na effecten gebruik psychedelica

zjimiz

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd hoe lang volgens julie de na effecten en mogelijke flashbacks kunnen duren na het regelmatig gebruik van psychedelica (in alle vormen). Ik vraag dit omdat ik nadat ik al lang (jaren) niet meer gebruikt had, het soms leek alsof ik (mildere) effecten spontaan waarnam (meer gevoelsmatig zoals bizarre verbanden tussen dingen, maar ook onverklaarbare lachkicks e.v.)

Is dit mogelijk of beeld ik het mezelf in?

Wat zijn jullie ervaringen?

Hoor graag
:wave:

gamezz

Bewuste gebruiker
1 dag after effect (sloomheid, niet weten wat te doen, wat dom voor je uit staren)
voor de rest geen na effect

Wackie

Belezen gebruiker
Ik denk dat het allemaal heel verschillend is per persoon, en dat je net zo lang na effecten kan hebben als jij maar gelooft dat je ze kan hebben :)

lolnoob

Bewuste gebruiker
Kan inderdaad gebeuren. Sommigen zien het als vervelend, anderen als een 'gratis' tripje. Zelf heb ik het nog nooit gehad.

Oom Klaas

Badass junkie
Flashbacks heb ik wel, voor de rest eigenlijk niets.
De dag erna voel ik me juist hartstikke energiek, dan kan ik alles in me opnemen. Net een leeg blaadje wat weer helemaal volgeschreven kan worden :hearteyes:
Flashbacks kunnen bij mij in beeld, geluid en gevoel terugkomen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik krijg soms het gevoel alsof ik heel licht aan het trippen ben, zeer miniem gevoel. Maar wel duidelijk aanwezig.

Ik denk niet dat het mogelijk is om, zoals men soms beweert, spontaan opnieuw te beginnen trippen zonder iets genomen te hebben.

Ik denk wel dat je soms bepaalde gevoelens kunt hebben die je linkt aan trippen. Ook denk ik dat de geestelijke na effecten voor altijd kunnen zijn. Tenminste als je de inzichten die je verwerft tijdens je trip ook integreert in je dagelijkse leven.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens een flinke week na een heftige (bad)trip mezelf niet helemaal goed voelde. Alsof ik emotioneel gedisassocieerd was met het dagelijks leven.

gamezz

Bewuste gebruiker
wel heb ik sinds de laatste keer trippen een gevoel van tijdens de trip gekregen.
alsik rook op LSD voelt dat net alsof ik een stroompje vloeistof in mijn luchtweg zuig, dat gevoel heb ik een paar keer terug gehad. wel grappig als dat gebeurt

Intoxication

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
Ik heb wel eens een flinke week na een heftige (bad)trip mezelf niet helemaal goed voelde. Alsof ik emotioneel gedisassocieerd was met het dagelijks leven.
idd volgens mij hangt het er gewoon vanaf hoe je je trip ervaren hebt

Bovenaan