Mindloop's: Mindfuck's voor gevorderden.

Stylus

Belezen gebruiker
Vaagste ervaaring ooit met Tetra hydro weetikveelwat. Op een avond niks vermoedend paar hitjes van de good old bong, vervolgens focking stoned mijn bed, en probeer wat te mediteren / tv te kijken. op een bepaald moment besef ik mij dat mijn korte termijn geheugen zo ver naar de klote is, dat ik gedachten vergeet, voor dat ik ze goed en wel in mijn hoofd heb uitgesproken. Telkens warneer ik mij dat besef, vergeet ik wat ik nou ook al weer dacht, en en denk ik iets in de trand van 'wat dacht ik nou net?' vervolgens vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en denk evrvolgens weer het zelfde: 'wat dacht ik nou net?', en weer vergeet ik dat ik dat gedacht heb, en wéér denk ik de zelfde gedachte. ik zit dus vast, aangezien ik steeds een zichzelf herhalende gedachte heb, en de spordadische momenten dat ik dat doorheb, raak ik zwaar in paniek, omdat ik weet dat ik dit inzicht over een paar tellen toch wel weer vergeet, en weer terugraak in de 'mindloop'. Vervolgens heb ik alles geprobeert om mezelf af te lijden, Tv kijken, computeren, maar ik blijf maar terugraken in de mindloop. Na een tijdje besluit ik maar te proberen om álle opkomende gedachten de kop in te drukken, maar vergeet vervolgens steeds waarom ik nou alles wat ik denk in de kiem probeer te smoren, herriner weer waarom, raak vervolgens wéér in paniek. deze cirkel en de manieren waarop ik daar keer op keer weer in beland heeft zich een uurtje of 3 a 4 achter elkaar herhaald, en het enige wat mij een beetje gerust kon stellen was d gedachte dat het natuurlijk niet aan mij lag, maar aan een vaag stofje wat mij vergeetachtig maakte, maar dit vergat ik natuurlijk keer op keer.

heeft iemand ooit een soortgelijke ervaaring gehad? ik ben de volgende dag toen ik er over nadacht weer half in paniek geraakt, maar toen ik vervolgens alles op een rijtje had gezet bleek het allemaal natuurlijk bullshit te zijn.

Ellesdee

Badass junkie
mindloops?

gewoon uit de cirkel stappen
dat doe je door een rondje te lopen

pannekoeketrut naamzoek

Bartyo

Bewuste gebruiker
ja :P
ikzelf heb nog nooit een mindloop gehad, gebruik wat vaker alleen in gezelschap zou ik zeggen, dan gaat alles toch automatisch :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de echte mindfuck...

-neem drie objecten (tv, lamp, tafel)

-ga er naar staren, bekijk ze één voor één(halve seconde), in de zelfde volgorde, en zo snel mogelijk

Na 40 seconden, krijg je een enorm dejavu gevoel

Alsof je t altijd al gedaan hebt. of zelfs al voor de derde keer aan het doen bent.

Marten!

Bewuste gebruiker
Ow, dat herken ik wel. Vooral dat niet meer kunnen herinneren wat je een paar seconden geleden gedacht hebt, zwaar frusterend. Ben er niet in paniek van geraakt omdat ik wist dat het van de wiet kwam, maar vond het wel stom dat ik steeds geniale dingen bedacht om ze een paar seconden later weer vergeten te zijn. En omdat je het vergeten bent ga je weer extra je best doen om het je te herinneren. Zo heb ik vanmorgen een uur in bed gelegen en nagedacht over iets belangrijks om alle bedachte dingen weer te vergeten :(

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ja, ik heb ook wel eens dingen vergeet die ik dan wilde zeggen en waar ik dan niet meer op kan komen. Dan denk ik gewoon ja whatever zal toch niet zo boeiend zijn dan :confused: Maar die mindloops, nee

de GT

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
ThaReaper zei:
shokora zei:
Pannekoeketrut zei:
ik loop alleen maar rondjes
alleen maar de rondjes de hele avond
verbaas je dat?

Ieder rondje is anders :mrgreen:

En maar pillen vreten alsof het niets is :P
Hoezo alsof? :mrgreen:

@TS: Stel je niet aan :beer:
Als je een goeie mindfuck wil... moet je mij het je laten leren! *Kroont zichzelf tot koning van de mindfuck!* :mrgreen:

/offtopic
ben die vent in real life tegengekomen afgelopen awake :grin:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Lang leve de mindfucks! Lag ooit bij iemand thuis op de bank samen met een maat na een avondje flink slikken/zuipen/snuive/blowen en toen waren we dus op dat punt aangekomen dat we geen gesprek meer konden voeren omdat het kortetermijngeheugen gewoon weggebruikt was :P

Ik: *verhaaltjeverhaaltjeverhaaltje*
Hij: ... (zei even niks)
Ik: Reactie?
Hij: waarop?
Ik: waarom zei je waarop?
Hij: Ja op dat... kut... weet ik niet?
Ik: Wat weet je niet?
Hij: Hoezo zei jij nou 'wat weet je niet'?
Ik: Zei ik dat?

