• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

morning glory trip live !

frankiekrak

Experimenterende gebruiker
hellow, kheb juist 150 morning glory zaden op dus ik ga een live reportje maken heb ze juist 5 minuten ingenomen gewoon opgegeeten en een lekker jointje aant roke greetz :stoned: :beer: btw geen tripsitter daarom de lage dosis maar men vriendin belt me wel om het half uurtje :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
geniet ervan man!
kheb ook zin om te trippen maar kga een beetje voor tschool werken zie

veel goede vibes gewenst

frankiekrak

thx

kvoel me nu een beetje miselijk maarja :stoned:
en ook een beetje aan het space is het van de joint of van de glory's
hehehe lets get trippy :wave: :stoned:

frankiekrak

ok ik voel me bijzonder raar het beeldscherm ziet er heel scherp en klein uit hihi spijtig van de misselijkheid :confused: hopelijk is het sws over

frankiekrak

zekerz wel troebadoer :stoned:
nog lekker aan het space !!
ben klaar wakker puppile staan heel groot

time for a joint :stoned: :stoned:

troebadoer

Bewuste gebruiker
dat zou ik niet weten haha heb net zelf een weekend met allerlei drus achter de rug ( mdma wiet alcohol ) en bij mij werkte alles op gevoel hoe je je voelt zo moet je je gedragen :P

frankiekrak

nouw i ik heb het verstandig gespeelt en een kwart van een portie opgegeeten :stoned: nu nog een jointje ik voel me wakker en mellow best leuk :beer: :stoned:

troebadoer

Bewuste gebruiker
`zo te zien gaat het met iedereen goed

heb alleen weinig gegeten in t hele weekend, dus had vandaag beetje buik krampen na t eten, maja komt opeens weer ff voedsel binne na 58 uur ofzo

Bovenaan