hoelang gebruik je al speed?kinkie zei:Ik word eigenlijk altijd misselijk nadat ik pep gehad heb. Weet iemand hier een oplossing voor behalve, niet gebruiken?
kinkie zei:Ik word eigenlijk altijd misselijk nadat ik pep gehad heb. Weet iemand hier een oplossing voor behalve, niet gebruiken?

daar heb ik gelukkig helemaal geen last van misselijkheid ofzo soms wel een beetje een raar gevoel in mn maag maar kan je dan niet beter een bommetje nemen die komt natuurlijk wel in je maagFrisko zei:ik weet nie wat je gewend bent enz, maar van speed worden beginnende gebruikers nou eenmaal misselijk!!,heb er vroeger ook last van gehad,tot koud zweet en kotsen aan toe...maar heb ik geen last meer van!!![]()
![]()
idd om van de geur nog maar te zwijgen als het goeie iswausie91 zei:maar kokhalzen en eventueel misselijk worden en overgeven heb ik ook mensen wel eens zien doen toen ze pep doorsnoven omdat het nou eenaam heel chemisch en vies smaakt (vind ik tenminste)Frisko zei:ik weet nie wat je gewend bent enz, maar van speed worden beginnende gebruikers nou eenmaal misselijk!!,heb er vroeger ook last van gehad,tot koud zweet en kotsen aan toe...maar heb ik geen last meer van!!![]()
![]()
hoelang gebruik je al speed?Frisko zei: