minpunten van je eigen geslacht...

Frank123

Wijs gebruiker
Ja, die zijn er ook.
ik trap af:

- Aangezien ik van het mannelijk geslacht ben moet ik direct van voetbal houden , ik kan mij nergens fatsoenlijk plaatsen of ik krijg de vraag wie er waar heeft gewonnen.

- Vroegah had je nog mannen mannen . Tegenwoordig is het al hip om als man uggs, oorbellen, en zelfs lippenstift te dragen.

- Mannen worden steeds mietiger. Bij ieder sneetje of schrammetje moet al tot in den treure behandeld worden.

- Het opscheppen over hoeveel sex per vrouw , en hoeveel vrouwen ze hebben/gehad hebben.

continue the list

Lauu

Badass junkie
die 2de is idd ernstig :tearsofjoy: Mooiboys, zie ze altijd trots lopen terwijl veel ze haten :tearsofjoy:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
:tearsofjoy: Sinds wanneer is het hip voor mannen om lippenstift te dragen?

Ik vind het vooral onzinnig generaliserend gelul. Als een kleine groep mannen oorbellen dragen, dan is dat toch niet gelijk een minpunt voor het hele geslacht?

Ik kan in ieder geval niet op minpunten komen voor mannen of vrouwen. Beide geslachten zijn zoals ze horen te zijn.

melissa

Wijs gebruiker
Lauu zei:
die 2de is idd ernstig :tearsofjoy: Mooiboys, zie ze altijd trots lopen terwijl veel ze haten :tearsofjoy:

idd :kots: doe mij maar lekker een manneman :confused:
Voor mij overiggens ook echt geen kantoorpikkies das niet mijn ding,doe mij maar een man die zijn handen gebruikt voor zwaar werk,die s"avonds stinkend en zwart thuiskomt....

Maar ehhh ik dwaal af van de topic......oeps

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
Ik vind het geen negatief kantje, maar meeste vrouwen vinden dat wel:

Wanorde: Ik zit alleen op kot(studentenkamer) Als ik de zondagavond toekom zet ik mijn zak met kleren op de grond en die blijft daar de hele week staan, als ik iets nodig heb gooi ik alles rond tot ik het gevonden heb.
Mijn bureau ligt vol papieren en lege water/cola flessen.
Bij vrienden merk ik bijna exact hetzelfde. Bij de meisjes die ik ken is het altijd opgeruimd..

En sex.. Als je net uit een relatie komt is het hard om terug te gaan naar :wave: :tongueout:
Daarom dat ik soms een beetje te direct uit te hoek kom, wat de meeste meisjes niet leuk vinden

melissa zei:
doe mij maar een man die zijn handen gebruikt voor zwaar werk,die s"avonds stinkend en zwart thuiskomt....
Whatever you like.. :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat geroddel en die eeuwige jaloezie onderling van vrouwen, vind ik soms echt een heel groot minpunt van mijn eigen geslacht!

(Al doe ik er zelf natuurlijk ook wel eens aan mee hoor... :wink: )

melissa

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Dat geroddel en die eeuwige jaloezie onderling van vrouwen, vind ik soms echt een heel groot minpunt van mijn eigen geslacht!

(Al doe ik er zelf natuurlijk ook wel eens aan mee hoor... :wink: )

sluit ik me helemaal bij aan :wave:

kaasbaas

Badass junkie
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.

aapkut

Badass junkie
J0S zei:
Altijd maar naar vrouwen kijken als lust objecten, mannen worden vaak als de boosdoeners gezien...En zijn maar op 1 ding uit: Seks, seks en nog meer seks.

Nou dat vind ik belachelijk want dat ben ik dus helemaal niet..! Maarja dat kan je natuurlijk niet zeggen, want dan ben je een mietje :rolleyes:.

mietje.

pascal828

Badass junkie
Het niet logisch vinden dat een herenfiets een extra stang heeft.
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.

Andrew

Badass junkie
J0S zei:

Vrouwen zijn geen objecten, en al helemaal geen lust objecten.

Frank123

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
Dat zou omgeruild moeten worden ! of gewoon 1 fiets.. en geen heren/damesfietsen.
Het ongelukkig komen vallen is voor mij een minpunt aangezien ik soms nogal een kluns ben.
Daarom heb ik als fiets een oma fiets , deze zijn ''idioten-zeker'' . Niet kapot te krijgen en fietsen ook nog eens heerlijk.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
*hupst omhoog met vinger in de lucht*

Ik heb er eentje gestrikt! Yay!

whyme

Belezen gebruiker
vode zei:

Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)

Aalpoepert

Badass junkie
wobble zei:
-veel mannen zijn irritante macho figuren.
Inderdaad! Ik heb zo'n hekel aan dat primitieve haantjesgedrag! We zijn mensen, geen godvergeten holbewoners.

Een ander nadeel is dat je als man gelimiteerd bent in wat je kunt doen, want je zou maar eens niet mannelijk genoeg zijn.

