MINDEREN!!!

Minder jij wel eens met je Cannabis gebruik?

• Ja, heel vaak maar het lukt me maar moeilijk.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, op bepaalde momenten minder ik en dat lukt altijd.

• Ja, andere reden.

• Nee, waarom zou ik minderen, wat is er mis met dagelijks

• Nee, andere reden

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb een drukke toetsperiode achter de rug waarin ik mijzelf toestond dagelijks cannabis te gebruiken. Nu is die tijd achter de rug en moet ik weer minderen van mezelf. Vanavond is voorlopig mijn laatste avond dat ik humeur kicken krijg als ik achter mijn pc'tje zit.

Ik ben zoals altijd na vakanties, weer aan het minderen...

Hoe zit dat met jullie?

Bal0n

Badass junkie
Enige wat voor mij eigenlijk werkte, was gewoon: NIET zelf kopen. Als ik het in huis had liggen, werd het gedraaid.

Bal0n

Badass junkie
doopie zei:
zal niet weten waarom ik moet minderen dus lekker :stoned:

Als je sociale interactie eronder lijdt, als je schoolwerk eronder lijdt, als je dingen uitstelt, het schaadt je gezondheid vrij ernstig. Iedereen zn eigen reden lijkt me?

Krs

Bewuste gebruiker
hoef niet te minderen van mezelf zolang ik het maar niet dagelijks doe vind ik het zelf wel best.

BacingsPen

Badass junkie
Weet je wat altijd irritant is als je na dagelijks gebruik gaat minderen? Dat er iets vervelends gebeurd(denk aan slechte cijfers of een ruzie met iemand) op zo'n moment heb je extra veel zin!

Is dat niet toch een teken van verslaving? Grijpen naar drugs in tijden dat je je beter wilt voelen?

Bal0n

Badass junkie
Gewoon vluchten uit de realiteit, wat je niet moet doen. Dat kan namelijk wel leiden tot verslaving en er voor zorgen dat je op latere leeftijd niet goed met problemen om kan gaan.

heidrun

Belezen gebruiker
minderen helpt voor mij beter dan stoppen.
als ik stop dan begin ik een tijdje daarna met 2x zoveel. jo-jo-effect zeg maar... :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
ghehe, ja dat hoor ik wel vaker ja:P Ik ga binnenkort zelf ook minderen... begin denk ik met dagje wel en dan weer een dagje niet en dan steeds verder afbouwen naar 2 keer per week... want 2 keer per week kan best:P

BacingsPen

Badass junkie
Wat vinden jullie het moeilijkste aan stoppen?

Ik heb meestal dat ik het moeilijk vind geen cannabis te gebruiken omdat ik me verveel... Ik heb altijd zoiets van, als mijn verveling er door weggaat, waarom niet?

Dat is de belangrijkste reden voor mij dat ik het moeilijk vind te minderen of zelfs te stoppen. Verder vind ik het maar saai om in groep mensen te zijn die allemaal knetter zijn maar jij niet.

Bovenaan