Moonlight

darkbull

Bewuste gebruiker
Moonlight premium flower care, 1000 mg.

als je een sjekkie rolt, dan moet je dat spul derbij doen en je zou zo geil als boter worden.

ik vind het lijken op iets van de paddoshop, daar verkopen ze wel vaker plantengroeispul als drugs.

er staat niet veel op de verpakking: special blend consisting of dried leaves and numerous aromatic flowers.

this product is not for human consumption. Not for sale to minors under 18. Plant fertilizer for all sorts of plants and flowers.
Moonlight is a registerd trademark of Moonlight Flowers Limited.
KNIP

wie heeft hier ervaring mee?

darkbull

Bewuste gebruiker
dankjewel moderator, ik wist niet dat dat niet mocht, ik heb het gewoon overgetypt.

maar, niemand?

ik kan inmiddels bevestigen dat het werkt :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
darkbull zei:
dankjewel moderator, ik wist niet dat dat niet mocht, ik heb het gewoon overgetypt.
We willen op geen enkel mogelijke wijze een tussenstation voor handel zijn of de aanschaf voor welke middelen dan ook, en natuurlijk ook niet de indruk wekken dat we dat zijn :) Ik heb het e-mailadres daarom maar even preventief weggeknipt omdat je post dezelfde waarde heeft zonder. Daarom heb ik je verder ook niet gewaarschuwd, don't blame you anything :)

darkbull zei:
ik kan inmiddels bevestigen dat het werkt

Tripreportje? :grin: of is dat niet de moeite waard? Het klinkt inderdaad als een smartshop product, heb je het ook in een smartshop gekocht? Ken het verder niet

darkbull

Bewuste gebruiker
ik weet niet waar het gekocht is, het lijkt idd een smartshopproduct.

zou je dat trouwens mee mogen nemen de grens over?

tripreport... tja, het lijkt op een roes van een joint maar dan gegarandeerd op het seksuele vlak, en het duurt niet zo lang, een uurtje ofzo.

van een hasjjoint word ik geil, dit leek erop!

Fool

Badass junkie
Dat ligt er een beetje aan welke synthetische cannbinoiden erin zit, in de regel zijn ze echter minder 'chill' dan gewone cannabis en kunnen overdoseringen vervelende bijwerkingen met zich meebrengen.

darkbull

Bewuste gebruiker
de werking is beduidend korter, een uurtje en dan is het voorbij.
nu doseer ik zuinig.
maar het is wel enorm verslavend,

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat zei ik nou hierboven over verkooppunten :( Niet meer doen he! :P

Ik zou gewoon lekker normale wiet blijven roken. Er zijn best wel wat verhalen rondgegaan over synthetische cannabinoiden, waar mensen met sommige vormen ervan best wel nare afloop hadden. Mensen die beroertes kregen enzo en er zijn in het buitenland zelfs mensen aan overleden.

Je blijft te maken hebben met iets synthetisch en een verkeerde productie kan dus best wel eens hevige gevolgen hebben. Verder is ook niet duidelijk wat de stoffen nou exact met je doen.

Misschien is het dus wel safe bij bepaalde soorten, maar dat weet je niet zeker..

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... ated=false

Findings
CP-47,497-C8 (one), JWH-015 (one), JWH-018 (eight), JWH-073 (one), JWH-081 (seven), JWH-122 (11), JWH-210 (11), JWH-250 (four) and AM 694 (one) were quantified in blood samples. JWH-018 was most common in 2008–9, JWH-122 in 2010, and JWH-210 in 2011. Tachycardia, agitation, hallucination, hypertension, minor elevation of blood glucose, hypokalaemia and vomiting were reported most frequently. Chest pain, seizures, myoclonia and acute psychosis were also noted.

Conclusions
There appears to have been an increase in use of the extremely potent synthetic cannabinoids JWH-122 and JWH-210. Acute toxic symptoms associated with their use are also reported after intake of high doses of cannabis, but agitation, seizures, hypertension, emesis and hypokalaemia seem to be characteristic to the synthetic cannabinoids, which are high-affinity and high-efficacy agonists of the CB1 receptor. Thus, these effects are due probably to a strong CB1 receptor stimulation.

darkbull

Bewuste gebruiker
getsiederrie!

en het leek mij nog wel veilig omdat de werking zo kort is!

sorry sorry sorry!

Fool

Badass junkie
darkbull zei:
De werkingsduur is vaak een héle slechte indicatie van de veiligheid. Crack roken is zo voorbij. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
darkbull zei:
getsiederrie!

Tjsaa het lijkt ook gewoon een variant van weed, zo wordt het verkocht en aangeprijst. Uiteindelijk blijft het gewoon een Research Chemical die je rookt. Roken van chemicaliën geeft nu eenmaal meer risico's dan roken van planten.

Er zijn veel mensen die het gebruiken zonder problemen hoor, vooral Australië/Nieuw Zeeland zijn spice en al die JWH varianten enzo vrij populair maar ik persoonlijk vind het een beetje eng spul als ik al die verhalen lees.

darkbull

Bewuste gebruiker
ja als je googelt op synthetische wiet... dan kom je het tegen.

ik voel me der niet echt prettig bij, bij de gedachte.
Ook de uitvinder zegt zelf... gebruik het niet!

aan de andere kant.. ik heb geen zin me bang te laten maken... kijk es wat er in sigaretten zit, daarvan weet toch iedereen dat je dat gewoon niet moet doen en toch zijn er miljoenen mensen die roken.

in NL hebben we gewoon goed spul, dus waarom het alternatief, ws risicovollere alternatief dan gebruiken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
darkbull zei:
aan de andere kant.. ik heb geen zin me bang te laten maken... kijk es wat er in sigaretten zit, daarvan weet toch iedereen dat je dat gewoon niet moet doen en toch zijn er miljoenen mensen die roken.

Klopt maar van sigaretten zijn de gevolgen vrij duidelijk, en het grootste probleem ervan is dat de gevolgen allemaal lange termijn zijn zo'n beetje. Dan lijkt het minder gevaarlijk, van één sigaret ga je niet dood is de gedachte :wink:

samds131

Newbie
wouw moonlight eerste keer dat ik die term online zie voorbij komen redelijk onbekend imo.
naar mijn mening leuk spul om eens een keer te doen (met mate ).
de high zelf duurt inderdaad aanzienlijk kort wat op zich niet erg is vind ik .
vind het ontzettend leuk om lichtjes erop te trippen niet eerder visueel maar lichaamelijk wel lekker . en ja ik kan ook bevestigen dat je er botergeil van word :tearsofjoy: :tearsofjoy: . en nou ja je voelt toch wel ook dat het verslavend KAN zijn maar als je een beetje grenzen hebt is het dat totaal niet ( tis nou niet dat je het iedere dag moet gaan doen he) :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kleine toevoeging. Toen die JWH series net op de markt kwamen waarvan dit er 1 is , las ik dat het molecuul op die van kanker lijkt. Weet iemand of dat een hoax is ?
Dat en omdat normale wiet prima werkt heb ik het nooit geprobeerd om die reden.

Mocht iemand dit toevallig weten hoe dat zit hoor ik het graag!

@Sam geniet met mate :stoned:

Fool

Badass junkie
Kanker is geen molecuul, maar een op hol geslagen proces in je lichaam, lijkt me bullocks.

Bovenaan