minder leuke kantjes van lsd???

teebo

Bewuste gebruiker
hey

paar maand geleden heb ik voor het eerst elesdee gedaan.
het was een zeer leuke ervaring maar toch niet geheel zoals verwacht

(dingen die de trip beinvloed hebben: ten eerste was het in mijn huis dus dat geeft al een beetje stress en ten tweede had ik torenhoge verwachtingen dus dat kan alleen maar tegenvallen...)

de trip is zeer goed verlopen maar eigelijk kan ik alleen de wandeling die we ondernomen hebben bestempelen als leuk

voor de rest waren we ongelofelijk rusteloos, in de zetel liggen, tv aandoen, tv uitdoen, weer liggen, opstaan, naar boven lopen, weer naar beneden,... dus echt zorgeloos en eindeloos genieten zat er niet echt in.

Na het 100 keer uitgesteld te hebben zijn we naar buiten gegaan om dan een zalige wandeling te maken waar ik ook eindelijk goed begon te trippen. Halucineren was leuk, al die patroontjes enzo :) maar het kon toch echt voor geen meter tippen aan wat je ziet op paddo's

Op LSD liep ik in een artificiele wereld (wiskundig opgebouwd enzo) terwijl ik op paddo's mn ogen uitkeek op de prachtige sprookjeswereld.

en dan als laatste minpunt -dit was het rottigste- had ik ook nog een soort van pijnlijk gevoel in mn lichaam, moeilijk te omschrijven maar ik vergeleek het een beetje met zeer kleine elektische stoompjes die ik om de 5 seconden voelde

als je wandeld let je er niet op maar toen ik op de gond lag naast de stereo xD stoorde dit serieus

Nu is mn vraag: heeft nog iemand dit al meegemaakt?

Iemand heeft mij gezegd dat zijn tweede trip veel beter was dan zn eerste dus ik ga het zoiezo nog eens proberen.
(mn eerste paddotrip was trouwens bijlange zo zalig niet als die van vorige week :hearteyes: )

groetjes! :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Die electrische stootjes, zal dat niet aan uw zenuwen gelegen hebben? Als ze knellen dan wordt uw been gevoelloos en als je het aanraakt en erover glijd, heb je ook zov an die irritante gevoelkes da voelt gelijk da je een electrisch shotje krijgt :wink:

Spijtig dat je niet hard genoten heb van de trip zo te zien, gelukkig wel als je buiten ging.
Ik wil het ook doen, maar spijtig genoeg kan m'n dealer er niet meer aankomen :( khad er zo op gehoopt dat ik binnenkort ging trippen op LSD, het zullen dan maar paddo's en salvia worden :tongueout:!

Jeller

Badass junkie
lsd is toch een stuk visueler dan paddo's vind ik hoor.. ze blijven langer aanhouden en veel zotter!

het minder leuke is idd de rusteloosheid.. wel ik ga neit echt akkoord met die omschrijving, maar het is zo dat je echt wel iets moet doen en sosm niet weet wat doen, daarom is het goed op feestjes vidn ik: je weet wat doen en dat is feesten

matthijs

Badass junkie
Precies...ik word ook aardig rusteloos van LSD. Wil steeds iets doen en als ik het dan uiteindelijk kan doen ben ik al weer met iets anders bezig wat ik wíl gaan doen.
Die pijn die jij hebt, heb ik ook enorme last van...dat is een resultaat van die rusteloosheid..je trekt gewoon steeds je spieren samen en dat is gewoon spierpijn. Je staat ook strak hè van LSD...check je kaken maar eens.
Dat rusteloze van LSD is ok als je gewoon op een feestje bent. Daar heb je altijd wel wat te doen.

Qocaïne

Badass junkie
Ik ben juist altijd rusteloos van de paddo's..

altijd honderderd dingen tegelijk willen doen etc. :|

teebo

Bewuste gebruiker
woop woop

bedankt voor de info

volgende keer zal ik het eens proberen op een GOA-feestje ofzo, ik vond het wel leuk om onder mensen te komen tijdens de wandeling ds dat zie ik goed zitten.

nog eenen goed weekend!

