Mondpijn- en problemen na gebruik

DeepPurple

Belezen gebruiker
Iedereen kent het wel, een pijnlijke mond na het gebruik van drugs als x, m, pep of zelfs sos. Bij mij verschilt per keer en per drugs vaak in hoeverre ik problemen ondervind de dagen erna. Soms heb ik mijn wangen aan de binnenkant wat opengebeten, soms heb ik pijn in mijn kaakgewricht, soms helemaal nergens last van.

Waar ik nu naar benieuwd was, doen jullie iets tegen problemen met je mond, kaak, tong of lippen? Bepaalde middeltjes die het herstel versnellen, tips tegen de pijn of preventief advies, het is allemaal welkom.

Ook alvast bedankt namens mijn vriendin die momenteel amper kan eten of lachen.. :wink:

edit: vooral tips van mensen die weten wat je kan doen tegen opgezwollen lippen of blaren aan de binnenkant ervan zijn welkom!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat het allerbest helpt is lager doseren. Vaak treden kaakkrampen en spierspanning pas op bij hogere doseringen. Als je bijvoorbeeld een lijntje speed neemt krijg je niet direct een strakke mond, maar als je meerdere doses neemt zal het steeds erger worden.

Verder eet ik vaak kauwgum of menthos oid. Als je iets hebt om op te kauwen zal je minder snel je wangen stukbijten.

Als je de wondjes al hebt weet ik niet wat je moet doen, er zijn vast middeltjes voor maar met twee a drie dagen is dat toch wel bijna over?

K-rbo

Experimenterende gebruiker
ja, vooral kaakspieren na speed, maar ook heroine is lecht voor tanden, heb er enorm veel last van gehad

Bovenaan