morfine vraag

singing55

Newbie
ik heb een vraag over mijn morfine, momenteel spuit ik 8x per dag, 10ml ik wilde dit op eigen houtje een beetje minderen naar bv 4x per dag, maar ik heb spasmofilie o.a. en krijg steeds zo'n aanval nu
verder slik ik om even een overzicht te geven,4x p.d diazepam,behalve met een aanval dan zijn
het er meer
oxynorm 3x pd
tramadol 6x pd
ibuprufen 600mg 3x pd
paracodeine 500/10 8x per dag
ventolin inhalatie zo nodig
slaapmiddel 20mg 1x pd
oestrogeen 2mg 1x pd
trimethoprim 100mg 1x pd
furantoine regelmatig,heb vaak blaasontsteking ,100mg 4x pd, nu ook
misschien handig omte omschrijven watik mankeer
ME/CVS FIBROMYALGIE,is geconstateerd is weke delen reuma, ARTROSE, al vaak geopereerd,woekerd voort,alles verkalkt,bij de schouderkoppen,en de knieeen,2x carpaaltunnelsyndroom,tenniselleboog,7 versleten wervels,die nu heel dun zijn geworden, heb knoop onder in rug op een kluwen van spieren pezen en zenuwen,de neuroloog durft niet te opereren,doordat de wervels zo dun zijn,de orthopeed, daar kom ik weer als het niet langer gaat met de schouders en de knieeen,spasmofilie,dat is erg vervelend,ik lig regelmatig in een spasme, waar je dan helemaal verkrampt in lig,ik woon momenteel helemaal alleen,is erg eng,ik moet dan bij mijn medicijnen zien te komen,praten gaat ook niet, je bent dan echt spastisch, is niets tegen te doen, ik moet dan spierverslappers innemen, een stuk of 6
en morfine spuiten,en zo zijn we weer bij de morfine beland, ik heb ook nog fenthanyl pleisters geprobeerd,maar die hielpen bij mij niet,ik wordt heel slaperig van de morfine,vandaar mijn vraag,heeft iemand een idee hoe ik dit wat kan afbouwen?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
In samenspraak met de deskundige een arts of een iemand die weet wat hij doet. Er zijn behoorlijk wat risico's als je dit zonder professionele hulpverlening gaat doen. Succes ermee...

rudolf

Bewuste gebruiker
Ik zat met hetzelfde en geloof me het is zelf niet te doen.

Ik heb het via een kliniek gedaan.

Ik had 20x per dag 20ml en zat binnen 4 dagen op 0.
Het is dus mogelijk maar zelf niet.

Heb het ook eerst zelf geprobeerd maar is echt niet te doen.Het is moeilijker als je denkt.

Realities

Belezen gebruiker
Baclofen helpt tegen spasmolie, het is een spasmolyticum EN het helpt tegen verslaving aan GHB,alcohol,benzo's weet ik, het verlicht de dervingsverschijnselen en vermindert ook de craving (hunkering)naar de specifieke drug waar je aan verslaafd was

Bij opiaatverslaving- en ontwenning weet ik niet of het gebruikt wordt en of het uberhaupt wel helpt.

Baclofen werkt op het GABA-compplex in de hersenen.

Ketamline ( specifieker, esketamine, de linksdraaiende stereo-isomeer) schijnt te helpen bij opiaatverslaving.
Maar Ketamine zelf is ook verslavend, wordt in het uitgaansleven zelfs als party udrug gebruikt, straatnamen zijn: special K, ket,vitamin K , enz.) , de merknamen zijn Ketalar en Ketanest ( s-ketamine)

Succes iig :)

je moet het zelf willen en een sterke wilskracht hebben en veel tandenbijten, anders lukt geen enkele behandeling, medicamenteusze of cognitieve therapie

singing55

Newbie
ik ben wel bezig met cognitieve therapie,maar als je aandacht steeds weggaat door d pijn is dat erg jammer, het heet mindwellness,
gr Els

polderpassie

Experimenterende gebruiker
tandenbijten ja

Ik bijt nu ook tanden. Benzo's.

Ik hou me vast aan het feit dat het op een dag voorbij is en ik clean ben
Dat lijkt zo onwerkelijk maar de dag komt steeds dichterbij :P

Door afbouwen opiaten ben ik ook gegaan.
Dat was makkelijker voor mij omdat ik het niet zo lang gebruikt had.
Ik heb het zeker gevoeld. Was geen kattepis.
Nu gebruik ik het heel af en toe.
Maar heb standaard niks in huis.

:stoned:

rudolf

Bewuste gebruiker
En Els is niet meer aanwezig op het forum vanwege aanbieden van deze medicatie aan mij.

Lees mijn dagboek voor meer info.

Bovenaan