• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

MXPr

BrnUK

Newbie
Hallo mensen, mijn eerste post!

Ik gebruik meestal stimulerende middelen MMA, 4FMPH enz. En ik kreeg een gratis monster van MXPr. Ik wist niet wat het was, het was 0,1 gram, dus ik dacht dat dat kwam omdat het maar een klein stukje was, dus snoof ik het hele stuk op. OMG ik wist niet waar ik was of wat er aan de hand was, liep met de hond om wat frisse lucht te halen, praatte onzin met mensen, zwaaide de hele weg, viel bijna in het meer, ik was een puinhoop, gelukkig de piek alleen over twee uur. Misschien had ik het beter aangepakt als ik van tevoren wist wat ik kon verwachten

Zou het aanraden als je van dat soort dingen houdt, niet aanbevolen als je thuis bent en vergadert!

Ape

Badass junkie
Hallo mensen, mijn eerste post!

Ik gebruik meestal stimulerende middelen MMA, 4FMPH enz. En ik kreeg een gratis monster van MXPr. Ik wist niet wat het was, het was 0,1 gram, dus ik dacht dat dat kwam omdat het maar een klein stukje was, dus snoof ik het hele stuk op. OMG ik wist niet waar ik was of wat er aan de hand was, liep met de hond om wat frisse lucht te halen, praatte onzin met mensen, zwaaide de hele weg, viel bijna in het meer, ik was een puinhoop, gelukkig de piek alleen over twee uur. Misschien had ik het beter aangepakt als ik van tevoren wist wat ik kon verwachten

Zou het aanraden als je van dat soort dingen houdt, niet aanbevolen als je thuis bent en vergadert!
Wist je vantevoren wat het was en wat het kon doen, of had gewoon zomaar gebruikt?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat je een drug snuift zonder er wat over op te zoeken, alleen omdat ‘het er bij zit’.

voor hetzelfde geld waren het 4 doseringen. Ja daar ga je dan..
Als verassing heeft de vendor er een vloeistof bij gedaan genaamd ‘ Green mandala ‘ Verder staat erop 4-FMA + 2C-E + 1cP-lsd

Of het waren meerdere doseringen van dit, ben je ook een stukje van huis

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan me dus moeilijk voorstellen dat je een drug snuift zonder er wat over op te zoeken, alleen omdat ‘het er bij zit’.

voor hetzelfde geld waren het 4 doseringen. Ja daar ga je dan..
Het is gelukkig voor OP vrij impotent (en heel erg saai in tegenstelling tot MXiPR).
Als dit 100mg 3-HO-PCP was zou het pas echt catastrofaal zijn geweest.

Maar dissos eyeballen is echt oeredom.

Millusie

Newbie
Heb een beetje hetzelfde voor gehad.. ik kende enkel de info van de site waar ik het kocht en het lag al zo lang in men huis dat ik het effect ervan wat ik dacht wat het zou doen verwisseld in gedachten met een andere designer drug. Ik dacht namelijk dat MXPr was voor een euforische roes. Ik kan me enkel de positieve effecten en werelden/paradijzen waar ik ingezogen werd nog herinneren. Toen ik bij kwam merkte ik wel dat er narige ervaringen hadden afgespeeld. Dit doordat ik bij kwam met geladen geweer in mond, boksbeugel aan en pepperspray in mijn hand. Wel nog iets gebeurd wat ik als een mirakel zie, namelijk: je moet eerst weten dat ik immobiel ben dus niet kan stappen en mijn linker schouder en arm + hand dringend moeten geopereerd worden en hier dus ook niets mee kan aanvangen. Ik heb dus enkel mijn rechter arm die nog bruikbaar is. Toch tijdens de soort van extreme trip (had veel gedaan) was er een moment in een paradijs waar ik in een wolken ziekenhuis lag en een bijzondere soort van healing kreeg. Lichtgevende witte bollen drongen in mijn lichaam op alle plekken waar ik immobiel ben gepaard met een geweldig gevoel, beter als een orgasme en totaal niet vergelijkbaar. Hierna kwam ik uit de zetel en kon ik terug stappen, huppelen deed ik zelf door het huis en buiten met een extreem euforisch gevoel! De dag erna wist ik niet met 100% zekerheid of ik dit echt gekund had aangezien ik opnieuw immobiel was, maar toen ik mijn vloer vol modderige voetstappen zag en nog een aantal verschillende bewijzen hiervan, besefte ik dat dit echt gebeurd was. Wat ook zo voelde. Ik snap er echt niets van, maar ik ervaarde (van wat ik nog herinner) dé beste nacht van mijn leven. Wel even schrikken als je merkt dat je kop er bijna afgeknald was toen ik bij kwam, maar had dus geluk en houd er een geweldige, bijzondere en niet in woorden uit te leggen ervaring aan over. Maar kan dus wel gevaarlijk uitpakken als je te veel neemt blijkbaar. Dus begin telkens met zo min mogelijk! En houdt wapens ver uit je buurt!

Bovenaan