Jeller

Badass junkie
tuurlijk, maar ligt van persoon tot persoon af hé.;

ik vind hardcore en breakcore op zowel paddo's en lsd best te pruimen :)

en dat rusteloze heb je ook op paddo's idd
maar echt strak sta je toch niet van de lsd hoor :confused:
mss hooguit beetje gespannen en dan nog niet altijd.. kheb ook al trips gehad met meditatieve momenten, waarbij ik een paar minuutje met mijn ogen dichtlig

teebo

Bewuste gebruiker
meditatie

welke drug is het meest geschikt om te mediteren en op te gaan in muziek...??
stil liggen en opgezogen worden door muziek en elk lied die uren lijkt te duren en woop woop genieten!

ik zou zeggen wiet in de eerste plaats en paddo's om echt diep te gaan...
suggesties?

op lsd heb ik ook een prachtig muziek-moment gehad maar ik moest toch een kleine moeite doen om rustig te blijven liggen...

Brasco

Experimenterende gebruiker
Re: meditatie

teebo zei:
welke drug is het meest geschikt om te mediteren en op te gaan in muziek...??
stil liggen en opgezogen worden door muziek en elk lied die uren lijkt te duren en woop woop genieten!

ik zou zeggen wiet in de eerste plaats en paddo's om echt diep te gaan...
suggesties?

op lsd heb ik ook een prachtig muziek-moment gehad maar ik moest toch een kleine moeite doen om rustig te blijven liggen...

Het klinkt misschien vreemd, maar MDMA is daar zeer geschikt voor.. Veel mensen denken bij die drug aan feesten en stampen, maar als je pure MDMA zonder troep neemt, en je zet jezelf in een rustige, huiselijke omgeving met wat relaxte muziek kan je ontzettend tot rust komen. MDMA werd dan ook in lage dosissen gebruikt door bijvoorbeeld monniken om hun te helpen met de diepere vormen van meditatie.

Ik heb op die manier nu 3x mdma gebruikt, en het zal je verbazen hoe rustig je geestelijk alles op een rijtje kan zetten. Echt een aanrader :)

teebo

Bewuste gebruiker
mdma

ja je hebt volledig gelijk

persoonlijk verkies ik ook het huislijk gebruik van mdma.
kheb het al 4 keer gedaan en één keer daarvan was op Dour tijdens Ed Rush & Optical :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: man man... Dit was onmetelijk zot maar toch heb ik er minder herinneringen aan dan de andere keren.

voor de rest hebben we het eens gedaan aan het 'pleintje' :) en op nieuwjaar wordt het combo mdma & paddo's, tis nu net geen 3 maand geleden ... *giga-smile*

Jeller

Badass junkie
minder kantje van lsd is dat je er echt zo moeilijk op kan inslapen hé :( zelfs als het min of meer uitgewerkt is dan kan je nog zo moeilijk inslapen..

gisteren bijvoorbeeld :rolleyes:
om kwart voor 8 tripje gestoken en dan mijn lijf volledig kapot gefeest en nog 12 tal glazen alcohol gedronken en dan om 5 uur 's nachts nog steeds niet kunnen slapen hé :confused:

maar toch hele leuke avodn gehad :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Hmm :(
By the way, ik krijg dan toch nog m'n tripjes, de Shiva tripjes ^^ die volgens m'n maat vrij goed zijn.
Kga ze dus 22 December nemen (als ik me die dag ook werkelijk goed voel) en dan gaank gewoon naar de discotheek (the zoo in Hasselt) want der is Acidcore
Geen idee hoelaat ik da tripje ga insteken, maar ge kunt er dus werkelijk niet van slapen?

