N2O Nitrous Oxide

Himself

Belezen gebruiker
Ik kan maar niet vinden waar je de patronen kunt kopen, ik heb gehoord dat je het ook met een normale slagroombus kunt doen maar is me niet gelukt... Kan iemand me alsjeblieft helpen om de LEGALE drug te vinden...

TaRiE

Newbie
In groothandel zaken die slagroom spuiten met hervulbare cardriges verkopen kan je deze hervulpacks kopen... Vul hier een ballon mee zodat je je lippen niet bevriest en inhalleer van de ballon.

davista

Newbie
Gewoone zaken die bv. Bakkersmixers en keukengerei (dus zaken voor bakkerijen en restaurants) verkopen zo zul je er wel 1 hebben in de buurt denk...

matthijs

Badass junkie
maareh, ik las dat je van n2o nogal hoofdpijn kan krijgen. Weet iemand hoe dat zit?

Jaja himself, dat is zaterdag chillen geblazen :grin: :beer: :stoned:

Mac...

Badass junkie
toevallig vannacht weer eens een paar x gedaan. Blijft leuk:P
en gewoon sommige blokkers en anders bij de sligro ofsow

spacekonijn

Badass junkie
die zilveren cartridges dus?? maar hoe krijg je dat spul in een ballon dan? of is dat niet zo moeilijk ? je moet toch iets hebben waardoor dat spul eruit komt?

Mac...

Badass junkie
Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier :grin:

Himself

Belezen gebruiker
je hebt helemaal gelijk matthijs! prima shit gaande, ik heb 2 ballonnen gedaan en wat echt ver heen... nog eentje was waarschijnlijk de ticket to space geweest.... aanrader voor iedereen!

matthijs

Badass junkie
Je kan het ook bij de blokker krijgen hoor, bij al die winkels hebben ze het.
En geloof me, het is het waard om naar een andere stad te rijden om het te halen!

Jeller

Badass junkie
op een goafestival...

vorig weekend was ik naar één en de laatste morgen stoned er iemand met een fles van een meter hoog aan de lopende band lachgas te verkopen aan 1€ per ballon.. 3 uur lang niets anders dan pssssjt gehoord :(

die gast moet echt bergen geld geschept hebben

spacekonijn

Badass junkie
wohooo ik ben echt blij nu

ik ben nu nog high van de lachgas :grin: muziek klinkt chill ik zweef een beetje echt super

in een tweedehandswinkel 45 patronen+zon slagroomapparaat voor jawel 7 euro :grin:

matthijs

Badass junkie
Hmm wij hadden een slagroomapparaat voor 25 euro , waar heb je dat ding gekocht????
Maar goed, veel plezier ermee, dat zal ook wel lukken denk ik :P

spacekonijn

Badass junkie
hahaha alle patronen zijn nu op!!!

geweldig spul zeg niet meer normaal. wel jammer dat het nogal verslavend is..

in een 2handswinkel we hadden geen zin om 25 euro voor zon bus te betalen dus we dachten we proberen ff een 2e hands zaak en jawel daar stond ie met 45 patronen erbij voor 7 euro

echt zoveel geluk gehad.

vraagje:
die cartidges zijn 5 euro voor 10 geloof ik , hoe duur is het als je er meer koopt? 100 ofzo?

is het leuk te combineren met : alcohol of paddos?

spacekonijn

Badass junkie
vandaag weer gedaan

SHIT HE , deze capsules waren echt veel sterker dan ik voorheen had..

holy fuck zeg de eerste keer was echt totaal leip echt cool.

daarna nog 2 keer gedaan en echt supervet onbeschrijvelijk maar heel cool:grin:

Jeller

Badass junkie
haha zalig, die maat van u zal er wel goe aan verdiend ebbe trouwnes ma ij eeft volgens mij wel velen hun nachrust gestoord me zin gepsssjjj

Jeller

Badass junkie
ja en mijn tent was zelfs 20 meter verder dan de zijne..
vraga em een hoeveel hij daar mee verdiend heeft, want als het zo'n € per psssjjjj is dan zal ij wel wa klein gled kunne meepakken ebbe hehe

spacekonijn

Badass junkie
net in mn eentje een ballonetje genomen achter de computer

neem normaal altijd 2 en dacht ik doe eens 1 ballon

en ik had een lachkick achter de pc helemaal nergens om best droog:grin:

nu wil ik alleen weer meeer :wave:

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Ja is echt vet man, ik koop ze van een dealer voor 1 euro per capsuletje en we vullen onze ballonetjes met zon vrij grote slagroomspuiter.... Ik zou wel is zelf zon pak capsules willen gaan hale dan, als je ziet naar het prijsverschil! :mrgreen:

Kleine_Tripster

Hoi,
ik heb dus een vraag..
Want ik wil dat dus ook wel eens proberen, maar heb geen zin om het bij een dealer weg te plukken..
Want jullie hebben het dus over bepaalde ''dingen'' waarmee je een slagroomspuit met n2o kan vullen.. Maar wat zijn dat nou precies voor dingen dan?

Groetjes

matthijs

Badass junkie
n2o capsules, kan je zo bij de blokker kopen, heb je dan nog wel een dispenser voor nodig, maar die kan je daar ook kopen.

Mac...

Badass junkie
Niet bij alle blokkers, moet je wel beetje geluk hebben. De grotere hebben ze wel. Bij groothandels heb je overigens een grotere kans van slagen. En die dispenser is gewoon een navulbare slagroomspuit.

Mac...

Badass junkie
pff, geen idee, meestal bij keukengerei en zien er uit als kleine zilverkleurige uhm torpedo'tjes, meestal in een doosje, dus... (ik maak nog niet eens een garpje) misschien kun je beter ff vragen bij de blokker, die kunnen je ze wel aanwijzen.

TIP!!!

Koop meteen balonnen, want je kan het mondstuk niet direct op je lippen zetten ivm bevriezing.

Aquilta

Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.

je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.

Bovenaan