Mixing weed and speed

yu allemaal dit is voor de mensen die deze drugs al eens hebben gemixd ik heb het meermaals gedaan en het waz me elke keer zeer goed bevallen kzou graag wat over jullie ervaringen wetten laat je gaan :smoke:

spacekonijn

Badass junkie
hehe is erg vet ja als je een nacht wakker bent geweest om dan een zwaar dikke toeter te roken , dan word je icm het slaaptekort toch wel redelijk trippie

megamold

Experimenterende gebruiker
BobG zei:
Speed overheerst de wiet.
Zonde van je wiet.
da is wel ni altijd waar :grin:
als ik speed gebruik en ik rook een joint of ik heb teveel gerookt op voorhand dan ben ik echt lui en veel goesting om te feeste hebk dan ook nimeer :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
het liocht eraan hoe je de wiet en speed met elkaar afweegt, al heb je niet al te veel speed genomen voel je die dikke paap nog zck wel :wink: dus niet altijd zonde

Jeller

Badass junkie
geen ervaring mee.. wat ik wel heel leuk vidn is is jointjes roken op xtc, vooral als het is uitgewerkt anders voel ik er bijna niets van

Lana

Wijs gebruiker
Als je net pep hebt genomen en je gaat daarna een joint roken, vind ik het nutteloos. Het strookt niet echt met elkaar. Dan kun je beter het één of het ander nemen.
Als je pep al aan het uitwerken is, kan het wel lekker zijn.

flash kieke

Wijs gebruiker
Lana zei:
Als je net pep hebt genomen en je gaat daarna een joint roken, vind ik het nutteloos. Het strookt niet echt met elkaar. Dan kun je beter het één of het ander nemen.
Als je pep al aan het uitwerken is, kan het wel lekker zijn.

Pep vondt ik wel zalig als je het met weed combineerde.
Alleen voor thuis toch, op feesten of zo is het niets voor mij :)

daar weten we alles van eh flash kieke :grin:
elke ervaring die ik heb gehad met dez mix waz zeer possitief en de speed over heerst de weed maar even en dan voel je je zalig :mrgreen:

davista

Newbie
Het gaat zeker goed samen, alleen ik heb er ooit is een 'angstaanval' van gekregen. Ik had toen gewoon schrik van iedereen, was toen heel vaag... Maar had het daarvoor al meerdere keren gedaan en was echt wel goed :P

Bovenaan