MXPr - Eerder 'MehXPr'

witte270

Bewuste gebruiker
Ik heb besloten een klein reportje te schrijven over mijn ervaring met deze stof. Ik heb op Reddit een positief report gelezen over dit dissociatieve middel en was eigenlijk nog wel benieuwd hoe ik dit zou ervaren. Het report op Reddit had het over sterke euforie en dissociatie. Ook wordt het ergens vergeleken met MXE, echter zijn de meningen daar erg over verdeeld. Ik heb zelf nog nooit MXE gebruikt en kan het dus ook niet vergelijken. Mede schrijf ik dit report omdat ik niet heel vaak reports van nieuwe RC's voorbij zie komen. Dit hoeft niks te betekenen natuurlijk, misschien zoek ik niet goed genoeg.

T + 0
Ik weeg netjes een lijntje van 30 milligram af, een dosis die niet heel hoog zou moeten zijn aan de hand van mijn eigen internet onderzoek. Ik snuif het naar binnen en houd een snoepje achter de hand voor de drip. De stof is erg zacht en je voelt nagenoeg niet dat het bijt in de neus. Het snuiven is denk ik het beste te vergelijken met 2F-DCK, die voel ik eigenlijk ook nooit. De drip blijft ook weg.

T + 2 minuten
Ik voel mij een klein beetje licht in mijn hoofd, lichte tintelingen en een beetje verdoofd gevoel. Mijn gedachten zijn eigenlijk nog vrij helder en ik wacht netjes af. Ik heb gelezen dat het tot een half uur kan duren voordat je de piek hebt bereikt. Ik wacht daardoor geduldig af.

T + 30 minuten
Het komt geleidelijk opzetten, je voelt de intensiteit toenemen. Ik kan geloven dat wanneer je niet bekend bent met dissociatieven je dit als high beschouwt, maar ik als bijdehandje totaal niet. Ja, er is dissociatie, het is leeg alleen. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, waar ik bij 2F-DCK goede bijna therapeutische gedachtes heb, heb ik hier alleen een leeg gevoel. Er is niet veel te verkennen.

T + 60 minuten
Het spul neemt ongelooflijk snel af in intensiteit, ik vind dat het een beetje een meh ervaring was, dus ik besluit er nog een lijn van 50 mg in te rammen. Heb ook gelezen van een paar mensen die 200 mg hadden genomen, dat is echt te veel voor mij buiten dat heb ik ook geen tolerantie. Bij deze snuif kom ik eigenlijk gelijk bij het dissociatieve gevoel. Daar is ook alles een beetje mee gezegd. Mijn gedachtes zijn eigenlijk nog vrij helder, want kan me duidelijk herinneren dat ik toch voor wat anders had moeten gaan. Het gevoel is wel te beschrijven als warm maar niet heel bijzonder. Warm en dissociatief en meer is het eigenlijk niet.

T + 80 minuten
Toch nog even proberen, misschien mis ik de boot gewoon bij deze, ik neem nog een lijn van 50 mg, een totaal van 130 mg over de hele middag. Ik blijf bij mijn standpunt. Er zijn nagenoeg geen visuals, geen diepe gedachtes, alleen maar koude dissociatie voor mij. Ik besluit het erbij te laten en niet nog meer te nemen, ik ga een film kijken en kan deze ook verassend goed volgen. Ik laat de MXPr gewoon uitwerken.

T+ 4 uur
Tot 4 uur na de laatste inname had ik nog een licht gevoel in mijn hoofd, niet heel bijzonder. Wat ik wel ervaarde toen ik naar de supermarkt liep is dat ik iemand wilde aanspreken op dat die er leuk uit ziet. Dit is iets wat ik NOOIT zou doen, misschien toch ergens een mania tintje verstopt?

