg) maar momenteel woon ik bij mijn vriendin en mijn zoontje in nederland (heerlen).niet dat ik over dit forum iets wil fixen maar jullie mogen me altijd mailen en de weg naar de honingpot wijzen, dat zou super zijn als ik via deze
weg meer over lsd te weten kan komen en ervaringen delen
met mensen die dezelfde intresse hebben als ik.

meschien dat dit een beetje wanhopig overkomt maar die wat in mijn schoenen stonden zullen wel begrijpen waarom :)

plzz show me the way???

grtzz 2 u all jan

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik kan je heel veel vertellen over LSD, ik gebruik het nu op regelmatige basis :) Wat wil je er allemaal over weten (buiten 'de weg') ?

Osi`

Bewuste gebruiker
Ga eens naar een GOA feestje in limburg? Woon er zelf ook, ben belg en gebruikte LSD. Zelf ook via via via aangekomen enzo, niet altijd makkelijk, maar wees blij, limburg is de plek om uw drugs te vinden in belgie toch.

En vraag gewoon eens aan mensen, of ze weten waar jij LSD kunt vinden.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Laat me raden, of je woont in Gent, of je woont in de buurt van Gent. You don't get out much huh ? :tongueout:

lol neje, ma zo lijkt het idd wel als ik da nogis lees :tongueout:

kwoon trouwes 75 km van gent, dus s nie zo buij de deur he :tongueout:

maar toch, t blijft de stad van de psychedelische muziek/drugs

hehe,jullie zitten er niet ver langs hoor lol maar eigenlijk woon ik in genk(limburg) dat is bijna aan de andere kant van belgie.!maar je moet in de juiste kringen vertoeven om eraan te geraken en dat is niet zo simpel .geloof me,als je niet de juiste mensen kent is het echt niet zo simpel om aan lsd te geraken.bijna al mijn vrienden hebben al bang van de naam LSD en dat had ikzelf ook vroeger.maar ik weet nu gelukkig beter,het is echt iets waar dat ik nu meer als een jaar echt fel naar uit kijk
.het probleem is dat ik niet meer zo een fuifbeest ben als vroeger omwille dat ik nu een gezin heb en ik niet zomaar kan gaan feesten gelijk als vroeger.niet dat ik te oud ben hoor(ben 25jaar),maar sins ik mijn zoontje heb en mijn vriendin ben ik uitgefeest.maar lsd is iets wat me blijft boeien en
ik kan het echt niet meer uit mijn gedachten zetten.dus waarde landgenoten(en dat geld ook voor de dudes uit nederland)showwwww meeeeeee theeeeeeeeee waaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy plzzzzzzzzzzzz

jullie mogen me altijd toevoegen op msn,alle info is welkom en wil graaaag meer weten over dit goedje!!mijn msn adres is [email protected]

azgaza

Badass junkie
Pas op met de te veel op dealers vragen, daar is het forum niet voor en dat is bovendien heel erg tegen de regels. Vragen waar je moet zoeken is al een beetje de grens eigenlijk. Dus topic opener: edit je post, of riskeer hier geen informatie meer te krijgen.

Jeller

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
sjaartrol zei:
Osi` zei:
limburg is de plek om uw drugs te vinden in belgie toch.

xou eerder denke da da gent is...

toch qua lsd en toestande

en btw gent is DE stad van de goa :tongueout:

Laat me raden, of je woont in Gent, of je woont in de buurt van Gent. You don't get out much huh ? :tongueout:
nee man hij heeft gelijk, gent is de stad van de goa :wink:.. geen enkele andere stad in belgië of in nederland zelfs doet beter..

belgië heeft dan ook sowieso een beter goascene dan nl e :hearteyes: :wave:

en voor lsd gaat da in gent toch ook wel vlotjes, maaj ge moet gewoon de jusite mensen kennen e

idd, het is echt klote als je niet de juiste mensen kent!!
maar jullie zullen wel begrijpen hoe het is als je er al zo lang naar op zoek bent he. en vooral als je al die leuke verhalen leest is het echt klote!! o ja sorry voor deze topic dan, de moderator mag deze dan wissen. had er niet zozeer bij stilgestaan dat dit eigenlijk niet kan op dit forum. :flushed:

Bovenaan