Mijn verslaving

afraidtech

Bewuste gebruiker
het is nu een jaar geleden dat ik voor het laatst een lijn speed nam.
het begon zoals bij velen onschuldig met een jointje op de skatebaan en snel werd het van jointje eens een keer paddo's en toen elke twee weken aan de paddo's, toen kwam xtc en lsd om de hoek kijken en snel ging ik van alleen in het weekend gebruiken ook doorde weeks gebruik veelal xtc, wiet en lsd dit heb zo een paar jaar volgehouden en toen leerde ik speed kennen.
wederom begon alleen in het weekend met een grammetje en dat heb ik ook een paar jaar volgehouden, maar toen raakte ik mijn baan kwijt en had veel stres zodoende ben ik begonnen met gebruik elke dag en mijn dealer was blij met mij, al snel ging ik van een grammetje per dag naar 4 a 5 gram per dag en toen kreeg ik weer werk, helaas kon ik op dat punt niet meer stoppen met gebruiken en raakte in mijn eerste psychose daar was ik snel weer boven op en gewoon lekker blijven gebruiken tot een maandje of twee verder toen ik op nieuw in een psychose ben beland en hier dit keer niet zo snel maar uit ben gekomen en werd toen opgenomen in een psychiatrische instelling hier heb ik 7 weken gezeten, toen ik thuis kwam ging het een weekje goed en nog steeds niets geleerd en ben lekker verder gegaan met blowen,paddo's lsd en noem maar op.

maar op een gegeven moment heb ik besloten het gaat zo niet meer verder ik hou mijzelf niet meer in de hand en heb mij toen aangemeld bij een afkickkliniek en ben toen volledig afgekickt van de speed en de rest.

helaas zit ik op het moment weer in een kleine terugval en gebruik nu af en toe eens een jointje en doe af en toe eens een keer paddo's.

in de periode dat ik flink aan de speed zat heb ik nog wel flink geexperimenteerd met heroine,ghb,mephedrone,coke en de rest.

maar op de een of andere manier kan ik op de dag vandaag mijn vorige leven nog niet gedag zeggen,maar doordat ik af en toe nog eens een blowtje rook dat ik mijn speed verslaving goed in de hand heb en ben blij dat ik er van af ben, tis misschien niet helemaal de manier, maar het werkt goed voor mij.

W.F.L.

Badass junkie
Oké netjes van je man! .. Maar wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Dat verslaafden moeten gaan blowen? :grin:

afraidtech

Bewuste gebruiker
haha nee bedoel ik niet :P, wou gewoon mijn verhaal eens delen met anderen, maar goed het houdt mij wel in de hand.

Flameon

Badass junkie
Mooi om te lezen dat je zelfstandig de juiste keuze hebt gemaakt, je latne helpen in een verslavingskliniek. Pep sluipt er ook in ..... vecht om die terugslag waar je nu in zit tegen te gaan!

W.F.L.

Badass junkie
afraidtech zei:
haha nee bedoel ik niet :P, wou gewoon mijn verhaal eens delen met anderen, maar goed het houdt mij wel in de hand.

Jawel insgelijks :) Ik denk alleen niet dat het effect wat doet tegen de geestelijke verslaving dat is helaas de reden dat het nog steeds gebeurt :P Maar het houd me minder bezig :grin:

clockcable

Bewuste gebruiker
Wel oppassen dat je niet weer terug valt he. Beter stop je gewoon consequent met alle drugs (mischien een uitzondering voor blowen)

lolnoob

Bewuste gebruiker
Eerder een uitzondering van paddo's maken dan van blowen denk ik.

Paddo's raak je niet verslaafd aan, omdat je er toch resistent voor wordt.

Maar beter helemaal weer stoppen, voordat je denkt, ach een lijntje kan nu ook wel.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Waarom zie je recreatief gebruik van cannabis en tripmiddelen als kleine terugval in je speed verslaving? Does not compute.

Ik heb alcohol gebruikt om in het verleden een speedverslaving af te kappen. Ik smokedte ook wel wiet hoor, maar dat deed ik sowieso al met of zonder speed, ik dronk eigenlijk haast nooit. Ik was geestelijk echt leeg en voelde me constant stress en was eigenlijk gewoon overspannen. Mijn brein draaide echt al te lang op te hoge toeren. Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.

Flameon

Badass junkie
weyoun22 zei:
Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.

Ik snap jou gedachtengang wel, maar of dit de goeie manier is om van een speedverslaving af te komen? Dus ik zou het die beste TS niet adviseren.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
weyoun22 zei:
Toen ik stopte met speed dronk ik de hele dag bier om aangeschoten te blijven maar niet dronken. Daarmee dwong ik mijn brein een tijdje op een laag toerental te draaien.

Ik snap jou gedachtengang wel, maar of dit de goeie manier is om van een speedverslaving af te komen? Dus ik zou het die beste TS niet adviseren.
Dat is het ene voor het andere verwisselen. Uiteindelijk moet je het nuchter kunnen.

weyoun22

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
weyoun22 zei:

Nee ik had er eigenlijk aan toe moeten voegen dat ik het absoluut niet wil adviseren. Door de alcohol werd de trek naar een oppepper om me geestelijk weer een beetje mezelf te voelen alleen maar groter. De enige reden waarom ik het volhield was dat ik op dat moment zo'n walging had van de hele drug dat ik mezelf er constant op hamerde dat ik bewust geen speed meer ging nemen.

Bovenaan