Moe na ketamine

Peppie0546

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag. Normaal gesproken ben ik meer van de stimulanten (vooral speed), maar nu heb ik met ene vriend een keer keta gebruikt vond het opzich wel leuk. Alleen nu 2 uur na het laatste lijntje voel ik me heel moe en wazig. Weet iemand hoe dit komt en wat ik hier tegen kan doen, alvast bedankt!

R

Revolutionair

Gast
Hey Ketamine is natuurlijk een zware narcose middel origineel.
Als je speed gewend bent dan is dit natuurlijk een omgekeerde gevoel daarvan.
Misschien minder doseren..
Ik heb wel een gelezen dat de combinatie van speed en keta samen tegelijk erg schadelijk is om te snuiven.

Maar dat is de combinatie van keta en coke ook en dat doe ik wel vaker.
Een goede sterke keta en wanneer ik ver heen ben neem ik een lijntje sterke coke eroverheen en dat houd mij scherp.

Peppie0546

Hoi bedankt voor de reactie ik heb niet gecombineerd met speed aangezien het ook mijn 1e keer was en ik echt "het keta gevoel" wou ervaren ik heb nog wat over en zal de volgende keer proberen een iets lagere dosering te gebruiken misschien dat dat weer een ander effect geeft

Meen je dat ? Duurt dat zo lang voordat je weer bij been bent? Daarom heb ik het liefst alleen met cocaïne , want de dag erop ben ik weer fit , in tegenstelling tot speed duurt 1 hele dag na gebruik om bij te komen .Maar 7 dagen wow.... thats long my friend.

Nee @Sugerbrown je reageert op een oud topic van een week terug. Vandaar dat de kans groot is dat de topicstarter zich nu wel weer goed voelt.

En het ligt aan de hoeveelheid wat voor effect het heeft. Bij lagere hoeveelheden is het meer oppeppend, bij hogere meer verdovend (het is oorspronkelijk een narcosemiddel)

Malina

@Sugerbrown

Voor mij werkt Ketamine zeker niet als een oppepper. Maar het verschilt bij kwaliteit, dosering. Ik heb er veel verschillende ervaringen mee. De ene keer erg moe, de ander keer zelfs tot hallucineren aan toe, en de ander keer weer lachkick etc. Ik vind het een aparte drug, en heb laatst toegezegd dat ik het niet meer ga nemen.

transformated

Badass junkie
Ik word nooit echt moe van keta.
Als ik het heb snuif ik toch teveel, lekker in de hole en geen besef van wat dan ook. Best moeilijk uit te leggen.
Je moet het zelf meemaken dan weet je het wel.
Kleine lijntjes geven me een wat zat effect. Kan ik wel lekker zuipen dan :tongueout:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als ik in de comedown zit na de hole ben ik ook moe en zit mijn kop vol met mist. Met de rc-disso's heb ik dat nog niet meegemaakt.

heyol

Bewuste gebruiker
Alleen nu 2 uur na het laatste lijntje voel ik me heel moe en wazig.

Is wazig worden nu niet net het punt van ket door je neus halen? :tearsofjoy:
Dat wazig dissociatieve is net wat keth zo nice maakt naar mijn mening. Lekker beetje zweven.

En afhankelijk van de omgeving kan ik er ook wel moe van worden. In de club keth? Niet echt moe maar gewoon zweven op de muziek. Voor het slapen bij een goeie serie lijntje ket pakken? Zeker wel moe en lekker dromend in slaap vallen.

Keth is echt wel nice.

Snelle peppie

Het maakt voor mij persoonlijk heel erg uit of ik het in de avond gebruik of 1 uur in de middag, dat heb ik na vorige week maar niet meer gedaan als het is uitgewerkt ben ik totaal niet meer vooruit te branden. Ik wilde daarna alleen nog slapen maar dat lukte niet.

De Zandman

DF-koning
Hebben we het hier over 2FDCK, of de enige echte K?
Van 2FDCK word ik niet moe.
Wel kan ik er heerlijk van mediteren, en een gigantische partij rust ervaren.
Maar tolerantie bouwt zich razendsnel op, helaas.
Dus moet ik nu even een maandje stoppen...
Als je een goede plek hebt gevonden en je gaat in meditatie alleen op de buik ademhaling letten, dan voel je letterlijk de lucht in én uitstromen en dat is werkelijk een zeer prettige gewaarwording.

De echte K heb ik nog niet kunnen bemachtigen.
Dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.

Bovenaan