Na-effect

Deranged

Badass junkie
Heb je niet zoiets van; eigenlijk is het na-effect heviger dan het speed effect zelf. Zelfs als ik maar een paar kleine lijntjes neem lig ik wel heel de nacht wakker en kunnen ze me opvegen de volgende dag. Toen ik speed voor de eerste keer deed, paar maanden geleden. was dat genoeg voor mij om te besluiten het nooit meer te doen. Maarja zeg nooit nooit. :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Wat versta je onder het na-effect? Het wakker liggen? Dat is juist de werking van de pep. Het na-effect komt in mijn ogen wanneer je echt gaar, loom en depri begint te worden en dat is bij mij een stuk minder heftig dan dat ik er vol op zit.

Deranged

Badass junkie
Het wakker liggen heb ik opzich niet zoveel problemen mee. De bizarre gedachten kunnen me wel eens irriteren maargoed. Wat ik bedoel is echt het gevoel van de volgende dag. Die kater, dat gevoel dat je lichaam het zwaar te verduren heeft gehad. Ik vraag me dan altijd af of we dit ons lichaam wel mogen aandoen om ons ff prettig te voelen. Ik vind daarom coke beter je kan gewoon slapen en je word wakker zonder kater. Het snuift fijner smaakt beter en natuurlijk is het effect ook VEEL BETER. Bij speed wordt het gewoon altijd weer pijnlijk duidelijk wat voor een vieze troep het wel niet is. Mocht je ooit van coke een kater hebben dan raad ik je aan niks meer bij die dealer te halen.

Mac...

Badass junkie
Houdt er wel rekening mee dat je mening over dat coke beter is dan pep ook maar subjectief is. En tja, die come-down, nja, je weet het van te voren hè. Ik heb ermee leren omgaan, dus heb er niet zo'n last van. Meestal ben ik de volgende dag bijna net zo productief als normaal.

Deranged

Badass junkie
Vorig weekend was ik vrijdag en zaterdag wakker. Ben de hele week bezig geweest het in te halen, vond dat toch net iets teveel van het goeie.

Mac...

Badass junkie
Ja, ook een ervaren pep gebruiker als ikzelf merkt doorgaans ook de rest van de week wel een ietwat vermoeid gevoel. Als ik een weekend niet heb gebruikt ben ik de week daarop volgende een heel stuk fitter.

Deranged

Badass junkie
Kortom, je moet er heel wat voor hebben. En is natuurlijk allemaal leuk en aardig je eigen wat scherper en wakkerder voelen en als je geluk heb ook nog wat praatjes. Maar is het leuk genoeg om er zo op in te leveren?

Deranged

Badass junkie
Ik heb gister weer speed gebruikt ik had nog wat over en wilde er vanaf. Het was denk net iets meer als een gram. Maat van me ook nog een paar lijntjes gegeven de rest in me eigen neus. Wat ik erg opvallend vond was dat ik voor de eerste keer gewoon vrijwel geen problemen had met slapen. Ik werd net wakker en van een kater is eigenlijk ook nauwelijks te spreken. Het lijkt me sterk dat ik nu al zo gewend ben dat ik gewoon kan slapen etc, dus raar is het wel.

Mac...

Badass junkie
Nou, ik kan ook wel slapen als ik al aardig wat gesnoven heb. Op een gegeven moment kun je ook nog in je neus duwen wat je wilt, uieindelijk val je toch wel in slaap, dan houdt het gewoon op. En als je al bij voorbaat al moe bent, voordat je wat pakt, zal de pep nooit meer zo goed inslaan en zul je niet meer dat ontzettende wakkere gevoel behalen.

Bovenaan