Mijne vage dag daarna...

ewwem

Experimenterende gebruiker
Ik had de dag na dat ik (voor de 1ste maal) K gesnoven had een zeer neutraal gevoel. Niets was negatief, maar zeker ook niet positief. Het liefste ging ik liggen en gaapte ik vooruit...

Datzelfde weekend had ik op vrijdag wel wat speed gesnoven, dan zaterdag overdag die K en 's avonds nog wat biertjes gedronken.
De volgende dag werd ik wakker met hoofdpijn (van de S en de alcohol denk ik?) en toen had ik dat toch wel lege, vage gevoel. Ik had in alles zin tot ik het aan het doen was..

Klinkt dit bekend in de oren?
Of ligt het aan mij?

Greets,

ewwem

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Dumpy zei:
Of het was R-ketamine, dat is veel meer een vaag gevoel en niet echt een trip zoals S-ketamine.
wat is je bron ??

ik citeer wiki:

Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine.

analgesic = pijnstillend/verdovend

ewwem

Experimenterende gebruiker
Ja ik herinner me nog gedurende de 'trip' mezelf te slagen en ik voelde er niets van, dus ik heb waarschijnlijk de verkeerde soort :openmouth: :angry:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
KETA- MOLE !!! zei:
Dumpy zei:
wat is je bron ??

ik citeer wiki:

Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine.

analgesic = pijnstillend/verdovend

Nou ik heb het zelf getest.. en S-ketamine is wel degelijk meer hallicunerend dan R-ketamine. Ik meen het ook gelezen te hebben op erowid...
Zal gaan zoeken als ik tijd heb.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
ik lees net idd op erowid:

Jansen also states that S(+) ketamine is a more potent psychedelic drug than R(+) ketamine, but he does not elaborate as to how.

raar! intresant om is 2 verschillende porties(+s & +r ) te laten testen en die daarna zelf nog eens te testen.

ik ga opzoek naar een gram van alle2 scooren en laten testen ik laat u weten !

vrede op aarde! :rock:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja test het eens.. kijken of nog meer mensen het verschil merken.
Ik vind R-ketamine echt geen fuck aan als ik het nuchter doe, op lsd of 2c* is het nog wel leuk maar verder vind ik 't maar saai.

Bovenaan