Morphine / Codeine / Alprazolam / Flunitrazepam

Stylus

Belezen gebruiker
Beste forumleden.

Ik heb afgelopen weekeind weereens een codeinetrip getracht te maken, maar hellaas voelde ik na +/- 100mg nog geen euforie of stemmingsverbetering, (Er ging wat fout bij de koudwaterextractie, ik begone met 150mg, maar heb een handdoek als filter gebruikt, dus er kan veel verlorengegaan zijn..) En heb er toen maar een alprazolam'etje en een flunitrazepam'etje bij gedropt, aangezien ik het vermoeden heb dat benzo's opiaten kunnen versterken. Na een half uur nog niks te voelen heb ik 90mg morphine weggesnoven (Pillen gecrushed), en voelde toen nog helemaal niks positiefs, was slecht zéér wazig (No shit xD)

Ik vermoed dat de benzo's dus alleen het verdovende effect versterken, maar niet het stemmingsverbeterende. Het was trouwens de eerste en laatste keer dat ik morphine gebruik, ik had maar 3 pillen, en ben niet vnplan er meer te verkrijgen.

Wat ik me nu afvraag, is het normaal dat ik geen enkele euforie voelde? Ik heb 3 a 4 maal eerder codeine gedaan, altijd in dosisen rond de 100mg, en verder nog nooit een opiaat gebruikt....

Groet, stylus.

psych-out

Bewuste gebruiker
jah ik denk wel dat er wat verloren is gegaan maar dan zou je toch nog wel voldoende over moeten hebbe
en verder weet ik niet aan wat het zou hebben kunnen liggen dat je niks hebt gevoeld
misschien iets te weinig of...
ik kan je daar spijtig genoeg geen antwoord op geven

Bovenaan