Jeller zei:Ik had er gisteren totaal geen last van, twas overigens mijn eerste keer...
twas ook in combi met nog veel alcohol
echt vette drug!!
htweeoo zei:Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.
htweeoo zei:Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.
Djodjo zei:Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen.![]()
Djodjo zei:Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen.![]()
Serenity zei:Djodjo zei:Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen.![]()
Wie had die foto gemaakt?
@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?
Petricov zei:Minder Keta nemen als je misselijk wordt, bouw het op... is het iets te weinig steeds klein beetje meer nemen.