xtc4fun zei:Hoelang duren ongeveer de naefecten van speed.
heb een verschrompelde lul en pissen is redelijk kut soms.
hoelang na laatste speed gebruik duren deze effecten gemiddeld?
Lake zei:Het tintelen heb ik als de speedrush in zet, ik vind dat heel lekker.. soms heb ik het niet alleen in de voeten maar ook in mn vingers of op mn hoofd. Hoort er bij, geniet van het gevoel.![]()
Je kan natuurlijk vanavond nog een paar puntjes pep doen, maar wil je nog een nacht doorhalen? Ik probeer het in de regel bij 1 nacht te houden en daarna eerst slaap te krijgen.. ook dat zal je lichaam je in dank afnemen.
En mn lul krimpt al bij de eerste lijn.. zal bij jou niet anders zijn denk ik.
Pep hoeft niet per se hand in hand te gaan met een down gevoel of kater, maar dan moet je wel goed voor je lichaam blijven zorgen, en dat is natuurlijk juist de truc.. je lichaam geeft je geen hongersignalen dus je zal zelf in actie moeten komen.
Goed eten (vitamines ook nemen)
goed rusten
hygienisch en schoon blijven
3 belangrijke dingen die een groot verschil kunnen maken..
xtc4fun zei:ok thnx
en ik ben best veel water aan het drinken...
is teveel slecht??
en kheb al redelijk wat gegeten met moeite.
fruit en 2 boterhammen. straks nog meer proberen
is sporten goed nu?

Robdebob zei:3 a 4 liter water in 24 uur is helemaal niet veel als je bedenkt dat je nuchter al 1,5 tot 2 liter water per dag kwijtraakt. Dit soort dingen kan je idd gewoon het beste zelf aanvoelen, dus als je 8 uur nonstop gaat hakken is 4 liter veels te weinig. Omdat je een gortdroge mond krijgt is het verleidelijk om veel te drinken.
Boullionnetje is zeker een goeie tip om even wat zouten binnen te krijgen, ga ik ook proberen! In veel sportdranken als gatorade zitten ook Na, K en andere dingen dus dat is ook zeker aan te raden.
Soms denk ik dat ik met pep op gezonder ben dan nuchter![]()
![]()

Mary zei:Hallo hallo,
Met carnaval (zaterdag) had ik een lijntje speed gesnoven. Mega leuk feest gehad!! Zondag was ik slecht te pas. Maandag had ik de ergste hoofdpijn ever! Wat denken jullie... komt dat van de speed of was ik toevallig gewoon ziek? (Er zijn veel mensen ziek op dit moment..) Ik had erge hoofdpijn, veel hoesten en keelpijn, spierpijn.. de usual zeg maar.. En maandag was het erger dan zondag dus het zou vrij onlogsich zijn als het van de speed kwam toch?
Alvast bedankt!![]()