De mening dat het vrouwlijk geslacht maar één recht heeft, wat het aanrecht is. Ik heb zwaar veel respect voor vrouwen (waarmee ik niet wil zeggen dat vrouwen beter zijn, niemand is beter, ieder heeft andere kwaliteiten).

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
whyme zei:
vode zei:

Heb je een geslacht gestrikt? :confused:

Kan zo snel eigenlijk geen nadeel noemen dat niet al is genoemd.. Wel nog eentje bij de vrouwen, drugs gebruiken met hen is ziet er nooit zo charmant uit, uitzondering is alcohol, dat blijft grappig :grin: (mits ze niet te ver gaan, dronken meisjes = niet vet)

Nee ik heb een mannetje gestrikt met de mooie kwaliteiten die Anon beschrijft.

SperSIZEboon

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
- Het opscheppen over hoeveel sex per vrouw , en hoeveel vrouwen ze hebben/gehad hebben.

continue the list
:)

maat van mij snapte dat ook nooit toen ik vrijgezel was, dat ik gewoon vriendschappelijk met vrouwen om kan gaan zonder daar bedoelingen bij te hebben..
bijvb. Djo en Safiertje hebben wel eens bij mij geslapen zonder dat er wat gebeurd is ofzo (Djo zelfs een hele week)

pascal828 zei:
juist! voor mijn werk is een damesfiets sowieso veel makkelijker...

Bounty

Experimenterende gebruiker
- Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.

Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!

Ik ben uiteraard de beste automobilist die er is. Duhhh.

SperSIZEboon

Badass junkie
Bounty zei:

Daar schaam ik me echt het meest voor. Altijd als iemand voor je loopt te kutten (het woord zegt het al) is het weer zover, ik haal in, kijk naar rechts (nee grapjassen, niet naar links) en ja hoor: Een spleetje!

hahaha, echt he... :grin:

kaasbaas

Badass junkie
Andrew zei:
J0S zei:

Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.

Andrew

Badass junkie
J0S zei:
Andrew zei:
J0S zei:

Nee dat vind ik ook absoluut niet. Maar de media en de gemiddelde man denkt daar anders over.
Meatheads : p

Lauu

Badass junkie
J0S zei:
Andrew zei:
J0S zei:

Wel lust opwekkend

Drientje

DF-koning
Bounty zei:

Ik zeg altijd: Ja hoor, een wijf.

Minpunt vind ik dat vrouwen in relaties vaak ruzie maken om niets, gewoon om ruzie te maken en uiteindelijk is de oorzaak niet belangrijk en wordt er ruzie gemaakt over hele andere dingen. Vaak wordt er een hele rits met dingen bij gehaald die niet van toepassing zijn op de oorzaak van de ruzie in het begin.
Oh en vrouwen praten te veel, ik heb daar wel en handje van.
Ook het altijd willen weten waar de man aan denkt:
-Waar denk je aan
-Nergens aan
-Dat kan niet
-Oh jawel
-Je wil me gewoon niet zeggen waar je aan denkt, denk je misschien aan iets wat je me niet durft te vertellen
-Nee
.......(stilte)
-Ik geloof je niet

Hop, ruzie is geboren.

Vrouwen, luister, mannen kunnen inderdaad nergens aan denken. Lastig te bevatten maar het is zo.

cropp

Badass junkie
SchilDpadDo zei:
Vroegah had je nog mannen mannen . Tegenwoordig is het al hip om als man uggs, oorbellen, en zelfs lippenstift te dragen.

- Mannen worden steeds mietiger. Bij ieder sneetje of schrammetje moet al tot in den treure behandeld worden.
ik weet niet precies waar jij ze ziet lopen, maar als ik ze hier zie lopen op uggs begin ik ze toch echt hardop uit te lachen, een man op uggs...

2e herken ik mezelf ook niet in...

maar dat zijn wel 2 voorbeelden om je te schamen voor je piemol...

Loki

Newbie
Wat ik vreselijk irritant vind aan vrouwen is dat ze meestal nogal gemeen zijn. Roddelen enzo.
Aanstellerij vind ik ook heeel irritant. Overal bij gillen, en owéé als er een plukje van hun net gestylde kapsel niet goed zit, laat staan als het te kort geknipt is bij de kapper. Daar kan ik echt niet tegen ><

KoxBox

Badass junkie
Hét grootste nadeel is toch wel dat iedereen kan zien als je opgewonden bent...
If you know what I mean...

Die kloot aziaten zijn ook altijd one step ahead!

BacingsPen

Badass junkie
mijn grote zwakte is dat ik altijd een zakje heb dat geleegd moet worden....

Of dit nou mijn balzak of portemonnee betreft.... Het heeft in beide gevallen met een mooie geile dame te maken, meestal tussen de 20-25 jaar oud

Ik geef daarom nu ook de voorkeur aan vrouwen die 25+ zijn....

Meer kans dat ik mezelf kan beheersen/ECHT iets aan haar heb....

Jonge bloemetjes water geven is altijd nog een optie :wink:

Bovenaan