Moe na drugs

gabbertje2766

Experimenterende gebruiker
Hey allemaal,

Ik had gisteren een festival en ik begon al om 13:00 rustig met puntjes (3mmc). Rond 20:00 begon ik me echt nuchter als wat te voelen, afwezig, moe etc. Puntjes hielpen me ook totaal niet meer. Iedereen om me heen kan door dansen tot 23:00 (ook afteren).
Wat kan k het beste doen om wel gewoon tot het einde actief mee te kunnen stampen. Elk feest 2/3 uur half aanwezig erbij staan is ook niks.

Ohja ik gebruik 1x in de 2 maanden en dan gaat er 1g doorheen

HappyMind

Badass junkie
Was je wel goed uitgerust en hoe was je mood? Volgende keer het misschien oraal innemen? Dat werkt naar mijn ervaring langer en stabieler. En je kunt de dosis van tevoren afwegen want een te lage dosis kan ook een net-niet gevoel zijn.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Hey allemaal,

Ik had gisteren een festival en ik begon al om 13:00 rustig met puntjes (3mmc). Rond 20:00 begon ik me echt nuchter als wat te voelen, afwezig, moe etc. Puntjes hielpen me ook totaal niet meer. Iedereen om me heen kan door dansen tot 23:00 (ook afteren).
Wat kan k het beste doen om wel gewoon tot het einde actief mee te kunnen stampen. Elk feest 2/3 uur half aanwezig erbij staan is ook niks.

Ohja ik gebruik 1x in de 2 maanden en dan gaat er 1g doorheen
Goed eten voor je gebruikt. als je al vroeg in de middag gebruikt, probeer alsnog iets te eten tussendoor, al is het een beetje fruit of een smoothie. Naar mijn ervaring gaat dat makkelijk met miauw.

Je kunt ook altijd wat later beginnen met gebruiken zodat het effect niet gaat afzwakken.

mitchieee

Wijs gebruiker
Oraal in nemen dan om de zo veel tijd een bommetje en een klein sleutel puntje, dat werkt voor mij het beste en door de bommetjes zijn de cravings naar een puntje minimaal maar doen maximaal terug geven

Bovenaan