minpunten van je eigen geslacht...

Frank123

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
daar geef ik werkelijk geen zak om als ze het zouden zien. Ik baal er altijd wel ontzettend van als ik zit. En 'ie zit dan zo klem tussen je onderbroek/broek en je been. Dan moet je hem meestal zo rechtleggen. Tsja.. en in de klas is dat minder charmant, hoe je het ook probeert.

KoxBox

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
KoxBox zei:
daar geef ik werkelijk geen zak om als ze het zouden zien. Ik baal er altijd wel ontzettend van als ik zit. En 'ie zit dan zo klem tussen je onderbroek/broek en je been. Dan moet je hem meestal zo rechtleggen. Tsja.. en in de klas is dat minder charmant, hoe je het ook probeert.

Dus, stel: je loopt op straat met een paal in je broek en iedereen kijkt je na... Dat kan je dus geen zak schelen... (Mooie beeldspraak van je dat moet ik wel toegeven :tearsofjoy:)

Frank123

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
SchilDpadDo zei:
KoxBox zei:

Dus, stel: je loopt op straat met een paal in je broek en iedereen kijkt je na... Dat kan je dus geen zak schelen... (Mooie beeldspraak van je dat moet ik wel toegeven :tearsofjoy:)
Ik zorg dat die goed in mijn broek zit. en niet klem naar voren . Gewoon omhoog. Sowieso als die zo klem naar voren steekt kan ik amper lopen met dat geschuur over mijn eikel.

kutste is nogwel als die zo dwars zit , en dat wil je hem recht schuiven maar dan trek je ook direct aan je mooie lokken van je schaamhaar waardoor je met tranen in je ogen je paal aan het manouvreren bent.

Frank123

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
gewoon je zaakie scheren heb je daar ook geen last van
ooit eens gedaan ( met de scheermachine van pa :openmouth: ) maar dat was meer zo'n ''haren trekken'' . Die sneed ze niet mooi af maar trok ze er gewoon uit. En als ej dan zo'n half-bebloede onderbroek in de wasmachine gooit reageerd je ma wel vreemd.

KoxBox

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
ooit eens gedaan ( met de scheermachine van pa :openmouth: ) maar dat was meer zo'n ''haren trekken'' . Die sneed ze niet mooi af maar trok ze er gewoon uit. En als ej dan zo'n half-bebloede onderbroek in de wasmachine gooit reageerd je ma wel vreemd.

:tearsofjoy:

SperSIZEboon

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
heb je zelf geen scheermes ofzo?

Frank123

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
heb je zelf geen scheermes ofzo?
Ik heb de moteriek van een verdronken bad-eend.. zelfs Texas Chainsaw massacre zou daar niets bij zijn...

Frank123

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
hoe doe je dat dan met scheren?
voor mijn gezichtbeharing heb ik zelf een modern scheerapparaat dat netjes afsnijd en dergelijke. en mijn lokken ''down under'' laat ik wel zo.

Dat van het schaamhaar was nog voor de tijd dat ik me gezicht echt moest scheren

Drientje

DF-koning
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
hoe doe je dat dan met scheren?
voor mijn gezichtbeharing heb ik zelf een modern scheerapparaat dat netjes afsnijd en dergelijke. en mijn lokken ''down under'' laat ik wel zo.

Dat van het schaamhaar was nog voor de tijd dat ik me gezicht echt moest scheren
Koop eens een scheermes en oefen op een ballon.

Serieus.

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
Ja maar jij bent nog maar 16. Wat heb je nou helemaal voor schaamhaar? :P

Nee, serieus, je gaat er nog wel anders over denken.

W.F.L.

Badass junkie
Hey, ik ben 17. :P

Ik zie niet in waarom er ik nog anders over zou denken.. :openmouth: Als 't er af moet dan met een scheermachine ofzo, ik heb zowiezo een hekel aan scheermesjes, tenzij ze bij een spiegel en.. Nou ja, je snapt het wel. Ik zou nooit, never een scheermes in de buurt van mijn ballen toelaten. :openmouth: Volgens mij denkt mijn pa er ook zo over en die is ook ouder. :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Andrew zei:
Aanstellerrrrr

Beanhead

Badass junkie

Het probleem aan mijn geslacht is dat men lul gaarne menig poes zou vullen zonder dat ik er zelf ook maar iets van emotie bij voel, of erover nadenk.

En nu weer een prachtige constatering: Tabak is rommel, wiet is leuk :)

artwork

Experimenterende gebruiker
Geef mij maar sex, drugs and rock'nroll ook op mijn leeftijd. En ja met geschoren gereedschap. :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Beanhead zei:
W.F.L. zei:
Ik pleit onschuldig want God de Vader heeft die eigenschap in mij ingeplant. De bokkelul!

Tja maar die maatschappelijke/sociale normen maken het tegenwoordig dan weer zo moeilijk :P

Net of iemand dwingt jou om je te houden aan maatschappelijke normen en waarden. :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Veel vrouwen zijn achterbaks en roddelen, zijn gemeen en laten op een nare wijze merken dat ze iemand niet mogen. Geef mij maar een botte directe kerel die zegt waar het op staat!