Conclusie:
Als je nog nooit ervaring hebt opgedaan met dissociatieve middelen kan dit misschien hard aankomen de eerste keer. Voor de ervaren gebruiker als ik zit er weinig diepgang in. Uiteraard kan dit bij iedereen anders aankomen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Haha ik moest hard lachen om de titel. Ik had al meer mensen horen klagen over de saaiheid van MXPr, dus ik denk dat je de kern wel mooi te pakken hebt zo. Ik laat dit middel wel lekker links liggen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zelf vond ik 2-FDCK trouwens ook niet zo fantastisch hoor. Ik noemde het zelfde 'dysforisch'. Ja het was dissociatief en in lage doseringen leek het enorm veel op ketamine. Maar op wat hogere doseringen nam de dissociatie toe, maar bleef er een soort onrustig onbevredigend gevoel hangen ofzo. Echt niet de relaxte bel waarin je zit als je ketamine ophebt.

witte270

Bewuste gebruiker
Zelf vond ik 2-FDCK trouwens ook niet zo fantastisch hoor. Ik noemde het zelfde 'dysforisch'. Ja het was dissociatief en in lage doseringen leek het enorm veel op ketamine. Maar op wat hogere doseringen nam de dissociatie toe, maar bleef er een soort onrustig onbevredigend gevoel hangen ofzo. Echt niet de relaxte bel waarin je zit als je ketamine ophebt.

Iedereen is anders inderdaad, ik had dat idee niet met 2F-DCK echter ben ik nooit hoger gegaan dan 150/180 mg wat niet eens de hoogste dosis is volgens mij. Heb je trouwens ervaring met DCK, daar lees ik dan wel weer lovende verhalen over dat het ketamine is maar dan langer.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Iedereen is anders inderdaad, ik had dat idee niet met 2F-DCK echter ben ik nooit hoger gegaan dan 150/180 mg wat niet eens de hoogste dosis is volgens mij. Heb je trouwens ervaring met DCK, daar lees ik dan wel weer lovende verhalen over dat het ketamine is maar dan langer.
Ja, daar heb ik ook ervaring mee. Ik vond dat ook niet zo bijzonder.

Al moet ik eerlijk toegeven dat er wel bepaalde situaties zijn waarin ik me misschien kan voorstellen dat sommige mensen DCK wel geschikt zouden vinden. Bijvoorbeeld als ze met wat vrienden op een afterparty een klein beetje het scherpje randje ervanaf willen halen zonder al te veel bijwerkingen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ook moet ik toegeven dat ik na het schrijven van dat tripreport een keer een hoge dosis DCK heb gecombineerd met een hoge dosis alprazolam, en toen kwam ik wel in een bijzonder soort hole terecht. Het was niet dat ik helemaal versmolt met het universum ofzo, maar het was meer dat ik volledige dissociatie meemaakte en dat ik gewoon een uur lang volledig geen gedachten had en alleen maar vredig lag te kijken. Dus niet echt een heel spirituele ervaring maar het was wel fijn want ik was mega-gestrest en toen voelde ik even niks meer. Uiteraard kwam die stress de volgende dag dan wel weer dubbel terug :P

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maarja ik heb zelf gewoon best een aantal keren ketamine en MXE gebruikt en dan ga ik dit soort rc's vergelijken met die twee middelen. Dan verliezen ze het toch steeds.

witte270

Bewuste gebruiker
Ja, daar heb ik ook ervaring mee. Ik vond dat ook niet zo bijzonder.

Al moet ik eerlijk toegeven dat er wel bepaalde situaties zijn waarin ik me misschien kan voorstellen dat sommige mensen DCK wel geschikt zouden vinden. Bijvoorbeeld als ze met wat vrienden op een afterparty een klein beetje het scherpje randje ervanaf willen halen zonder al te veel bijwerkingen.

Haha nice, less je trip reports altijd graag. Thanks

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja vrienden van mij noemen het wel 'disso-coke', omdat het een dissociatief effect heeft, dus een ontkoppeling van je gevoelens, maar omdat je er nog wel redelijk helder, energiek en praterig van blijft. In een feestsetting is MXE daarom wel nice.

Ik ben zelf nog wel benieuwd naar O-PCE, want die heb ik nog niet geprobeerd. Ook heb ik al een hele tijd ephenidine liggen. Maar beide stoffen duren zo lang, dat ik het moeilijk vind om een tijdstip uit te kiezen wanneer ik die eens zal proberen.

Bovenaan