Stel dak om middernacht m'n tripje begint te werken en rond de middag uitgewerkt is, kan ik dan nog wel wakker blijven en dan gewoon slapen rond 11 uur savonds? of later .. want ik heb op de 23ste december dan nog een soort feestke bij iemand thuis, gewoon een uitnodiging (blowen zuipe) zou da nog wel lukke dak nog wakker blijf tot 2 a 3 uur smiddernachts? :tongueout: (wrss ga ik weer poppers snuiven ma da willek gewoon nie, da's zoiets kut ofzo, doet teveel pijn aan m'n ogen)

By the way, is het goed als ik zenuwen heb en dan m'n tripje inneem? kan toch geen kwaad hé? want kheb nog nooit getript in m'n leven.

Jeller

Badass junkie
de zenuwen gaan weg als de trip begint..

en je kan normaal gezien niet slapen.. mss als je er veel bij drinkt wel

maar ik kan echt moeilijk slapen op lsd.; kga ook geen trips pakken als ik weet dat ik nie ga kunnen slapen

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik kan heerlijk slapen op lsd.
Het duurt misschien een half uurtje eer dat ik weg ben, maar verder geen probleem. Behalve dat k na een uur of 4/5 wel weer wakker word. En das niet chill in het weekend. :wink:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
de zenuwen gaan weg als de trip begint..

en je kan normaal gezien niet slapen.. mss als je er veel bij drinkt wel

maar ik kan echt moeilijk slapen op lsd.; kga ook geen trips pakken als ik weet dat ik nie ga kunnen slapen

ik heb ok moeite om in te slapen op lsd maar een keer was ik aan het trippe in berlijn en legde ik mij op t bed in t hotel, zette wat dnb op en begon te denke( twas donker) en opeens werd ik wakker en kreeg k door dat k twee uur geslape heb :)
grtz

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
Ik heb heel vaak gewoon het gevoel dat ik in een soort trance raak, en niet eens echt slaap, ik ga dan ook tussendoor naar de wc enzo (iets dat ik normaal nooit doe 's nachts), en ik wordt 's ochtends ook gewoon moe wakker.

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz

Jeller

Badass junkie
ja ook al eens gehad.. ik sliep, ik zei iets in mijn slaap en zei het dan in het ecth en werd dus wakker.. mijn broer had het ook :confused:

J0rrit

Badass junkie
AcIdObSeSsEd zei:
Intoxicated zei:

wat ge hier zegt heb ik heel fel met mdma dan lijkt t of ik wakker ben ma eigelijk slaap ik n soort van bewuste slaap, kken nog mense die da hebbe is echt extreem bizar
grtz

heb ik ook ALTIJD op mdma. Vooral dat ik me ogen sluit en het lijkt alsof ik iets aan het doen ben ( wat ik laatst had was dat ik dacht dat ik op me computer zat en aan het typen was, maar ik lag in bed, en tegelijkertijd was ik met me handen echt aan het doen alsof ik aan het typen was, toen ik wakker schrikte kwam ik erachter dat ik in me bed was en weg aan het dromen was ), heb dit al zovaak ( lees: altijd ) meegemaakt als ik veel mdma op had. Maar dan slaap je niet echt, je droomt meer weg dat je ergens anders bent ofzo, en dat lijkt zo realistisch. Ook dat je je ogen sluit en dat je alles zo helder en gedetailleerd ziet dat het lijkt alsof je je ogen open hebt, zo bizar.

een vriend van me werd om 3 uur snachts wakker in een volstromend bad op de mdma :openmouth: . wat moet er wel niet gebeurd zijn als het water al heel hoog was gekomen :( . en de tas van zijn ma stond op zijn kamer waar hij niks meer vanaf wist dat ie ie gepakt had. Hij was gewoon aan het slaapwandelen terwijl die gewoon in een hele diepe slaap was ofzo.

