• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn trip report

Angramar Temenos

Badass junkie
Ok, ik heb laatst dus salvia gebruikt. Het was bij een smartshop bij mij in de buurt, en ik kreeg wat gratis omdat ik er al heel lang kom (al sinds ik 10 ben of zo, maar heb nog nooit wat gekocht daar tot ik 16 of zo was, maar ik spaarde vroeger fantasydingen en die verkopen ze daar ook).

Het was voor sluitingstijd en we kwamen op het brilliante idee om Salvia te roken door een gesprek dat we hadden over DMT. Dus we pakten een pijpje, en smoken. Beetje in de kelder gaan zitten op tuinstoelen die ze daar hadden, was wel relaxt, leuk muziekje, winkel dichtgegooid. Was 10x extract trouwens.

Ok, eerste keer, there we go. Ik inhaleer, hou het minstens 40 seconden binnen. Van alle lijpe trip reports verwachte ik minstens dat alle draken tot leven kwamen en me een andere dimensie in schtoen. Maar er gebeurde niet echt wat, behalve... Ik voelde me zo'n 20 seconden wazig. Alleen, toen die 20 seconden voorbij waren, waren de andere smokers ook al weer nuchter. Ik dacht dat iets niet klopte, maar toen zag ik de klok: Er waren 22 minuten voorbij. Whoa, dikke mindfuck, totaal geen trip maar gewoon een timejump 22 minuten later. Geen visuals verder, niks.

Nou, we gingen voor een tweede hit. Pijpje volstoppen deze keer, echt voor de visuals gegaan.. Boel weer diep inhaleerd, helft uitgehoest toen ik al vaag werd, schaamde me er wel een beetje voor (Ik rook niet, dus ben niet echt gewend). Toen nog een gigantische hijs aan dat pijpje, ogen dicht. Eerst niks, maar toen zag ik een soort gat in het duisternis, waardoor ik iets ongelovelijk moois kon zien. Dat gat splitste toen in tweeën, waarna ik dus door twee spleetjes keek naar het mooiste wat ik ooit gezien had; Ik kon alleen niet zien wat, omdat het "donker" van m'n oogleden ervoor zat als een soort helm met twee hele kleine ooggaten erin. Godverredomme. Die spleten smolten weer weg in een soort infinity loopje. In de hele ervaring had ik steeds het gevoel dat de kamer over de kop ging steeds. Alsof die bewoog. Het rare is, ik ben helemaal nuchter gebleven - wel die visuals en sensaties, maar ik kon nog absoluut helder nadenken, niet eens een beetje een stoned gevoel. Meer van "Hey, dit is mooi, salvia is best cool :P" en zat ik al dit reportje in m'n hoofd te schrijven toen ik tripte. Heel apart, totaal geen mind load, maar wel mooie closed eye visuals.

Van die andere dimensies is er niks van gekomen; 'k wil het zeker nog een paar keer doen, totdat ik dat "hele mooie" heb gezien :). Denk dat ik over een weekje of 2-3 weer een keer me eraan ga wagen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Die visuals waren echt zeg maar, als TV kijken. Geen hogere bewustzijn, alteraties, anders denken, enkel en alleen "zien". Vond het wel vet eerlijk gezegd, kon er van genieten :).

mellow

Experimenterende gebruiker
ja had ik ook
ik had 4 gram, en op alle mogelijke manieren gerookt
de 4gram op, en ik was gwn wazig en beetje stoned en dan weer nuchter

L

Lid 6909

Gast
ja ik had een keer 40x extract, daar had je wel zieke visuals :wink:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Gaaf joh, volgende keer minimaal 20X of een bong waarmee je grotere hoeveelheden kan inhaleren! Dan krijg je leuke dingen :)

Angramar Temenos

Badass junkie
funkmaus zei:
Gaaf joh, volgende keer minimaal 20X of een bong waarmee je grotere hoeveelheden kan inhaleren! Dan krijg je leuke dingen :)

Nah, ik heb geen trek om helemaal raar te worden, en egodeath zou ik gruwelijk eng vinden. Chille visuals en zo zijn veel beter..

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Leuk, leuk.

Ik blijf bij Salvia ook meestal zeer lucide van geest. Ik observeer meestal en slechts zelden participeer ik. Meestal onderga ik het schouwspel en denk op datzelfde moment al of ik het al dan niet in een trip report zal gieten en zo ja hoe.

Mooie kennismaking.
De meeste first times voelen absoluut niets en vaak moet men enkele keren aanmodderen om het spul zo gradueel op te kunnen bouwen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Yeap, was heel droog, ik was helemaal nuchter met visuals voor m'n kop. Bij paddo's is het altijd juist dat ik me op dingen focus, bijv. me een kwartier met iets kan vermaken, of lachkicks krijg, simpele dingen niet snap etc. Hier was het echt, alleen visuals, verder totale nuchterheid.

L

Lid 6909

Gast
oei joei joei, dan zou ik voor hoger extract gaan, ik voel me juist altijd vet verward bij salvia.

//kan aan mij liggen though

Bovenaan