Minder stoned door eten?

Zalmpy

Belezen gebruiker
Frenzel zei:
Toen ik dat voelde begreep ik waar het woord "stoned" op gebaseerd was.
Voelde me helemaal versteend; ik zat in de bank en het leek wel of ik de bank zelf was of dat ik erin weg zakte.
Kon geen krimp meer geven, wilde drinken maar had de fut niet eens om me arm naar me glas te bewegen :tearsofjoy: (moest eerst een paar uur wachten of zo)
En ook visioenen zien, jong!

Ja ik ken het gevoel :P
ik was een keer op een goa/kraakfeest zooo stoned, dat ik alleen maar op een bank zat te spacen. aan het eind van de avond hadden er zown 6 meisjes hun tas bij mij in bewaring gegeven. want ze wisten toch wel dat ik nergens heen ging :flushed:

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Hey en er zijn ook T-shirts met PLEP als opdruk.
EU rot op! verwijzend naar de Eurotop ook zo ene...
Laatst vond ik een flyer van een instantie genaamd Voorpost met als tekst: Ons land drugsvrij!
Zag je daar zo'n weedblad opgetekend in een verkeersbord, rode rand met een streep erdoorheen, dan denk je als blower joh het is ook ons land en wat doen we met echte kanker-patienten? Geen of wel wiet voor hun?
Ik ga nu me mind blowen en uitzoeken waarom iemand zich de nickname cockblocker zou nemen!

Zalmpy

Belezen gebruiker
breng zelf ook een folder uit met een wietblad op een voorrangbord met als bijschrift "in ons land drugsvrijHEID" :tearsofjoy:

Maakt vast een hoop indruk :wink:

langeman

Bewuste gebruiker
Frenzel zei:
....Als ik zeg "vuile flikker" bedoel ik geen smerige homofiel, maar heb ik het over een irritant ventje dat ik kan missen als kiespijn; ...

Doet me denken aan een aflevering van Southpark. Ken je die? Echt geweldig. Ook omdat ze, naast het geven van lesje hedendaags taalgebruik, het amerikaanse gedoogbeleid op de hak nemen.

In the that 70's show eten de volwassenen ook een keer spacecake. Voor de TS: kijk daar eens naar en doe als hen als je de volgende keer een vreetkick heb!

Zalmpy

Belezen gebruiker
Ja That 70's show is zo geweldig overdreven wat wiet betreft :grin: zoals dat het behang altijd gaat bewegen als eric stoned is :P

DutchCookie

Bewuste gebruiker
het komt gwn van mensen die er zelf nooit mee hebben te maken gekrege:) heb paar familieleden die kanker hebben, kan dat woord echt niet over m'n lippen krijgen om te schelden ..

jij bent dus zo'n meisje van 15 met haar joetoep filmpjes 'schelden met kanker is echt niet stoer hoor als je familie het heeft gehad denk je er anders over'

laat me je vertellen dat is dus niet zo, mijn moeder is overleden aan kanker toen ik 11 was, en mijn beide opa's en oma's zijn er ook aan overleden
als ik er op de dag dat ik op het schoolplein sta er nog eens achter moet komen dat ik een toets het volgende uur heb, dan krijgt de hele school mee dat ik luidkeels kanker de kanker tering kanker scheld

met kanker schelden is hetzelfde als elk ander woord welk shokeert. het gaat niet om een tumor of vleesboom, het gaat om een woord waar kracht achter zit omdat het taboe is. het heeft tevens een sterke klank net zoals Kut of Klootzak. de K ram je er zo heerlijk uit als je boos of gefrustreerd bent

zooo shit he, OT
op een vrijdag als ik tegen 12 uur college uit loop en mij naar de supermarkt begeef, ben ik met het belangrijkste bezig van mijn hele stoned zijn
eten kopen voordat je gaat smoken. het is altidj weer een hele opgave, een missie zogezegd, om mijn voedsel bij elkaar te krijgen.
iets meer zoet, of toch een reep chocola? mischien een flesje cola, of is zo'n pakje fruitsap toch lekkerder? dit kan je natuurlijk ook stoned doen maar dan koop je door de honger toch teveel.

conclusie, eten is een van de belangrijkste en leukste, zo niet het leukste wat je kan doen als je stoned bent. gewoon eten dus

BacingsPen

Badass junkie
eten? ligt er aan wat voor eten, maar vaak wordt je er wel nuchterder door!

wel heb ik dat ik gelijk nuchter wordt als ik een zoet drankje drink.... Taxi ofzo...

Zalmpy

Belezen gebruiker
DutchCookie zei:
het komt gwn van mensen die er zelf nooit mee hebben te maken gekrege:) heb paar familieleden die kanker hebben, kan dat woord echt niet over m'n lippen krijgen om te schelden ..

jij bent dus zo'n meisje van 15 met haar joetoep filmpjes 'schelden met kanker is echt niet stoer hoor als je familie het heeft gehad denk je er anders over'

He dit vind ik echt grof man,
gelukkig ben ik nog weinig familieleden verloren. maar als mensen het moeilijk hebben door overleden familieleden vind ik echt dat je daar begrip voor moet hebben. ook al is jouw verwerkingsprocess anders dan dat van andere mensen.

Fidge

Bewuste gebruiker
Bij mij heeft het in ieder geval iets met elkaar te maken.......
Of ik wordt minder stoned omdat ik eet.
Of ik krijg honger omdat ik minder stoned word.

voor mij is er in ieder geval een link

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:
gewoon eten, daarna n biertje en je bent weer fucked
Cheers!! evt. peuk erbij.

Je moet er gewoon niet aan denken.. geniet van je high :wink:
Als je gaat eten als je stonedheid afzwakt voel je je wel nuchterder erna. Vrij logisch.

Maar of het scheelt als je tijdens het blowen winegums naar binnen werkt??
care :grin:

Bovenaan