Moeiheid neemt XTC-effecten over

Brentjes

Newbie
Sinds dit jaar ben ik begonnen met af en toe een pil te nemen of wat MDMA te likken/slikken. Wat ik kan herrineren is dat ik bij vrijwel elke ervaring na zoon 6 uurtjes ineens compleet in slaap val. Ik kan dan moeilijk me ogen ophouden (als het moet nog uren wakker) maar het xtc gevoel is meteen weg. Meestal zit ik in die 6 uur op zoon 2,5 pil van ongeveer 230MG.

Het bijnemen van bijvoorbeeld een hele pil voel ik niks van.

Mijn vraag is dus of iemand weet of ik dit kan stoppen en anders misschien pep of coke kan gebruiken om de enorme moeiheid te stoppen?

V

Verwijderd lid 131925

Gast
Hoe vaak neem je het? Hoe zwaar en lang ben je? Hoe zijn je katers na afloop?

Zijn wel echt bizarre hoeveelheden die je doet. En bijnemen met een hele pil van 230 mg klinkt ook heel heftig, al helemaal als dit de normaalste zaak is geworden voor jou, arme hersenen :tongueout: Ik ken trouwens wel mensen die ook gewoon slapen na veel te hoge doseringen. Daar zal het aan kunnen liggen? Probeer anders wat lager te doseren.

Met een lage dosering en wat pep denk ik dat je minder snel in slaap valt, maar die combi is wel af te raden. Genoeg lui die het doen, maar het schijnt extra schadelijk te zijn en de kater die je er van overhoudt is het eigenlijk niet helemaal waard. Al zal het meevallen als je beide middeltjes niet te hoog doseert, maar het bescheiden houdt. Wat betreft coke heb ik geen idee hoe dat samengaat met xtc! Al zal er ongetwijfeld informatie over te vinden zijn op het internet :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Rebell

Wijs gebruiker
600mg in 6 uur tijd dan val je zeker in slaap!
Je lichaam kan maar zoveel mg tegelijk opnemen en van MDMA kan je niet zomaar aan een overdosis dood gaan.

Je lichaam is de overtollige MDMA uit je bloed aan het werken naar je lever. Dit is een heel zwaar proces voor je lichaam als je veels te veel MDMA neemt. Daar krijg je dus ook zo'n wazige pillen kop van. En word je lichaam moe.

Neem gewoon de helft van die 230mg en dan pas naar 3 of 4 uur de andere helft. Dan zul je zien dat je veel lekkerder gaat. En dan word je ook niet zo moe. En pas naar 6 of 7 uur pas weer een halve. Want het slaat nergens op om zoveel mogelijk MDMA te nemen. Dat moet je nu wel begrijpen.

Bovenaan