• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

morfine

millet

Newbie
hallo,
Dit is de eerste keer dat ik iets post op dit forum, maar lees al geruime tijd al de topics.
Normaal gezien neem ik geen drugs behalve weed en hasj dan maar tijdes een operatie 2 jaar geleden heb ik een zware dosis morfine gekrege.
Het was zo:
een half jaar voor de operatie had ik mijn elleboog gebroke en hebbe ze er nen hele ijzerwinkel ingestoken. Na een half jaar moeste alle platen en pinne er terug uit. De operatie duurde normaal maximum 2 uur maar duurde langer dan verwacht namelijk 6 uur. Door een zware fout van de anestisist die geen rekening had gehoude met mijn gewicht (hij had namelijk een dosis verdoving gegeve voor iemand van 40 kilo ipv 80) werd ik wakker in de operatie. Ik had geen pijn maar wist wel wat er aan het gebeuren was en daarna begon de pijn op te kome nadat ze zagen dat ik wakker was, was er een heel geroep in de operatiezaal wat ze riepen wist ik op dat moment niet. na iets ze iets ingespoten hadden bij mij werd ik zeer wazig. Van de 1ne op de andere moment zat ik helemaal alleen vanachter op een lijnbus en reed voorbij het vliegveld van zaventem (brussel) er vlogen verschikkelijk veel vliegtuigen rond zeker een stuk of 30 a 40 zelfs juist naast de bus op 5 meter afstand. daarna vlogen er allerlij beesten die leken op spinnen maar dan met meer poten en ze zagen groen of paars het waren er zeker meer dan 100 mss zelfs wel 1000. Een heel rare ervaring omdat ik echt niet wist wat er gebeurde op dat moment. Het leek op een droom maar het leek veel te echt om een droom te zijn. Ik kan mij ook nog alles levendig herineren zelfs na 2 jaar.
Na een tijd kwam ik inees terug op deze wereld en zat lag ik in de ontwaakkamer van het ziekenhuis. Ik had dit tegen ons vader gezegt die zelf doktor is en ze hebben mij blijkbaar toen heel veel morfine gegeven omdat het een acute zaak was en dit het snelste werkte en in grote hoeveelheid was in de operatiezaal. achteraf bekeken was het wel een grave ervaring maar op dat moment zelf wist ik echt niet wat er mij overkwam.
Iets zeer raar morfine :confused:

Psilo

Bewuste gebruiker
Het kunnen ook andere stoffen zijn.
Het is eerder waarschijnlijk dat je een anestheticum kreeg zoals propofol. Werkt ook intraveneus en daardoor erg snel en wordt gebruikt om mensen in te laten slapen.

caatje

Badass junkie
kheb een lange tijd in het ziekenhuis gelegen en kreeg ook morfine. Wat een klote tijd was dat! De verschrikkelijkste waanideeën; monsters uit mn arm, moordplannen tegen mij, kwerd gebruikt als proefdier, kreeg een baby die ze me afpakte, mn honden liepen op de afdeling en niemand wou ze pakken, mn (nu ex) man stond erbij en keek ernaar, mensen die vanuit raam voor de trein sprongen, teveel om op te noemen. Voor mij was het een hel van 2 maanden.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
caatje zei:
kheb een lange tijd in het ziekenhuis gelegen en kreeg ook morfine. Wat een klote tijd was dat! De verschrikkelijkste waanideeën; monsters uit mn arm, moordplannen tegen mij, kwerd gebruikt als proefdier, kreeg een baby die ze me afpakte, mn honden liepen op de afdeling en niemand wou ze pakken, mn (nu ex) man stond erbij en keek ernaar, mensen die vanuit raam voor de trein sprongen, teveel om op te noemen. Voor mij was het een hel van 2 maanden.

Wow wat heftig, kreeg je geen psychische begeleiding erbij of iets dergelijks? Op het moment maak ik me zorgen om mijn oma, zij krijgt ook al een paar weken morfine toegediend in het ziekenhuis. Ik vraag me af of het geen problemen oplevert als die toediening stopgezet wordt. Wat gebeurt er dan met je? Hoe heb jij dat ervaren?

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, morfine lijkt me idd iets heel raars, het lijkt mij echt prachtig om is te doen, maar jusito mdat het me zo prachtig lijkt en het dan ook nog is zo verslavend werkt ga ik er zeker afblijven.
Heel heftige verhalen trouwens, wovel van caatje als van millet, echt iets raar die morfine.

Qocaïne

Badass junkie
Yummy... morfine... ^^ nooit gedaan/gekregen maar érg nieuwschierig!

Het verhaal van caatje is daarintegen weer erg heftig... aj aj.
Je wist toch wel dat je morfine kreeg toegediend hè? Alsnog is het dan heftig natuurlijk.. maar toch!

qinn

Bewuste gebruiker
Volgens mij hebbe me schoon ouders nog morfine ligge thuis :grin:

Zijn allebij huisarts :P

Da word ff rond snuffelen :P :grin:

Nu al zin in!

Bovenaan