Mindless1985

Badass junkie
Je word echt wel wakker hoor als je neus onder water komt, alleen als je echt in coma of zo bent lukt dat niet meer (lees: ketamine of ghb)

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
mja ik kan anders toch als een blok in slaap vallen eens het uitgewerkt is

normaal kan ik ook gewoon slapen...
maar de laatste keer ben ik wakker geweest van vrijdag ochtend 10uur tot zondag ochtend 10 uur... :confused:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
Jeller zei:
mja ik kan anders toch als een blok in slaap vallen eens het uitgewerkt is

normaal kan ik ook gewoon slapen...
maar de laatste keer ben ik wakker geweest van vrijdag ochtend 10uur tot zondag ochtend 10 uur... :confused:

ik heb altijd serieus veel moeite om te maffe na lsd meestal ben k nog in de sfeer om wakker te blijve en te w8te tot echt alles gedaan is, kheb echt al gekke toeren uitgehaald met men slaap alsk lsd gepakt heb, kmoest 4 dage met school naar berlijn op studiereis en khad me n deel tripkes meegepakt omda k nix anders opt vliegtuig kon krijge :grin: en ben k 63 uur wakker gebleve samen met nog 2 kameraden ,de eerste dag ongeveer n 2 tal liter bier om wakker te blijve ( da s veel voor mij want normaal zuip k nooit) de dag erna men tripkes en nog 1.5 liter bier erbovenop ( kmoest de ganse avond op men kamer blijve want de leerkrachte waren nog goed bezope en wakker dus kwou da nie riskeren om met men fare voor hun neus te gaan staan ) en de voorlaatse dag nog wakker gebleve op de after effects van lsd + nog extra bier en s'avonds rond 2 uur men bed in om smorgens om 7.30 uur weer op te staan.... geloof me waneer ik zeg da k die ochtend geen mens was :grin: twas wel 1 van de fijnste city trips die k ooit gepakt had, khebt ook al n paarkeer in hasselt gedaan en dan een beetje rondgaan op straat ma nix kon tippe aan da nachtje trippen in berlijn, veel lichtjes s'avonds op straat nie normaal als iemand ooit de kans heeft omda te doen moet ge t zeker doen, is echt n ervaring apart grtz

Osi`

Bewuste gebruiker
Gisteren ook eindelijk voor de eerste keer LSD gedaan, maar spijtig genoeg waren er flikken in de buurt en heb ik uit voorzorg maar een kwartje gedaan, wat ik dus denk dat het ook zo beter is.
Rond 1 uur natuurlijk ingeslikt en iets na half 2 voelde ik die bodyload. Alles werd gewoon veel donkerder en ik moest zowiezo gaan zitten. Had ik het enorm warm, zweten enzovoort en nadien gewoon koud. Maar toen genoot ik wel van de LSD, ik zag wel geen vervormingen (kwartje genomen) maar de kleuren waren wel feller. Hoorde alles wel anders en als ik m'n cola rietje nam en er snelle bewegingen mee maakte, zag ik da wel in slow motion of hoe da ook is (kan nie op de specifieke benaming komen, maar dus gewoon van die "nabewegingen ofzo"

2x body load gehad, geen visuele shit, wel het gevoel.
Toen natuurlijk naar kameraad z'n thuis gegaan, potje gamen (kon nie slapen en geen zin, was te leuk) en ik zat dan heel de tijd met m'n eigen lichaam te vroemele, te lachen in m'n eigen, spelen met m'n tenen, constant dat fijne euforistische gevoel (wow!)

Eigenlijk wel een leuke kennismaking, mss vanavond een halfje? of niet, ik ben nog altijd niet zeker, tis in ieder geval bij iemand z'n thuis :) (waar veel volk is)
Neen, dit is niet echt een trip report waart, bleh.

matthijs

Badass junkie
Als je gister hebt getript denk ik niet dat je nu weer kn trippen. Je zult even een weekje moeten wachtn.
Denk trouwens dat je traces bedoelt met dat rietje enz...
Had je erg last van die bodyload trouwens? Bij mij verfschilt dat. Soms wel, soms niet.