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Veel vrouwen zijn achterbaks en roddelen, zijn gemeen en laten op een nare wijze merken dat ze iemand niet mogen. Geef mij maar een botte directe kerel die zegt waar het op staat!

Konijn is een vieze hoeeerr! :rock:

:wink:

Elohtibbar

Badass junkie
YES, directheid ftw!! Jullie zijn ook allemaal hufters! :grin:

Maar dat is wel een beetje een mannelijke eigenschap Door, maar dat vind ik juist zo fijn aan je. :hearteyes: Ik wou dat meer vrouwen zo waren.

Lauu

Badass junkie
Mijn vriendin heeft dat ook, ben ik idd ook fucking blij mee..niet dat zinloze meisje meisje gedoe :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Precies, niet achter elkaars rug om gemene opmerkingen maken maar gewoon recht in iemands gezicht zeggen als je een probleem hebt, en dat dan samen kunnen oplossen zonder wrok te blijven koesteren. Een beetje begrip voor elkaar kunnen opbrengen en in elkaars schoenen kunnen staan in plaats van dat eeuwige gebitch.

LADd

Experimenterende gebruiker
pascal828 zei:
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
:rock: eindelijk iemand die ook tegen die onzin met fietsen is!

JA IK BEN EEN MAN/JONGEN/adolescent of hoe je dat ook mag noemen EN IK RIJ OP EEN "DAMESFIETS!"

endor

Badass junkie
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

We hebben rustpauzes nodig tijdens de seks , hoe ouder je bent , hoe langer deze pauze nodig is. :P

Irezz

Bewuste gebruiker
endor zei:
Ik haat het hoe ik me gedwongen kan voelen me stoer voor te doen bij andere kerels.
Vooral deze tijd , als je niet stoer doet , ben je zogezegt een fag.

Homohaat is SO nineties tho. :wink:

Even lekker veralgemenen: meisje glimlacht naar jongen, jongen krijgt metéén een signaal naar z'n brein dat ie in haar broek mag, gevolgd door een loeiharde mep en een doorzeeft imago.
Maar anderzijds zie ik soms gasten die het nog niet door zouden hebben datze ritje mogen als ze helemaal naakt om seks staat te schreeuwen yo.

Conclusion: mannen denken op verkeerde momenten aan seks, en op verkeerde momenten aan voetbal en dope. :grin: en ikzelf ben er nog het allerergste in :rolleyes:

Irezz

Bewuste gebruiker
endor zei:
Ik ben dan ook geen homo , dus mij doet 't niets. :P

It's like you said tho. één ongelukkige beweging met je hand en je staat bekend als homo tot je dood en begraven bent. vind ik zo zielig... ik dacht daadwerkelijk dat homohaat bijna extinct was, maar it's on the rise again lately. De minpunten van de man zijn de macho's op zich acctually

endor

Badass junkie
Irezz zei:
endor zei:

It's like you said tho. één ongelukkige beweging met je hand en je staat bekend als homo tot je dood en begraven bent. vind ik zo zielig... ik dacht daadwerkelijk dat homohaat bijna extinct was, maar it's on the rise again lately. De minpunten van de man zijn de macho's op zich acctually

De meeste homo haaters zijn zelf homo , zoals men zegt. :wink:
Ik heb geen problemen met homo's , zolang ze maar van mijn lijf blijven. :P
Dat taaltje vind ik zelf ook maar behoorlijk kut , maar ze doen dat volgens mij niet echt bewust.

Irezz

Bewuste gebruiker
endor zei:
endor zei:

De meeste homo haaters zijn zelf homo , zoals men zegt. :wink:
Ik heb geen problemen met homo's , zolang ze maar van mijn lijf blijven. :P
Dat taaltje vind ik zelf ook maar behoorlijk kut , maar ze doen dat volgens mij niet echt bewust.[/quote]

Hetgeen logisch is, homo's hoeven ook geen vrouwenhand op private plekken. Ik vind het gewoon zielig, en daar zijn dan vooral mannen schuldig aan, dat ze alles of iedereen die een beetje afwijkt van hun eigen egocentrische normen als een scheld-, punch- of frickin' dartsboard beschouwen, en er nog heel vaak ongestraft vanafkomen. Discriminatieproblemen groeien, liniair met mijn en hopelijk ontzettend veel hetero's, homo's, lesbo's en bisexuals all alike's ergernis yo.

Dreuge

Badass junkie
Irezz zei:
Maar anderzijds zie ik soms gasten die het nog niet door zouden hebben datze ritje mogen als ze helemaal naakt om seks staat te schreeuwen yo.

haha dit ben ik

OT: die harige anus is zo vervelend, zachte/natte schijt blijft er veels te makkelijk in hangen en met wc papier is dat echt niet fatsoenlijk schoon te maken :angry:

Bovenaan