Etc. etc. etc. :wave: :wave:

Stylus

Belezen gebruiker
lijkt me inderdaad de uitkomst als ik mensen om me heen had gehad :P maar aangezien er niemand was om tegen aan te lullen ging het een beetje een andere kant op ><

Psychopath

Belezen gebruiker
dat met iets willen zeggen en dan niet uit je woorden komen heb ik ook vaak als ik stoned ben, hetzelfde heb ik met een bericht tikken.

heb deze paar zinnen al 4x over getikt :mrgreen: :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is.
je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%"

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
oh ja, koffie zetten, vergeten de stekker erin te doen, 5 minuten iets anders doen, en dan later de koffie inschenken, die dan koud blijkt te zijn, en als je in het filter kijkt blijkt die droog te zijn.

Psychopath

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
je zit naast een leuk meisje in de kroeg, en loopt naar de wc, en ziet haar dan ineens uit de wc lopen. En niet in de gaten hebben dat het haar zusje is.
je zegt: "Hee jij zat toch net... oh nee laat maar. " Dan je zelf afvragen of ze denkt "is die wel helemaal 100%"

dan moet je wel heel erg ver heen zijn :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Psychopath zei:
loadrunner zei:

dan moet je wel heel erg ver heen zijn :mrgreen:

hadden allebei een rood topje en een zwarte spijkerbroek aan... dus vandaar. maar dan na gaan denken over wat je hebt gezegd, en hoe ze dan over je denkt. Dat was de echte mindfuck.

Rogier

Newbie
Heb ik ook wel eens gehad, min of meer dan. Ik vergat elke seconden waar ik was, ook al zat ik gewoon naast een vriend van me in mijn kamer. Telkens was het van 'ohja ik zit voor me bureau, ohja hier ben ik', enzovoort. Ik ervaarde dit alleen niet als vervelend, maar genoot er juist ongelofelijk van:P ik wou dat ik altijd zo van het pad was als ik een paar joints en een bong had gedaan.

Heb wel regelmatig als ik een goeie THC sessie heb gehad dat ik het vaak een raar idee vind om te bedenken wat ik een halfuur geleden heb gedaan. Alsof ik dat niet gedaan heb zeg maar.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
was een keer in de trein, maar daar zit ik dan zo vreselijk vaak, moest nog 15 minuten wachten, maar t leek enorm lang te duren voordat die trein wegging. komt er ook nog eens een hele club dronken volk binnen, zonder kaartje, die aan het ruzie maken zijn met de conducteur...

xpressurself

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
was een keer in de trein, maar daar zit ik dan zo vreselijk vaak, moest nog 15 minuten wachten, maar t leek enorm lang te duren voordat die trein wegging. komt er ook nog eens een hele club dronken volk binnen, zonder kaartje, die aan het ruzie maken zijn met de conducteur...

oh van dat wachtebn heb ik ook last als ik nuchter ben, wachten is gewoon zwaar klote.. als ik niet-nuchter ben dan gaat het vaak sneller, of het boeit me dan niet :P

Psychopath

Belezen gebruiker
ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren. :mrgreen:

xpressurself

Bewuste gebruiker
Hahaha ja zéér herkenbaar, ik heb ook altijd iets van; als IK er ben mag die gewoon vertrekken (bus/trein) en niet onderweg stoppen voordat mijn eindpunt er is, fuck de rest :)

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Psychopath zei:
ik heb echt een pleurishekel aan wachten, al is het maar een min langer dan dat ik het wil begin ik me al te irriteren. :mrgreen:

Bij mij is het wachten juist sneller als ik stoned ben.. vermaak me altijd wel met iets/iemand :P :stoned:

xpressurself

Bewuste gebruiker
ThaReaper zei:
Psychopath zei:

Bij mij is het wachten juist sneller als ik stoned ben.. vermaak me altijd wel met iets/iemand :P :stoned:

Of sowieso het beste als je stoned bent, muziek opzetten. Knetter op het station met m'n bigass dj-headphones, ipodje aan een gaan met die banaan.

Bovenaan