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Als je gister hebt getript denk ik niet dat je nu weer kn trippen. Je zult even een weekje moeten wachtn.
Denk trouwens dat je traces bedoelt met dat rietje enz...
Had je erg last van die bodyload trouwens? Bij mij verfschilt dat. Soms wel, soms niet.
Ja, enorm veel wel, kon gewoon m'n armen amper omhoog tillen om een cola fleske te pakken ofzo, veel moeite mee gehad. Toen had ik het ook enorm warm (maar niet van de discotheek, maar echt zo in m'n eigen) en toen zo'n koud gevoel, alsof m'n vitale organen gewoon bevroor en in het midden, mijn maag, was het vrij warm, alsof er ne zonneke in scheen, die warmte.

matthijs

Badass junkie
Oef..dat is wel klote dan. Ik heb in het begin altijd wel een beetje bodyload maar dat is niet heel storend...beetje zware ledematen maar verder weinig last van.

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Oef..dat is wel klote dan. Ik heb in het begin altijd wel een beetje bodyload maar dat is niet heel storend...beetje zware ledematen maar verder weinig last van.
Mja, al bij al heb ik de laatste uren wel genoten van het gevoel hoor :)
Ik besef nu wel, dat het TOTAAL anders is, ook de gevoelens enzo. En als mensen denken van, als je denkt dat je slecht gaat, gewoon meegaan met de flow, zelf dat vond ik nie makkelijk, ik kon mijn weg niet vinden in het goede poortje. Maar bon. Het was wel leuk :) Volgende keer nog eens.

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
ik licht drukkend gevoel op mijn maag..

ging wel weg toen ik een boer liet :tongueout:

Osi`

Bewuste gebruiker
Btw, is da normaal (toen die nacht) kzat toen met m'n ogen toe en toen gingen m'n ogen open met zo'n schok op m'n ogen en toen zag ik allemaal dansende lichtjes op't plafond (voor ff wel) :tongueout:

Die schok op uw ogen, is zo precies ne electronisch schokje van 1 seconde? Is da normaal ofzo? :tongueout:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik vind het nadeel van lsd soms die na trips, eergisteren lsd op gisteren hele dag geslapen (was naar star warz en petrol geweest, zwaar feeste).
Nu smoorde ik vanmiddag een dikke blunt en ik begon na een vijftal minuutjes overal trug gekleurde stips te zien, is niet leuk als je aan tafel met familie zit :tongueout:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Ik vind het nadeel van lsd soms die na trips, eergisteren lsd op gisteren hele dag geslapen (was naar star warz en petrol geweest, zwaar feeste).
Nu smoorde ik vanmiddag een dikke blunt en ik begon na een vijftal minuutjes overal trug gekleurde stips te zien, is niet leuk als je aan tafel met familie zit :tongueout:

Bwa kan wel leuk zijn als ge het nie fijn vind om bij familie te zitte, maakt het wat interessanter vind k, het moet natuurlijk wel geen extreme flashback zijn waardoor ge weer in n dikke toestand van lsd komt want dan zou het mss kunne opvallen :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
mja da was dus wel nit geval ze, had dikke joint gepaft en zag ineens trug de kamer vervorme en allemaal mooie gekleurde bolle, leken precies jappe
maarja, dat weten we dus ook weer, op familiefeesje als je serieus moet doen en de 2 dage dervoor ellesdeekes hebt gepakt da ge dan geen toete moet gaan paffe :tongueout:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
mja da was dus wel nit geval ze, had dikke joint gepaft en zag ineens trug de kamer vervorme en allemaal mooie gekleurde bolle, leken precies jappe
maarja, dat weten we dus ook weer, op familiefeesje als je serieus moet doen en de 2 dage dervoor ellesdeekes hebt gepakt da ge dan geen toete moet gaan paffe :tongueout:

kheb ook onlangs nog n dikke flashback gehad de vrijdag, ging s'avonds met n kameraad naar maastricht met de auto en k had n dikke joint gerolt vr onderweg en toen we in zutendaal ware was k al knalbegaait en kreeg k de eerste tekenen van lsd
toen kreeg ik ongeveer om de 10 min n echte sld sfeer gedurende 5 a 10 sec voor 1.5uur lang ongeceer, tot de joint was uitgewerkt.
telkens als ik naar bepaalde voorwerpen keek zoals n buskotje enzo (dingen langs de weg kortom) schoot door me en op een bepaald moment waren ze een controle op aant zette in zutendaal 2 zwaantjes, 2 combi's en ng wa gwn fillke personenwagens toen k da zag werd ik ineens feller begaait als normaal van n flashback en toen begon k ook visuals te krijge en kreeg ik het extreem euforische gevoelens?, zo is het ff doorgegaan tot we de weed haddeb ( canalope van de kosbor btw) en op de trugweg heb ik verschillende keren letterlijk blauwe flikken lampen in men zichtg gehad ( langs de ooghoeken, knal voor mijn gezichtsveld en ook alsof de lichten langs achter mij kwame ) al bel al heb ik r echt van genote hoewel k wel n slecht voorgevoel had voor flikken, was wel paranoia, daarna nog verder gegaan zoals opt begin tot de joint uitgewerkt was.
was ng wel n heel fijne flashback, mja ik heb nooit last van "slechte" flashbacks

kheb wel tot nu toe overal geleze da als ge u pertotal stookt dat ge dan de meeste kans heb op flashbacks
grtz

Osi`

Bewuste gebruiker
AcIdObSeSsEd zei:
flashkop zei:

kheb ook onlangs nog n dikke flashback gehad de vrijdag, ging s'avonds met n kameraad naar maastricht met de auto en k had n dikke joint gerolt vr onderweg en toen we in zutendaal ware was k al knalbegaait en kreeg k de eerste tekenen van lsd
toen kreeg ik ongeveer om de 10 min n echte sld sfeer gedurende 5 a 10 sec voor 1.5uur lang ongeceer, tot de joint was uitgewerkt.
telkens als ik naar bepaalde voorwerpen keek zoals n buskotje enzo (dingen langs de weg kortom) schoot door me en op een bepaald moment waren ze een controle op aant zette in zutendaal 2 zwaantjes, 2 combi's en ng wa gwn fillke personenwagens toen k da zag werd ik ineens feller begaait als normaal van n flashback en toen begon k ook visuals te krijge en kreeg ik het extreem euforische gevoelens?, zo is het ff doorgegaan tot we de weed haddeb ( canalope van de kosbor btw) en op de trugweg heb ik verschillende keren letterlijk blauwe flikken lampen in men zichtg gehad ( langs de ooghoeken, knal voor mijn gezichtsveld en ook alsof de lichten langs achter mij kwame ) al bel al heb ik r echt van genote hoewel k wel n slecht voorgevoel had voor flikken, was wel paranoia, daarna nog verder gegaan zoals opt begin tot de joint uitgewerkt was.
was ng wel n heel fijne flashback, mja ik heb nooit last van "slechte" flashbacks

kheb wel tot nu toe overal geleze da als ge u pertotal stookt dat ge dan de meeste kans heb op flashbacks
grtz

ff offtopic? canalope? ne nieuwe wiet in kosbor? hoeveel kost em dan en istem goe? me welke wiet is't gelijkend?

back ontopic. Kheb na die LSD avondje, waar ik niets visueels zag dus, ook wa joints gepaft, en ik kreeg soms wel het gevoel da er heel lichtjes dingen aan't vervomen waren, of m'n beeld werd zo weer keidonker, da lsd sfeerke. Maar't was aangenaam :grin: FREE LSD!

Bovenaan